Gå til innhold

Pannelugg: Mye vedlikehold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal klippe meg til uka, det blir nok en skulderlang bob, ikke så mye gradering.  Men så har jeg litt lyst på pannelugg, noe jeg ikke har hatt på mange år. Dere som har lugg, syns dere det er mye vedlikehold som skal til for at den skal se bra ut? Blir den fort fet? Hvor ofte må dere klippe den? 

Nå har jeg hatt bob uten pannelugg i mange år, og syns inntrykket blir litt tungt. Savner faktisk tidlig 2000-tall med oppklipt hår, da pleide jeg å ha fine bølger. Men det blir et sidespor 😄  

Anonymkode: 995ba...731

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg syns pannelugg ble for mye styr. Det tar ikke lang tid å fikse den om man kan teknikken men å holde på med føning etter hver vask, og hver morgen med rundbørste og hårspray ble for mye dill dall for meg som bare er vant til å kunne la håret lufttørke og meste jeg gjør for å ordne håret er å sette opp i hestehale. 

Luggen må klippes en gang i måneden og det er pes å gå til frisøren så ofte så jeg endte med å klippe hjemme etterhvert og da fucket jeg jo luggen helt og måtte trekke mer og mer hår fra toppen av hodet og børste frem og klippe luggkort så jeg fikk altfor tykk lugg. 

Lugg er veldig pent men du kan ikke ha dårlig tid om morgenen. Den blir fort fet pga man enten må ha mye produkter i den når den henger foran pannen eller fordi man tar mye på den når man setter den opp i spenne. 

Du kan jo prøve, er ikke verre enn å la den vokse ut om du ikke liker det. Tok under et år jeg lot vokse ut og man kunne ikke se at jeg hadde hatt lugg da

Anonymkode: 7d3cc...911

• Liker 1
Skrevet

Pannelugg krever mye vedlikehold. Må stusse min annenhver uke fordi jeg har et merkelig skille på hodet. Vokser den for mye, splitter panneluggen seg så rart. Heldigvis klipper jeg håret mitt selv, ellers hadde jeg ikke orket. 

Anonymkode: 0d9ff...705

• Liker 1
Skrevet

Mye klipping og for meg som har ekstremt fet hud og hår så blir den veldig fort fet. 

Anonymkode: 474df...9d5

• Liker 1
Skrevet

Ja, synes pannelugg krever for mye. Derfor jeg aldri har min i mer enn et par måneder av gangen. Å styles hver eneste dag hvis den skal se fin ut og klippes hver tredje uke. 

Anonymkode: d0e72...7a6

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke det. Jeg klipper min selv, så slipper å dra til frisøren så ofte. Så lenge jeg bruker rettetang på min så er den fin. 

Anonymkode: c0709...4f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...