Gå til innhold

Bli sammen med barnefar igjen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og eksen har vært skilt i to år. Vi har to barn sammen. Han ønsker at vi går tilbake til hverandre igjen. Har noen en lignende erfaring som de vil dele? Er redd det ender i skilsmisse igjen. Men samtidig så er det best for barna at vi finner tilbake igjen. 

Anonymkode: e0201...4b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere bør gå i terapi for å rydde i årsakene til at det ble skilsmisse.

Anonymkode: 44183...158

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo helt an på årsakene til bruddet, men i utgangspunktet så tenker jeg at det sjeldent er en god idé å gå tilbake til en eks, barn sammen eller ei.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Jeg og eksen har vært skilt i to år. Vi har to barn sammen. Han ønsker at vi går tilbake til hverandre igjen. Har noen en lignende erfaring som de vil dele? Er redd det ender i skilsmisse igjen. Men samtidig så er det best for barna at vi finner tilbake igjen. 

Gjorde det her, gått kjempefint . Vært sammen i 15 år etter bruddet

Anonymkode: b31d1...654

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Gjorde det her, gått kjempefint . Vært sammen i 15 år etter bruddet

Har aldri angret forøvrig

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjort det samme, to barn her også. Vet fortsatt ikke om det var lurt eller ikke, for ferskt! 

Anonymkode: 7a48d...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ok, Han ønsker.

Men har du tenkt tanken og ønsket å bli sammen med han igjen før han ytret sitt ønske? Hvis svaret er nei, så tenker jeg at det er slik det da bør forbli.

Anonymkode: f89d9...01f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hvorfor dere skilte lag, men barna har det ikke alltid best med foreldre som er sammen om dere ikke har det bra. Jeg gikk selv tilbake til eksen tre ganger, det ble bedre en liten stund før det ble dårlig igjen, dette var til og med før vi fikk barn. Burde aldri gjort det. Jeg var så dum at je tenkte at et barn ville fikse det. Vi var sammen i 7 år etter barnet kom. 

Anonymkode: b9ceb...e41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...