AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #1 Del Skrevet 25. september 2022 Jeg og eksen har vært skilt i to år. Vi har to barn sammen. Han ønsker at vi går tilbake til hverandre igjen. Har noen en lignende erfaring som de vil dele? Er redd det ender i skilsmisse igjen. Men samtidig så er det best for barna at vi finner tilbake igjen. Anonymkode: e0201...4b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #2 Del Skrevet 25. september 2022 Dere bør gå i terapi for å rydde i årsakene til at det ble skilsmisse. Anonymkode: 44183...158 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsepims Skrevet 25. september 2022 #3 Del Skrevet 25. september 2022 Kommer jo helt an på årsakene til bruddet, men i utgangspunktet så tenker jeg at det sjeldent er en god idé å gå tilbake til en eks, barn sammen eller ei. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mt3 Skrevet 25. september 2022 #4 Del Skrevet 25. september 2022 Det viktigste før dere evt prøver er jo at dere er enige om hvorfor det ble slutt og hvordan dere har/skal løse det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #5 Del Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg og eksen har vært skilt i to år. Vi har to barn sammen. Han ønsker at vi går tilbake til hverandre igjen. Har noen en lignende erfaring som de vil dele? Er redd det ender i skilsmisse igjen. Men samtidig så er det best for barna at vi finner tilbake igjen. Anonymkode: e0201...4b9 Gjorde det her, gått kjempefint . Vært sammen i 15 år etter bruddet Anonymkode: b31d1...654 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #6 Del Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gjorde det her, gått kjempefint . Vært sammen i 15 år etter bruddet Anonymkode: b31d1...654 Har aldri angret forøvrig Anonymkode: b31d1...654 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #7 Del Skrevet 25. september 2022 Gjort det samme, to barn her også. Vet fortsatt ikke om det var lurt eller ikke, for ferskt! Anonymkode: 7a48d...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #8 Del Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg og eksen har vært skilt i to år. Vi har to barn sammen. Han ønsker at vi går tilbake til hverandre igjen. Har noen en lignende erfaring som de vil dele? Er redd det ender i skilsmisse igjen. Men samtidig så er det best for barna at vi finner tilbake igjen. Anonymkode: e0201...4b9 Ok, Han ønsker. Men har du tenkt tanken og ønsket å bli sammen med han igjen før han ytret sitt ønske? Hvis svaret er nei, så tenker jeg at det er slik det da bør forbli. Anonymkode: f89d9...01f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #9 Del Skrevet 26. september 2022 Kommer an på hvorfor dere skilte lag, men barna har det ikke alltid best med foreldre som er sammen om dere ikke har det bra. Jeg gikk selv tilbake til eksen tre ganger, det ble bedre en liten stund før det ble dårlig igjen, dette var til og med før vi fikk barn. Burde aldri gjort det. Jeg var så dum at je tenkte at et barn ville fikse det. Vi var sammen i 7 år etter barnet kom. Anonymkode: b9ceb...e41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå