AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #1 Del Skrevet 25. september 2022 Tenker å forberede meg til R1. Har en S1 bok liggende. Kan jeg bruke S1 boken for å forberede meg? Eller burde jeg kjøpe 1t? Noen som vet? Anonymkode: fb6fa...373 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. september 2022 #2 Del Skrevet 25. september 2022 S1 er vg2-matte som, i likhet med R1, forutsetter at du har 1T fra vg1. Hvor du bør begynne kommer jo an på hva du har av kunnskap fra før av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaffelhunden Skrevet 25. september 2022 #3 Del Skrevet 25. september 2022 S1 kan være en fin forberedelse til R1 ettersom pensum i R1 er ca. det samme som pensum i S1+S2. Så da får du en myk start. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #4 Del Skrevet 25. september 2022 Okey. Men kan S1 erstatte 1t? Slik at jeg vil kunne forberede meg like godt når jeg tar s1 som 1t? Anonymkode: fb6fa...373 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kastanjefrø Skrevet 25. september 2022 #5 Del Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Okey. Men kan S1 erstatte 1t? Slik at jeg vil kunne forberede meg like godt når jeg tar s1 som 1t? Anonymkode: fb6fa...373 Nei, t er på vg1 nivå, s på vg2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #6 Del Skrevet 25. september 2022 Vaffelhunden skrev (1 time siden): S1 kan være en fin forberedelse til R1 ettersom pensum i R1 er ca. det samme som pensum i S1+S2. Så da får du en myk start. Mitt inntrykk er at dette ikke gjelder etter innføring av lk20. (Men jeg har kun hørt kollegaer snakke sammen, så har ikke sett på kompetansemålene selv) Anonymkode: 480c9...2ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaffelhunden Skrevet 25. september 2022 #7 Del Skrevet 25. september 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Mitt inntrykk er at dette ikke gjelder etter innføring av lk20. (Men jeg har kun hørt kollegaer snakke sammen, så har ikke sett på kompetansemålene selv) Anonymkode: 480c9...2ec Det begynner å bli 10 år siden jeg gikk på VGS, så da har du sikkert rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå