AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #1 Skrevet 25. september 2022 Bestilte sko tio gutten hos unisportstore 16 September. De er enda ikke sendt. Sendte mail for 3 dager siden, men har ikke fått svar. Er dette vanlig? Gutten trenger sko snart, så vurderer å bestille på nytt. Bestilte en genser for 3 dager siden og den er sendt. Kan være en feil med sko bestilling? Anonymkode: 7dd58...7f3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #2 Skrevet 25. september 2022 Hei, jeg ventet en gang i en mnd på en vare. De svarte at varen er restnotert og ikke på lager. Da ba jeg om pengene tilbake for å kjøpe det en annen plass og det fikk jeg. Hvis de ikke sender varene innen rimelig tid ville jeg fått pengene tilbake for dem og kjøpt en annen plass. Det er ikke din feil at de ikke har dem på lager. Vær påpasselig og kjøp kun varer de har på lager. Anonymkode: 159f8...4e7 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #3 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei, jeg ventet en gang i en mnd på en vare. De svarte at varen er restnotert og ikke på lager. Da ba jeg om pengene tilbake for å kjøpe det en annen plass og det fikk jeg. Hvis de ikke sender varene innen rimelig tid ville jeg fått pengene tilbake for dem og kjøpt en annen plass. Det er ikke din feil at de ikke har dem på lager. Vær påpasselig og kjøp kun varer de har på lager. Anonymkode: 159f8...4e7 Det kom ikke frem at varen ikke var på lager Jeg kjøpte med klarna og har ikke betalt ennå. Hvordan gjør jeg det da? De svarer ikke på mail, så får ikke slettet bestillingen Anonymkode: 7dd58...7f3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #4 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det kom ikke frem at varen ikke var på lager Jeg kjøpte med klarna og har ikke betalt ennå. Hvordan gjør jeg det da? De svarer ikke på mail, så får ikke slettet bestillingen Anonymkode: 7dd58...7f3 Hei, kontakt klarna kundeservice når de er på jobb i hverdagene. Si at du angrer på ordre og den er ikke sendt. Kanskje de kan hjelpe? Anonymkode: 159f8...4e7
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #5 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei, kontakt klarna kundeservice når de er på jobb i hverdagene. Si at du angrer på ordre og den er ikke sendt. Kanskje de kan hjelpe? Anonymkode: 159f8...4e7 Ps. du har godt vern når du handler på nett spesielt gjennom Klarna. Jeg har fått hjelp fra de før når det var en vare som ikke kom. Du har angrerett på 14 dager uansett når du kjøper fra internett, som gir deg mye bedre rettigheter enn fysisk i butikk. Anonymkode: 159f8...4e7
Taluno Skrevet 25. september 2022 #6 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kom ikke frem at varen ikke var på lager Jeg kjøpte med klarna og har ikke betalt ennå. Hvordan gjør jeg det da? De svarer ikke på mail, så får ikke slettet bestillingen Anonymkode: 7dd58...7f3 Mange bedrifter bruker 1-3 arbeidsdager på å svare på mail.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #7 Skrevet 25. september 2022 Med Klarna kan du «rapportere en retur». Jeg bestilte en vare gjennom Klikk og hent en gang, men så ombestemte jeg meg - så jeg klikket bare på «Rapportere en retur» på Klarna. Henta ikke varen en gang. To uker etterpå var det fiksa. Anonymkode: 00b9e...c8f
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #8 Skrevet 25. september 2022 Kan være som Allibris som ikke har eget lager, men bestiller varen fra tredje part når etter at kunden har lagt inn bestillingen. Så leveringstiden som står oppgitt er fra de får varen fra de igjen de har bestilt fra. Dette står ikke tydelig his dem dessverre. Anonymkode: a51a0...af1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå