AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #1 Skrevet 25. september 2022 Brudd,helt ferskt med to barn involvert . Mannen var utro ,så ingen vei tilbake for min del . Vi eier hus sammen og her vi bor er det svært dyrt og kjøpe noe alene . Har en helt vanlig jobb med ca 500 000 i året.(jobber fult)Tross vi begge får ca2-3 mill hver i egenkapital etter vi har solgt så vill ikke dette holde til mer en liten 2 roms her vi bor . Jeg har fått lån av banken på 2 mill . Så nå vurderer jeg sterkt og flytte for å la barna kunne få vært sitt rom . Men da må de bytte skole osv osv ! Noe som er veldig sårt😞. Barna går på skole her og har alle vennene sine her.Jeg er oppvokst her . Jeg tjener for bra til og få lån i husbanken og for lite til å bli boende i min egen hjemkommune . Vi vurderer å legge huset fort ut til salgs ,men han holder igjen . Nå bor vi sammen ,han har eget rom i etasjen under men jeg føler meg bare mer og mer tom . Hvor lang tid tok det før dere solgte hus/leilighet? Og hvordan gjorde dere det i overgangs tiden ? Anonymkode: 101b3...7a5
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #2 Skrevet 27. september 2022 Han kan ikke nekte å selge huset eller kjøpe deg ut dersom du vil skilles vel? Kontakt fvk og advokat. Anonymkode: c7dcf...1dc
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #3 Skrevet 27. september 2022 Jeg flyttet ut med en gang jeg innså det ikke var noe å redde. Jeg leide noe over ett år, og hadde heldigvis fått spart meg opp en god buffer for en krise som skilsmisse er. Ble kjøpt ut og kjøpte eget etter hvert. Det er tøft økonomisk å være alene med utgifter som det ofte er to om, men også veldig tilfredstillende å stå på egne bein. Anonymkode: 73ac0...f10 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #4 Skrevet 27. september 2022 Barna kan pendle. Anonymkode: 567b2...6bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå