Gå til innhold

Trenger å gråte, men får det ikke til

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger virkelig å gråte, men får det ikke til. Har forsøkt trist musikk, trist filmklipp, triste minner. Men ingenting av det har hjulpet. Noen som har noen andre råd?

Anonymkode: ea5b4...7f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spark tåa i en skarp kant! Om det ikke hjelper, gjør du det med den andre foten også, dobbelt så hardt.

Anonymkode: 3c79c...acd

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Spark tåa i en skarp kant! Om det ikke hjelper, gjør du det med den andre foten også, dobbelt så hardt.

Det kan forøvrig også hjelpe å slå i en pute, eller hive noe i veggen et par ganger

Skrevet

Sånne søte videoer på instagram og YouTube. Hunder som gjenforenes med eierne osv. 

En film jeg alltid hylgråter av er Den Grønne Mil

Anonymkode: 00f67...e2d

Skrevet

Den ene dagen kjørte jeg 140 km/t med musikk for å få ut tårene, det gikk. Men anbefaler ikke å risikere livet. Men det hjelper å ringe noen og snakke. Mental helse telefon feks, de anerkjenner deg og du føler deg møtt og tårene kommer.

Anonymkode: e1d29...36e

Skrevet

Takk for råd ❤️

Anonymkode: ea5b4...7f7

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sånne søte videoer på instagram og YouTube. Hunder som gjenforenes med eierne osv

En film jeg alltid hylgråter av er Den Grønne Mil

Anonymkode: 00f67...e2d

Folk som kommer hjem fra militære oppdrag og gjerne overrasker familiemedlem/kjæledyr/partner. Eller folk som gjør gode gjerninger og (nesten) gir deg tro på det gode i mennesker igjen 😥

Anonymkode: 51e5f...f87

Skrevet

Klyp deg selv på tuppen av nesa. Da kommer tårene automatisk.
Ellers håper jeg du får det bedre snart ts ❤️

Anonymkode: 9348f...1fa

Skrevet

Det må en trist film til. Et klipp er ikke nok, en film som man må følge følelser litt over tid er tingen. 

For meg er det p.s i love you som er go too

Anonymkode: c36d3...00d

Skrevet

Løk

Anonymkode: e1d29...36e

Skrevet

Har det på samme måte. Gir faen til det bare renner over en sjelden gang og da gråter jeg masse. Ingenting hjelper, verken et vondt minne eller en trist film. 

Anonymkode: 46524...8fc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...