Gå til innhold

Mislykket øyebrynsfarging, noen med erfaring med Refectocil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg farget på salong for en stund siden og spurte om fargen og de sa da at de hadde brukt Light Brown og litt Graphite. Fikk ganske mørke, mer sort enn brune bryn og ble så fornøyd! Nå har jeg prøvd å farge hjemme to ganger, ene gangen med mest Light Brown og litt Graphite og andre gangen med mest Graphite og litt Light Brown. Ventet ti minutter som det står på pakken men tror det gikk raskere da jeg var på salongen. Uansett, fikk knapt farge! 

Dere som er kjent med Refectocil er disse fargene mer lysende enn mørke? Hvilken av graphite og light brown er mørkest? Er de lys brun og grå eller vil man få mørk brun/sort farge med disse? Må jeg blande med den helt sorte refectocil fargen eller blir det for hardt? 

Har lest at dark brown kan bli rødaktig, noen som har prøvd den? Ser jo også tydelig at light brown er veldig rød når man blander den ut 

Anonymkode: d0eb5...bf5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Har du brukt sånn blandemiddel for å aktivere fargen?

Anonymkode: 79754...ed9

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker No.3 Natural Brown sammen med 13 dråper Oxidant Liquid 3%. 
Sitter med det på i ca. 15 min og får en mørk naturlig brunfarge. 

Anonymkode: f3362...158

• Liker 1
Skrevet

Har du husket å blande inn noen dråper med hydrogenperoksid? Det er dette middelet som gjør at du får fargen til å sette seg. Ellers er blandingen du har veldig fin, ville ikke brukt svart nei. Og helt riktig, den som heter mørk brun er mye rødt i , så den skal du sikkert ikke bruke 

Skrevet
Bendit skrev (1 time siden):

Har du husket å blande inn noen dråper med hydrogenperoksid? Det er dette middelet som gjør at du får fargen til å sette seg. Ellers er blandingen du har veldig fin, ville ikke brukt svart nei. Og helt riktig, den som heter mørk brun er mye rødt i , så den skal du sikkert ikke bruke 

Ja jeg har blandet inn med den cream greien med hydrogenperoksid fra samme merke. Det stod at det var den man trengte 

Kanskje jeg må bruke liquid i stedet? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ja jeg har blandet inn med den cream greien med hydrogenperoksid fra samme merke. Det stod at det var den man trengte 

Kanskje jeg må bruke liquid i stedet? 

Jeg merker ikke forskjell på liquid og krem, og har aldri opplevd at det ikke gir farge.

Jeg har mørke bryn, blander 3 med 3.1. 

Hvor kjøpte du dem? Ville klaget og bedt om nye 🤷‍♀️ Ny hydrogenperoksid også. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.9.2022 den 18.18):

Jeg farget på salong for en stund siden og spurte om fargen og de sa da at de hadde brukt Light Brown og litt Graphite. Fikk ganske mørke, mer sort enn brune bryn og ble så fornøyd! Nå har jeg prøvd å farge hjemme to ganger, ene gangen med mest Light Brown og litt Graphite og andre gangen med mest Graphite og litt Light Brown. Ventet ti minutter som det står på pakken men tror det gikk raskere da jeg var på salongen. Uansett, fikk knapt farge! 

Dere som er kjent med Refectocil er disse fargene mer lysende enn mørke? Hvilken av graphite og light brown er mørkest? Er de lys brun og grå eller vil man få mørk brun/sort farge med disse? Må jeg blande med den helt sorte refectocil fargen eller blir det for hardt? 

Har lest at dark brown kan bli rødaktig, noen som har prøvd den? Ser jo også tydelig at light brown er veldig rød når man blander den ut 

Bruk brun ren farge fra rectofil den blir mørk uten rødt bruker den på min mellom blonde svigerdatter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...