AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #1 Skrevet 25. september 2022 Jeg er 55 år, har alltid hatt et flott og tykt hår. Det har masse krøller, men mer sånne slette korketrekkere, så er ikke som Cecilie Skog. Jeg har såkalte lange krøller. Nå er håret vokst fordi jeg ville se hvordan det ble som skikkelig langt. Det har jeg ikke gjort før, fordi det ble tungt og mye. Jeg har som sagt veldig tykt hår. Nå er jeg 55, og har tenkt å bare la håret vokse for en gangs skyld, og se hvor langt det går. Tidligere har jeg alltid klippet meg når det har nådd sånn halvveis ned på brystet. Men nå er det i ferd med å passere det. Og jeg kjenner allerede at det blir mye. Men nå er liksom siste mulighet til før jeg blir for gammel til å ha veldig langt hår. Men er jeg for gammel? Jeg setter opp håret daglig, for det blir for varmt å ha det hengende. Det er velpleid og fint, og jeg får mye oppmerksomhet for håret mitt, det har jeg alltid fått. Men det er kun utenfor hjemmet, og ja, mannen min liker det og, og vil nok helst at jeg skal ha det løst. Her hjemme klarer jeg ikke å ha det hengende, så det blir diverse knuter og topper. Jeg er normalvektig, har et ellers normalt utseende, og lurer på om jeg egentlig er for gammel til å ha langt hår. Selv om det er så fint og tykt. Anonymkode: 97fd7...e3e
flusa Skrevet 25. september 2022 #2 Skrevet 25. september 2022 Nei,du er ikke for gammel til å ha langt hår,hvis det er det du lurer på 🤗 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #3 Skrevet 25. september 2022 Kjør på, det er jo bare flott med langt hår på voksne kvinner! Anonymkode: 8f6a1...3b9 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #4 Skrevet 25. september 2022 Skjønner ikke hvorfor man skal klippe det kort når man blir eldre. Hva er greia? Mange som mener det, da. Men det er ditt hår og jeg hadde beholdt lengden. Anonymkode: 2c677...863 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #5 Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Skjønner ikke hvorfor man skal klippe det kort når man blir eldre. Hva er greia? Mange som mener det, da. Men det er ditt hår og jeg hadde beholdt lengden. Anonymkode: 2c677...863 Mange som klipper seg, gjør det nok rett og slett fordi ettersom man blir eldre, forandrer håret seg, og som oftest ikke til det bedre. Det blir tørrere, sprøere, tynnere, og vanskeligere å få til å være fint når det samtidig skal være langt. Anonymkode: edf5b...731
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #6 Skrevet 26. september 2022 Jeg tenker at det eneste jeg blir for gammel til, er å bry meg om hva andre måtte tenke og mene om mitt utseende. Liker de ikke det de ser? Neivel, da kan de rett og slett se på noe annet, da, det er ikke mitt problem. Jeg er 41, og har hatt langt hår hele livet. Det rakk til midt nedpå låret frem til jeg var i slutten av tredveårene, da hadde jeg lyst på forandring, så jeg klippet det så det nå er til korsryggen. I følge veldig mange folk i en tråd som nylig var her, er det altså stygt, "kristent", "sektaktig", osv. Men det driter altså jeg i JEG liker håret mitt, og det er det eneste som teller. Og ja, det er forferdelig varmt, jeg må også ofte sette det opp rett og slett fordi det er som å ha et ullteppe nedover ryggen 😛 Hårgafler ftw, håret mitt er alt for tungt til å ha i hestehale og slikt. Anonymkode: edf5b...731 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #7 Skrevet 26. september 2022 Så langt og tykt hår kan faktisk gi nakke/rygg problemer - men det er det eneste ankepunktet mitt. Anonymkode: cd40e...b33
GrønnNellik68 Skrevet 26. september 2022 #8 Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg er 55 år, har alltid hatt et flott og tykt hår. Det har masse krøller, men mer sånne slette korketrekkere, så er ikke som Cecilie Skog. Jeg har såkalte lange krøller. Nå er håret vokst fordi jeg ville se hvordan det ble som skikkelig langt. Det har jeg ikke gjort før, fordi det ble tungt og mye. Jeg har som sagt veldig tykt hår. Nå er jeg 55, og har tenkt å bare la håret vokse for en gangs skyld, og se hvor langt det går. Tidligere har jeg alltid klippet meg når det har nådd sånn halvveis ned på brystet. Men nå er det i ferd med å passere det. Og jeg kjenner allerede at det blir mye. Men nå er liksom siste mulighet til før jeg blir for gammel til å ha veldig langt hår. Men er jeg for gammel? Jeg setter opp håret daglig, for det blir for varmt å ha det hengende. Det er velpleid og fint, og jeg får mye oppmerksomhet for håret mitt, det har jeg alltid fått. Men det er kun utenfor hjemmet, og ja, mannen min liker det og, og vil nok helst at jeg skal ha det løst. Her hjemme klarer jeg ikke å ha det hengende, så det blir diverse knuter og topper. Jeg er normalvektig, har et ellers normalt utseende, og lurer på om jeg egentlig er for gammel til å ha langt hår. Selv om det er så fint og tykt. Anonymkode: 97fd7...e3e Nei du er aldri for gammel for noen ting. Jeg har langt slett hår pga at jeg ikke har hatt råd til frisør. Pga heller brukt pengene på noe annet. Vær stolt av håret du. Du er voksen og gjør som du vil. jeg er 54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå