AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #1 Skrevet 25. september 2022 Hvordan kan man noen gang stole på menn når de sier de liker deg at det ikke bare sies for å få sex? Hvordan kan man unngå at mannen føler seg avvist hvis begge liker hverandre tidlig og tenner så mye på hverandre at man vil ha sex men så holder jeg igjen fordi jeg er så redd for at han skal miste interessen så fort han har fått det? Jeg klarer ikke å bli behandlet som bruk og kast en gang til! Anonymkode: 0d876...c8b 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #2 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan kan man noen gang stole på menn når de sier de liker deg at det ikke bare sies for å få sex? Hvordan kan man unngå at mannen føler seg avvist hvis begge liker hverandre tidlig og tenner så mye på hverandre at man vil ha sex men så holder jeg igjen fordi jeg er så redd for at han skal miste interessen så fort han har fått det? Jeg klarer ikke å bli behandlet som bruk og kast en gang til! Anonymkode: 0d876...c8b Nei det der er ikke lett i dagens samfunn og ta lett på sex for alle. Jeg liker heller ikke å bli ghosta etter sex. Det føles ikke godt. Verdiløs mer som. Så holde igjen på sex tror jeg er lurt. Se om han er villig til å satse litt eller ikke. Men noen garanti har du jo ikke da. Da må du jo holde deg unna dating skal du være trygg. Lykke til masse. Anonymkode: 09645...558
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #3 Skrevet 25. september 2022 Jeg vet ikke, ts. Lurer på det samme. Anonymkode: 97012...a82
Deep Impact Skrevet 25. september 2022 #4 Skrevet 25. september 2022 Jeg er mann, og jeg er ikke player men jeg vet hvordan menn fungerer. Om en mann må bruke mere en 2 uker på og få sex så mister dem interessen, da er det lett å skille ut de fleste. De som vil noe eller vil noe seriøst greier å vente iallefall en måned uten sex eller lengre. 3 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #5 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan kan man noen gang stole på menn når de sier de liker deg at det ikke bare sies for å få sex? Hvordan kan man unngå at mannen føler seg avvist hvis begge liker hverandre tidlig og tenner så mye på hverandre at man vil ha sex men så holder jeg igjen fordi jeg er så redd for at han skal miste interessen så fort han har fått det? Jeg klarer ikke å bli behandlet som bruk og kast en gang til! Anonymkode: 0d876...c8b Velg han som er snill. Dvs han som sender deg god morgen meldinger, gir deg komplimenter. Spør deg om dagen din osv. Anonymkode: 4215b...9c7
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #6 Skrevet 25. september 2022 Deep Impact skrev (59 minutter siden): Jeg er mann, og jeg er ikke player men jeg vet hvordan menn fungerer. Om en mann må bruke mere en 2 uker på og få sex så mister dem interessen, da er det lett å skille ut de fleste. De som vil noe eller vil noe seriøst greier å vente iallefall en måned uten sex eller lengre. Det er nettopp det her vi jenter blir frarådet. Vi får alltid høre bruk god tid og en som er seriøs vil ikke prøve på sex tidlig.. Det er veldig vanskelig å vite hva som er rett for vil ikke at en som er seriøs skal miste interessen heller bare fordi man holder igjen sex Anonymkode: 0d876...c8b
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #7 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Velg han som er snill. Dvs han som sender deg god morgen meldinger, gir deg komplimenter. Spør deg om dagen din osv. Anonymkode: 4215b...9c7 Det er typisk player oppførsel da. Øse på med komplimenter og god morgen meldinger for å få jenta til å føle seg spesiell sånn at hun er lettere å få til sengs.. Vanskelig å stole på om en som er seriøs holder på sånn faktisk mener det. Anonymkode: 0d876...c8b 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #8 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er typisk player oppførsel da. Øse på med komplimenter og god morgen meldinger for å få jenta til å føle seg spesiell sånn at hun er lettere å få til sengs.. Vanskelig å stole på om en som er seriøs holder på sånn faktisk mener det. Anonymkode: 0d876...c8b Playere ligger uten å være snill. Snille virkelig liker jentene og ligger ikke med dem. Derfor sender de meldinger men prøver seg aldri på sex. Men man blir avvist hvis man er snill. Skjer alltid med meg. Og jeg er jomfru så jeg er ikke player. Anonymkode: 4215b...9c7 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #9 Skrevet 25. september 2022 Er man for snill synes jenter det er uattraktivt. Er man bad boy, så er det lettere å få damer til sengs. Ikke lett det her. Anonymkode: c8799...fc8
ClausSaus Skrevet 25. september 2022 #10 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvordan kan man noen gang stole på menn når de sier de liker deg at det ikke bare sies for å få sex? Hvordan kan man unngå at mannen føler seg avvist hvis begge liker hverandre tidlig og tenner så mye på hverandre at man vil ha sex men så holder jeg igjen fordi jeg er så redd for at han skal miste interessen så fort han har fått det? Jeg klarer ikke å bli behandlet som bruk og kast en gang til! Anonymkode: 0d876...c8b Hvis han mister interessen for deg fordi du vil vente litt med å ha sex… hva tror du han egentlig var interessert ifra starten av? Men det er klart, hvis han f.eks skulle finne ut at du lot ham vente i månedsvis mens Adrian, Håvard, Henrik, Emil, Jørgen, Mathias og et par dusin andre fikk snøret i bånn første kvelden… da kan du risikere at det ikke faller helt i smak. Valg har konsekvenser. 1
norw Skrevet 26. september 2022 #11 Skrevet 26. september 2022 Deep Impact skrev (8 timer siden): Jeg er mann, og jeg er ikke player men jeg vet hvordan menn fungerer. Om en mann må bruke mere en 2 uker på og få sex så mister dem interessen, da er det lett å skille ut de fleste. De som vil noe eller vil noe seriøst greier å vente iallefall en måned uten sex eller lengre. En måned er lenge, hvis man treffes jevnlig. Jeg ville tenkt at hun kanskje har mye bagasje.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #12 Skrevet 26. september 2022 5 hours ago, norw said: En måned er lenge, hvis man treffes jevnlig. Jeg ville tenkt at hun kanskje har mye bagasje. Denne settningen kommer fra en player Anonymkode: 8b176...f8e 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #13 Skrevet 26. september 2022 14 hours ago, Deep Impact said: Jeg er mann, og jeg er ikke player men jeg vet hvordan menn fungerer. Om en mann må bruke mere en 2 uker på og få sex så mister dem interessen, da er det lett å skille ut de fleste. De som vil noe eller vil noe seriøst greier å vente iallefall en måned uten sex eller lengre. Hehe, en erfaren player kan pleie og kultivere et forhold mye lengre enn en måned før trusa faller. Det gjelder å line opp nok kandidater til at det blir sex i allefall et par tre ganger i måneden . Anonymkode: 46ba7...bd0 1 1
norw Skrevet 26. september 2022 #14 Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Denne settningen kommer fra en player Anonymkode: 8b176...f8e Overhodet ikke, og hvis du skal slenge ut slike tilfeldige beskyldninger må du som et minimum poste under eget brukernavn 🤡 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #15 Skrevet 26. september 2022 Tenker en må ikke gi "all makt" til en mann. Med det mener jeg å bli for emosjonell og knyttet helt i starten av en relasjon. En må ikke være helt skjør. Synest også å gi noen menn status som player gir de en slags status som at de er en slags ekspert. Men de er jo ikke det. Dessuten, det er ikke sånn han er en player selv om en har sex noen ganger og så ønsker han ikke å fortsette noe mer. Det gjelder jo for kvinner også det. En blir betatt, det er flørt og morro og så sex. Men... Kanskje en ikke kjenner det "store" etter en liten stund og en ønsker å avslutte. Anonymkode: 24563...f77 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #16 Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Dessuten, det er ikke sånn han er en player selv om en har sex noen ganger og så ønsker han ikke å fortsette noe mer. Det gjelder jo for kvinner også det. En blir betatt, det er flørt og morro og så sex. Men... Kanskje en ikke kjenner det "store" etter en liten stund og en ønsker å avslutte. Anonymkode: 24563...f77 Ja men med player så mener jeg menn som bare sier det de tror damer vil høre for å bli smigret for å raskest mulig få sex fra dem og som har flere damer på rullering han sier det samme til osv Anonymkode: 0d876...c8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå