AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #1 Skrevet 25. september 2022 Min beste Veninne på 175 cm, har gått ned fra 80 kg til 63 kg. Hun var ikke stygg før, men nå har hun virkelig blitt vakker! Hele ansiktet hennes kommer på en måte frem. Før var hun mer pløsete i ansiktet, men nå er hun mer markert, og øynene virker til og med større. Fra å være en «grå mus» kler hun seg nå svært stilfullt, og har også blitt mer nøysom med sminken. Hun får nå sååå mange tilnærmelser fra menn, at jeg blir bekymret for henne. Hun er samboer med en svært god mann, men jeg tror hun liker denne ekstra oppmerksomheten. Jeg fatter ikke at noen kilos vektnedgang kan gjøre så mye med utseendet, også i ansiktet? Hun blomstrer mer, og har nesten «forandret» personlighet med at hun er mer utadvendt, byr mer på seg selv osv. utrolig fascinerende! flere med lignende erfaringer? Øker sjansen for utroskap? Anonymkode: 5d8b2...95b 8 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #2 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Øker sjansen for utroskap? Anonymkode: 5d8b2...95b Nei. Anonymkode: 6fa4b...8b2 12
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #3 Skrevet 25. september 2022 46 minutter siden, AnonymBruker said: Min beste Veninne på 175 cm, har gått ned fra 80 kg til 63 kg. Hun var ikke stygg før, men nå har hun virkelig blitt vakker! Hele ansiktet hennes kommer på en måte frem. Før var hun mer pløsete i ansiktet, men nå er hun mer markert, og øynene virker til og med større. Fra å være en «grå mus» kler hun seg nå svært stilfullt, og har også blitt mer nøysom med sminken. Hun får nå sååå mange tilnærmelser fra menn, at jeg blir bekymret for henne. Hun er samboer med en svært god mann, men jeg tror hun liker denne ekstra oppmerksomheten. Jeg fatter ikke at noen kilos vektnedgang kan gjøre så mye med utseendet, også i ansiktet? Hun blomstrer mer, og har nesten «forandret» personlighet med at hun er mer utadvendt, byr mer på seg selv osv. utrolig fascinerende! flere med lignende erfaringer? Øker sjansen for utroskap? Anonymkode: 5d8b2...95b Din venninne?? Tipper du er samboeren. Og ja dessverre. Anonymkode: 71518...74e 15 3
AnnePåLande Skrevet 25. september 2022 #4 Skrevet 25. september 2022 Rart at du som venninne henger deg oppi dette. 17
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #5 Skrevet 25. september 2022 Ja, jeg kan innrømme at jeg er samboeren hennes… hadde ikke trodd det ville bli avslørt. TS Anonymkode: 5d8b2...95b 4 3
AnnePåLande Skrevet 25. september 2022 #6 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, jeg kan innrømme at jeg er samboeren hennes… hadde ikke trodd det ville bli avslørt. TS Anonymkode: 5d8b2...95b Det lyste lang vei.. 20
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #7 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, jeg kan innrømme at jeg er samboeren hennes… hadde ikke trodd det ville bli avslørt. TS Anonymkode: 5d8b2...95b Hahahahaha! 😄 Og nå er du redd hun er for pen for deg og kan velge en mann en hylle over deg? Anonymkode: 1ccc3...184 5
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #8 Skrevet 25. september 2022 Du er jo ikke bekymret for hennes skyld, men din egen. Men siden du i følge deg selv er en svært god mann, så skulle vel ikke hun ha grunn til å bedra deg bare fordi hun har blitt ekstra fin. Anonymkode: 63bef...7e6 9
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #9 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, jeg kan innrømme at jeg er samboeren hennes… hadde ikke trodd det ville bli avslørt. TS Anonymkode: 5d8b2...95b Hvis du er en bra mann og dere har det bra sammen da tror jeg ikke du har noe å være redd for. hun har nok neppe slanket bort hverken hodet eller hjertet. Anonymkode: b5641...267 13 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #10 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis du er en bra mann og dere har det bra sammen da tror jeg ikke du har noe å være redd for. hun har nok neppe slanket bort hverken hodet eller hjertet. Anonymkode: b5641...267 SVÆRT god mann, var det! 😄 Anonymkode: 1ccc3...184 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #11 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (På 25.9.2022 den 17.31): AnonymBruker skrev (På 25.9.2022 den 18.21): Ja, jeg kan innrømme at jeg er samboeren hennes… hadde ikke trodd det ville bli avslørt. TS Anonymkode: 5d8b2...95b Ja, du kommer til å bli byttet ut dessverre. I hvert fall kommer hun til å kose seg med oppmerksomheten. Så spørs det hvor langt det går. Kanskje holder det med dansing og flørting en periode, men at hun er lojal med deg?? Det er egentlig enkelt. Hvis hun var en 5 og du var en 6 så var det OK. Hvis hun nå er en 7 og du fremdeles er en 6 så er forholdet i trøbbel. Hun føler hun fortjener bedre. Hvis du var det beste hun kunne håpe på tidligere så kan hun håpe på bedre nå. Sånn er dessverre verden skrudd sammen. Kvinner her kommer til å protestere vilt på dette men har sett dette uttalige ganger. Dama får høyere utdanning og tjener bedre, trener, fedmeopererer og ser bedre ut og og oppgraderer. Hun kontrollerer ikke disse følelsene , de ligger i DNA. Kalles hypergami. (les det opp) Forskere sammenlignet drøssevis av fedmeopererte over mange år med den gjennomsnittlige befolkningen og med andre folk med fedme. De fant at det var en 30–40 prosent økt risiko for samlivsbrudd i årene som følger etter en fedmeoperasjon, ifølge en av forskerne bak studien, Oppsummert: Damer som oppgraderer egen utdanning, lønn, status, utseende vi begynne å orientere seg mot menn med matchende status. Din magefølelse er rett. Forvent nye venninner og venninnefester og flere bekjente du ikke kjenner osv. Du er i ferd med å bli faset ut? Anonymkode: a9f84...d69 7
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #12 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (På 25.9.2022 den 18.21): Ja, jeg kan innrømme at jeg er samboeren hennes… hadde ikke trodd det ville bli avslørt. TS Anonymkode: 5d8b2...95b Utroskap kan skje uansett om du er overvektig eller gått ned i vekt…. Spiller ingen rolle… opp til deg å stole på henne. Men la hun føle seg bra enn å knekk selvtilliten hennes. Anonymkode: 541ae...4ab 4
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #13 Skrevet 27. september 2022 36 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, du kommer til å bli byttet ut dessverre. I hvert fall kommer hun til å kose seg med oppmerksomheten. Så spørs det hvor langt det går. Kanskje holder det med dansing og flørting en periode, men at hun er lojal med deg?? Det er egentlig enkelt. Hvis hun var en 5 og du var en 6 så var det OK. Hvis hun nå er en 7 og du fremdeles er en 6 så er forholdet i trøbbel. Hun føler hun fortjener bedre. Hvis du var det beste hun kunne håpe på tidligere så kan hun håpe på bedre nå. Sånn er dessverre verden skrudd sammen. Kvinner her kommer til å protestere vilt på dette men har sett dette uttalige ganger. Dama får høyere utdanning og tjener bedre, trener, fedmeopererer og ser bedre ut og og oppgraderer. Hun kontrollerer ikke disse følelsene , de ligger i DNA. Kalles hypergami. (les det opp) Forskere sammenlignet drøssevis av fedmeopererte over mange år med den gjennomsnittlige befolkningen og med andre folk med fedme. De fant at det var en 30–40 prosent økt risiko for samlivsbrudd i årene som følger etter en fedmeoperasjon, ifølge en av forskerne bak studien, Oppsummert: Damer som oppgraderer egen utdanning, lønn, status, utseende vi begynne å orientere seg mot menn med matchende status. Din magefølelse er rett. Forvent nye venninner og venninnefester og flere bekjente du ikke kjenner osv. Du er i ferd med å bli faset ut? Anonymkode: a9f84...d69 Haha, tror du har tatt en overdose røde piller og bør lese deg opp litt selv, gitt. Hypergami har absolutt ingenting med DNA å gjøre; det er et kulturelt fenomen. Det er riktig at fedmeoperasjoner fører til mange samlivsbrudd, men det inngås også mange forhold i etterkant av disse operasjonene. Dessuten gjelder dette i all hovedsak folk som er sykelig overvektige, og som gjennom en operasjon ikke bare endrer utseende dramatisk, men livsstilen blir også helt forandret i mange tilfeller. Dette kan være veldig problematisk i et parforhold. Dama til TS gikk ikke ned 20 kilo en gang. Det «red pill»-greiene er så lavpanna! Sikkert fint å forholde seg til for enkle sjeler, men sant er det så visst ikke. Anonymkode: 8ec7f...8c3 8 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #14 Skrevet 27. september 2022 Utseende er ikke alt. En mann som er omsorgsfull og snill og viser interesse for partneren vil alltid være attraktiv. Ja, hun får flere valgmuligheter, så da får du gjøre det som skal til for at hun velger deg. Anonymkode: 1518d...2c3 1 1 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #15 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Haha, tror du har tatt en overdose røde piller og bør lese deg opp litt selv, gitt. Hypergami har absolutt ingenting med DNA å gjøre; det er et kulturelt fenomen. Det er riktig at fedmeoperasjoner fører til mange samlivsbrudd, men det inngås også mange forhold i etterkant av disse operasjonene. Dessuten gjelder dette i all hovedsak folk som er sykelig overvektige, og som gjennom en operasjon ikke bare endrer utseende dramatisk, men livsstilen blir også helt forandret i mange tilfeller. Dette kan være veldig problematisk i et parforhold. Dama til TS gikk ikke ned 20 kilo en gang. Det «red pill»-greiene er så lavpanna! Sikkert fint å forholde seg til for enkle sjeler, men sant er det så visst ikke. Anonymkode: 8ec7f...8c3 20 Kg er MYE.. Nå veit ikke jeg hva dette Red Pill er?? Men som en Gubbe på snart 50 , gift med 3 barn så har jeg sett dette på arbeidsplassen, blant konas venninner og mine kompiser gjennom de siste 30 år. Når dama oppgraderer så bør mannen følge med i timen. Typisk når konemor tar en utdannelse i voksen alder og begynner i ny jobb med ny status. Dama tar tak i livet , begynner å trene spise sundt, får ny kropp, nye klær, nye venninner, høyere utdanning. Da søker hun høyere i partnervalg og. Siste denne sommeren ble en kamerat "plutselig" singel og kona gjennom 24 år flyttet inn med en ny mann etter 3 uker. Dette var et vennepar siste 30 år. Hva endret seg?, de ble sammen i 20 årene og han var rørlegger, hun ufaglært. Hun tok artium, i bachelor. I fjor sommeren var masteren i boks og hun fikk en god jobb med 700.000 i lønn. Yngste barnet ble 19 og flyttet hjemmefra, DA dro hun og , sannsynligvis planlagt siste 2 år. Han hadde støttet henne og ofret hele tiden, jobbet dobbelt og betalt for at hun skulle få virkeliggjort drømmen. Men han var fremdeles "bare" rørlegger og hun stakk. Han var knust og fortjente ikke dette, men sånn er verden skrudd sammen. Vi kan godt late som det ikke er sånn men tror mange menn er nødt til å innse realiteten før de sitter der alene og ikke forstår hva han gjorde galt. Det er ikke sikkert han gjorde noe galt, men dynamikken i forholdet endret seg og hun søker oppover i status. Nyordet idag er verdier og felles interesser. Men vi veit alle hva som sammenfaller med det. Anonymkode: a9f84...d69 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #16 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (På 25.9.2022 den 18.21): Ja, jeg kan innrømme at jeg er samboeren hennes… hadde ikke trodd det ville bli avslørt. TS Anonymkode: 5d8b2...95b Lett å skjønne. Anonymkode: a03d0...fa3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #17 Skrevet 27. september 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: 20 Kg er MYE.. Nå veit ikke jeg hva dette Red Pill er?? Men som en Gubbe på snart 50 , gift med 3 barn så har jeg sett dette på arbeidsplassen, blant konas venninner og mine kompiser gjennom de siste 30 år. Når dama oppgraderer så bør mannen følge med i timen. Typisk når konemor tar en utdannelse i voksen alder og begynner i ny jobb med ny status. Dama tar tak i livet , begynner å trene spise sundt, får ny kropp, nye klær, nye venninner, høyere utdanning. Da søker hun høyere i partnervalg og. Siste denne sommeren ble en kamerat "plutselig" singel og kona gjennom 24 år flyttet inn med en ny mann etter 3 uker. Dette var et vennepar siste 30 år. Hva endret seg?, de ble sammen i 20 årene og han var rørlegger, hun ufaglært. Hun tok artium, i bachelor. I fjor sommeren var masteren i boks og hun fikk en god jobb med 700.000 i lønn. Yngste barnet ble 19 og flyttet hjemmefra, DA dro hun og , sannsynligvis planlagt siste 2 år. Han hadde støttet henne og ofret hele tiden, jobbet dobbelt og betalt for at hun skulle få virkeliggjort drømmen. Men han var fremdeles "bare" rørlegger og hun stakk. Han var knust og fortjente ikke dette, men sånn er verden skrudd sammen. Vi kan godt late som det ikke er sånn men tror mange menn er nødt til å innse realiteten før de sitter der alene og ikke forstår hva han gjorde galt. Det er ikke sikkert han gjorde noe galt, men dynamikken i forholdet endret seg og hun søker oppover i status. Nyordet idag er verdier og felles interesser. Men vi veit alle hva som sammenfaller med det. Anonymkode: a9f84...d69 Spekulasjoner. Dessuten var det jo bare kroppsvekten som endret seg i HIs tilfelle, og med tanke på den, er forskningen dessverre på kant med ditt verdensbilde. Anonymkode: 8ec7f...8c3 2
Hulderen Skrevet 27. september 2022 #18 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (På 25.9.2022 den 18.21): Ja, jeg kan innrømme at jeg er samboeren hennes… hadde ikke trodd det ville bli avslørt. TS Anonymkode: 5d8b2...95b Det var lett å skjønne. En god venninne ville gledet seg på vegne av venninnen, ikke være bekymret for samboeren hennes. Det du må gjøre TS, er å være stolt av henne, og vise det. Både overfor henne og overfor andre. På et arrangement, så hadde mannen min lagt merke til at jeg fikk mange beundrende blikk fra andre menn. Jeg hadde ikke sett det. Han fortalte meg det, og viste meg at han var stolt, ikke sjalu. Det førte ikke til at jeg fikk lyst til å flørte med disse mennene, bare at jeg ble enda mer fornøyd med min egen mann. Vær en stolt, støttende ektemann. Ta vare på eget utseende, så har du ikke noe å bekymre deg over! 5 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #19 Skrevet 27. september 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: 20 Kg er MYE.. Nå veit ikke jeg hva dette Red Pill er?? Men som en Gubbe på snart 50 , gift med 3 barn så har jeg sett dette på arbeidsplassen, blant konas venninner og mine kompiser gjennom de siste 30 år. Når dama oppgraderer så bør mannen følge med i timen. Typisk når konemor tar en utdannelse i voksen alder og begynner i ny jobb med ny status. Dama tar tak i livet , begynner å trene spise sundt, får ny kropp, nye klær, nye venninner, høyere utdanning. Da søker hun høyere i partnervalg og. Siste denne sommeren ble en kamerat "plutselig" singel og kona gjennom 24 år flyttet inn med en ny mann etter 3 uker. Dette var et vennepar siste 30 år. Hva endret seg?, de ble sammen i 20 årene og han var rørlegger, hun ufaglært. Hun tok artium, i bachelor. I fjor sommeren var masteren i boks og hun fikk en god jobb med 700.000 i lønn. Yngste barnet ble 19 og flyttet hjemmefra, DA dro hun og , sannsynligvis planlagt siste 2 år. Han hadde støttet henne og ofret hele tiden, jobbet dobbelt og betalt for at hun skulle få virkeliggjort drømmen. Men han var fremdeles "bare" rørlegger og hun stakk. Han var knust og fortjente ikke dette, men sånn er verden skrudd sammen. Vi kan godt late som det ikke er sånn men tror mange menn er nødt til å innse realiteten før de sitter der alene og ikke forstår hva han gjorde galt. Det er ikke sikkert han gjorde noe galt, men dynamikken i forholdet endret seg og hun søker oppover i status. Nyordet idag er verdier og felles interesser. Men vi veit alle hva som sammenfaller med det. Anonymkode: a9f84...d69 700 000,- i lønn, det drar jo rørleggere inn før sommerferien.. Anonymkode: 13677...0a6 4
Bombasi Skrevet 27. september 2022 #20 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (På 25.9.2022 den 17.31): flere med lignende erfaringer? Øker sjansen for utroskap? Anonymkode: 5d8b2...95b Definitivt ja. For mennesker som går igjennom en slik prosess der de ser og føler resultatene på kroppen kan fort finne på å eksperimentere og nyte dette. Særlig hvis man har vært en "grå mus" over mange år, og ENDELIG ender opp som den kvinnen hun drømte om å være. Å resultatene fører noen ganger til at de søker etter endringer og opplevelser, og ofte lar tankene fly. Økt oppmerksomhet gir også mer fristelser. Jeg har flere eksempler på folk som har slanket seg og plutselig ikke funnet partneren deres attraktiv nok. Man tar liksom ikke "til takke med" noe mer lenger, og har lyst til å utforske. Det sagt, så gjelder dette noen. Ikke alle, og ikke mange. Det er ikke sikkert at partneren din føler det slik. Men spørsmålet ditt dreier seg om økte sjanser for utroskap, og jeg svarer definitivt ja på spørsmålet. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå