AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #1 Del Skrevet 25. september 2022 Ja, det lurer jeg altså på 😊 Anonymkode: 22f38...b3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #2 Del Skrevet 25. september 2022 Det står vel noen tips på pakken, om du absolutt må bruke slikt istedenfor å lage selv 🤷♀️ Anonymkode: 86263...02d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #3 Del Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det står vel noen tips på pakken, om du absolutt må bruke slikt istedenfor å lage selv 🤷♀️ Anonymkode: 86263...02d Ja, vil faktisk bruke slikt denne gangen ja. Men takk for svar. Anonymkode: 22f38...b3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #4 Del Skrevet 25. september 2022 Kokos melk i bali gryta i stede for fløte ble veldig godt. Samt ananas Anonymkode: 40187...171 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #5 Del Skrevet 25. september 2022 Dylan jo putte ekstra ananas og paprika i Bali gryta. Toppe med koriander kanskje? Anonymkode: 6ac19...b68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #6 Del Skrevet 25. september 2022 Jeg pleier å legge potetbiter, minitomater, hakke løk, litt paprika nedi gryta. Noen ganger bruker jeg også bønner i den italienske gryta og erter i kyllinggryta, noen ganger tilsetter jeg også ekstra kyllingkrydder i gryta eller chilikrydder i italienske gryta Anonymkode: fbab0...b14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #7 Del Skrevet 25. september 2022 Takk for svar. Kokosmelk har jeg aldri brukt istedenfor fløte..kanskje prøve det og eller noe annet som har blitt foreslått her. Anonymkode: 22f38...b3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #8 Del Skrevet 25. september 2022 Bruker linser i stedet for kjøttdeig i italiensk gryte,tilsetter cherrytomater når det er 5 minutter igjen av koketiden og serverer med fersk basilikum og oregano Anonymkode: f41d1...7b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #9 Del Skrevet 25. september 2022 Italiensk gryte: kjøttdeig/linser/bønner. Svine/storfe i biter. Fløte, creme fraiche, paprika, jalapeno, chili, ferske urter, cherrytomat, raspet gulrot Bali kyllinggryte: ananas, paprika i ulike farger, løk, kokosmelk, fløte, mais spinat, hvitløk, sellerirot, hvite bønner, ris oppi Anonymkode: 0a90c...d6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå