Gå til innhold

Hvordan pimpe opp toro italiensk gryte og bali kyllinggryte?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det står vel noen tips på pakken, om du absolutt må bruke slikt istedenfor å lage selv 🤷‍♀️

Anonymkode: 86263...02d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det står vel noen tips på pakken, om du absolutt må bruke slikt istedenfor å lage selv 🤷‍♀️

Anonymkode: 86263...02d

Ja, vil faktisk bruke slikt denne gangen ja. Men takk for svar.

Anonymkode: 22f38...b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dylan jo putte ekstra ananas og paprika i Bali gryta. Toppe med koriander kanskje? 

Anonymkode: 6ac19...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å legge potetbiter, minitomater, hakke løk, litt paprika nedi gryta. Noen ganger bruker jeg også bønner i den italienske gryta og erter i kyllinggryta, noen ganger tilsetter jeg også ekstra kyllingkrydder i gryta eller chilikrydder i italienske gryta 

Anonymkode: fbab0...b14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar. Kokosmelk har jeg aldri brukt istedenfor fløte..kanskje prøve det og eller noe annet som har blitt foreslått her.

Anonymkode: 22f38...b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker linser i stedet for kjøttdeig i italiensk gryte,tilsetter cherrytomater når det er 5 minutter igjen av koketiden  og serverer med fersk basilikum og oregano

Anonymkode: f41d1...7b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Italiensk gryte: kjøttdeig/linser/bønner. Svine/storfe i biter. Fløte, creme fraiche, paprika, jalapeno, chili, ferske urter, cherrytomat, raspet gulrot

Bali kyllinggryte: ananas, paprika i ulike farger, løk, kokosmelk, fløte, mais spinat, hvitløk, sellerirot, hvite bønner, ris oppi

Anonymkode: 0a90c...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...