Gå til innhold

Hvordan pimpe opp toro italiensk gryte og bali kyllinggryte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det lurer jeg altså på 😊

Anonymkode: 22f38...b3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står vel noen tips på pakken, om du absolutt må bruke slikt istedenfor å lage selv 🤷‍♀️

Anonymkode: 86263...02d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det står vel noen tips på pakken, om du absolutt må bruke slikt istedenfor å lage selv 🤷‍♀️

Anonymkode: 86263...02d

Ja, vil faktisk bruke slikt denne gangen ja. Men takk for svar.

Skrevet

Kokos melk i bali gryta i stede for fløte ble veldig godt. Samt ananas

Anonymkode: 40187...171

Skrevet

Dylan jo putte ekstra ananas og paprika i Bali gryta. Toppe med koriander kanskje? 

Anonymkode: 6ac19...b68

Skrevet

Jeg pleier å legge potetbiter, minitomater, hakke løk, litt paprika nedi gryta. Noen ganger bruker jeg også bønner i den italienske gryta og erter i kyllinggryta, noen ganger tilsetter jeg også ekstra kyllingkrydder i gryta eller chilikrydder i italienske gryta 

Anonymkode: fbab0...b14

Skrevet

Takk for svar. Kokosmelk har jeg aldri brukt istedenfor fløte..kanskje prøve det og eller noe annet som har blitt foreslått her.

Skrevet

Bruker linser i stedet for kjøttdeig i italiensk gryte,tilsetter cherrytomater når det er 5 minutter igjen av koketiden  og serverer med fersk basilikum og oregano

Anonymkode: f41d1...7b0

Skrevet

Italiensk gryte: kjøttdeig/linser/bønner. Svine/storfe i biter. Fløte, creme fraiche, paprika, jalapeno, chili, ferske urter, cherrytomat, raspet gulrot

Bali kyllinggryte: ananas, paprika i ulike farger, løk, kokosmelk, fløte, mais spinat, hvitløk, sellerirot, hvite bønner, ris oppi

Anonymkode: 0a90c...d6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...