AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #1 Skrevet 25. september 2022 Jeg er en singel kvinne i slutten av 30-årene. Har ligget med tre menn det siste halvannet året. Ikke ONS, men har datet dem (enkeltvis) over tid. Mennene har vært på min alder. Felles for dem har vært at de gjerne vil komme inni meg, selv om jeg ikke går på prevensjon. Alderen tatt betraktning, så vet jeg at jeg ikke topper på fruktbarhet, men det er jo allikevel en sjanse for graviditet. Synes det er så rart at de ikke tenker konsekvenser, eller gjør de det, mon tro? Noen andre som har opplevd dette? Skal nevnes at det er oppegående menn (forøvrig), og når jeg poengterer det med potensiell graviditet så er de enig, men de hadde helst latt det stå til. Anonymkode: e744e...986 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #2 Skrevet 25. september 2022 Risk, reward, evolution Anonymkode: acc13...782 2 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #3 Skrevet 25. september 2022 De tenker ikke konsekvenser for de tenker at i værstefall så kan de bare presse dama til abort eller velge å ikke stille opp for ungen. De bryr seg mest om egen orgasme enn noe annet. Egoister. Om en mann jeg ligger med ikke vil bruke kondom nei da får han seg ikke noe hos meg! Anonymkode: 6d6c7...ab1 10 6
Humas Skrevet 25. september 2022 #4 Skrevet 25. september 2022 Vettet går ut av hodet, og med i det lille.. da tenker de ikke konsekvenser. Et barn trenger å ha det stabilt med flere trygge voksne rundt seg. Tenker du på konsekvenser ved å ikke bruke prevensjon når du har (minst) 3 forhold på så kort tid. Hva slags substitutt er disse mennene for ditt liv? 4 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #5 Skrevet 25. september 2022 8 minutter siden, Humas said: Vettet går ut av hodet, og med i det lille.. da tenker de ikke konsekvenser. Et barn trenger å ha det stabilt med flere trygge voksne rundt seg. Tenker du på konsekvenser ved å ikke bruke prevensjon når du har (minst) 3 forhold på så kort tid. Hva slags substitutt er disse mennene for ditt liv? Å ha sex med tre menn på halvannet år som singel, er ikke mange på kort tid.. Jeg vet hva jeg selv tenker, men ikke hva disse menn "tenker". Men har jo fått noen gode forslag her. Takk for det Anonymkode: e744e...986 16
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #6 Skrevet 25. september 2022 14 minutter siden, AnonymBruker said: De tenker ikke konsekvenser for de tenker at i værstefall så kan de bare presse dama til abort eller velge å ikke stille opp for ungen. De bryr seg mest om egen orgasme enn noe annet. Egoister. Om en mann jeg ligger med ikke vil bruke kondom nei da får han seg ikke noe hos meg! Anonymkode: 6d6c7...ab1 Er jo ikke garanti for at de klarer å presse henne til abort. Velge å ikke stille opp for barnet, virker ikke særlig humant. De fleste fedre vil vel a kontakt med eget barn Anonymkode: e744e...986 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #7 Skrevet 25. september 2022 De fleste vil vel ha ett seksuelt forhold der de slipper å bruke kondom. Men med dagens sykdoms risk og norge på toppen av kjønnssykdommer så burde du velge en. Teste deg og la han teste seg og så kan dere knulle uten kondom så mye dere vil. At du er redd graviditet så kan jo enten du sterillisere deg eller han kutte strengen. Det handler om å ta litt ansvar her og ikke sette en uskyldig unge til verden pga voksnefolks uansvarlighet. Anonymkode: 133d8...5b0 5
karrinyup Skrevet 25. september 2022 #8 Skrevet 25. september 2022 Jeg er en mann på 36 og kjenner meg godt igjen i det du forteller. Når man er i "the heat of the moment", så er det ufattelig opphissende å tenke på at jenta man ligger med kan bli gravid. Det tenner meg, men kun hvis jeg liker jenta, og jeg har troen på at hun ville blitt en god mor. Det kan kritiseres selvsagt, men sånn føler jeg det og sånn tenker kanskje også de mennene. 7 6
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #9 Skrevet 25. september 2022 Du er Ikke redd for livmorhalskreft tydligvis. Bruk kondom du. Ikke at det hjelper mot hvp, men det er bedre enn å bli gravid og ikke vite hvem av de 3 som er faren. Anonymkode: 66190...0fb 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #10 Skrevet 25. september 2022 3 minutter siden, karrinyup said: Jeg er en mann på 36 og kjenner meg godt igjen i det du forteller. Når man er i "the heat of the moment", så er det ufattelig opphissende å tenke på at jenta man ligger med kan bli gravid. Det tenner meg, men kun hvis jeg liker jenta, og jeg har troen på at hun ville blitt en god mor. Det kan kritiseres selvsagt, men sånn føler jeg det og sånn tenker kanskje også de mennene. Takk for nyttig svar. Det gir mening. Anonymkode: e744e...986
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #11 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Velge å ikke stille opp for barnet, virker ikke særlig humant. De fleste fedre vil vel a kontakt med eget barn Anonymkode: e744e...986 Nei det er ikke særlig humant men alikevel er det slettes ikke uvanlig at fedre bare melder seg ut fra farsrollen selvom de har vært med å lage barnet. Det er mange menn som argumenterer for retten til det som kalles juridisk abort , at de kan abortere sitt ansvar og leve videre å late som at ungen ikke eksisterer og slippe å betale barnebidrag osv og det er mange menn som mener at dama får være inneforstått med å bli alenemor om hun ikke tar hensyn til at mannen vil at hun skal ta abort. Er ikke mer en en dag eller to siden emnet ble diskutert her inne og mennene mente barnemor var den fæle og egoistiske som ikke hørte på mannen når han ville hun skulle ta abort og var uenig i at barnets behov skulle prioriteres over fars egoisme. Anonymkode: 6d6c7...ab1 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #12 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du er Ikke redd for livmorhalskreft tydligvis. Bruk kondom du. Ikke at det hjelper mot hvp, men det er bedre enn å bli gravid og ikke vite hvem av de 3 som er faren. Anonymkode: 66190...0fb Hun har datet en om gangen i 1,5 år… verdens lengste graviditet? 😅 Anonymkode: a5cfe...869 6
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #13 Skrevet 25. september 2022 Det er opp til dama om hun vil ha hiv eller barn, eller begge deler. Anonymkode: 67257...e4a 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #14 Skrevet 25. september 2022 9 minutter siden, AnonymBruker said: Du er Ikke redd for livmorhalskreft tydligvis. Bruk kondom du. Ikke at det hjelper mot hvp, men det er bedre enn å bli gravid og ikke vite hvem av de 3 som er faren. Anonymkode: 66190...0fb Mange sykdommer jeg ikke vil ha her i livet. Det er en balanse mellom å leve og sjekke seg. Aldri kunne tvilt på hvem som potensielt kunne vært far. Takk for innspill Anonymkode: e744e...986
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #15 Skrevet 25. september 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det er opp til dama om hun vil ha hiv eller barn, eller begge deler. Anonymkode: 67257...e4a Akkurat det samme gjelder for mannen Anonymkode: e744e...986 3 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #16 Skrevet 25. september 2022 Hadde lett sprutet genene mine inni ei digg jente som jeg har bra kjemi med. Slike tilfeller skjer kun et par ganger i livet så sjansen bør benyttes! Anonymkode: b4e9c...25d 1 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #17 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde lett sprutet genene mine inni ei digg jente som jeg har bra kjemi med. Slike tilfeller skjer kun et par ganger i livet så sjansen bør benyttes! Anonymkode: b4e9c...25d Og hva hadde du gjort når barnet kom og du ikke har så god kjemi med denne digge jenta som du trodde? Anonymkode: 6d6c7...ab1 8
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #18 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og hva hadde du gjort når barnet kom og du ikke har så god kjemi med denne digge jenta som du trodde? Anonymkode: 6d6c7...ab1 Hadde fortsatt vært stolt av å befrukte ei slik dame. Selvom jeg kanskje må betale barnebidrag så er det veldig deilig å tenke på at man fikk reprodusert med ei digg dame. Anonymkode: b4e9c...25d 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #19 Skrevet 25. september 2022 10 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde fortsatt vært stolt av å befrukte ei slik dame. Selvom jeg kanskje må betale barnebidrag så er det veldig deilig å tenke på at man fikk reprodusert med ei digg dame. Anonymkode: b4e9c...25d Takk for svar. Har tenkt på om det kunne vær en mulighet i noen tilfeller. Har vanskelig med å forstå at man kan sette en utløsning foran en konsekvens som vil følge en for livet. Anonymkode: e744e...986 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #20 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hadde fortsatt vært stolt av å befrukte ei slik dame. Selvom jeg kanskje må betale barnebidrag så er det veldig deilig å tenke på at man fikk reprodusert med ei digg dame. Anonymkode: b4e9c...25d Kanskje må betale barnebidrag? Du må betale barnebidrag. Det er snakk om over en million kroner. Og du hadde tenkt det var okei å ikke være en tilstedeværende far med 50/50 ordning? Hva tenker du om konsekvenser barn kan få uten å vokse opp med god mannlig rollemodell i livet? Selvmord, rusmisbruk, problemadferd, dårlig selvbilde, usunne kjæresterelasjoner, seksuell selvskading, følelsesmessig avstumpet etc? Det er helt greit for du tenker ikke over at du har ansvar her eller? Så fint du kommer inn i tråden og illustrerer hvor utbredt det er at nettopp sånne ego menn fins. Dere må se på dere selv som hellige konger eller noe når dere klarer å få alt til å dreie seg om deres følelser og kåtskap og gir blanke faen i alle andre involverte. Anonymkode: 6d6c7...ab1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå