AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #1 Skrevet 25. september 2022 Jeg reiser tidlig morgen i slutten av oktober. Vanligvis kjører jeg, men usikker på føret så vurderer å bestille hotellovernatting. Det viktigste for meg er at det er kjapt å komme seg fra hotellet til flyplassen. Pris er også et tema. Hvilket hotell velger jeg? Anonymkode: e0d7e...e82
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #2 Skrevet 25. september 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg reiser tidlig morgen i slutten av oktober. Vanligvis kjører jeg, men usikker på føret så vurderer å bestille hotellovernatting. Det viktigste for meg er at det er kjapt å komme seg fra hotellet til flyplassen. Pris er også et tema. Hvilket hotell velger jeg? Anonymkode: e0d7e...e82 Er vel bare å søke opp hotellene på hotels.com eller lignende og sammenligne på din aktuelle dato? Generelt er ikke de hotellene billige. Anonymkode: d56c9...494 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #3 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er vel bare å søke opp hotellene på hotels.com eller lignende og sammenligne på din aktuelle dato? Generelt er ikke de hotellene billige. Anonymkode: d56c9...494 Jeg søkte litt kjapt, men det var litt vanskelig å finne ut hvor nært de var til flyplassen. Jeg vet at det koster og at det blir null frokost fordi jeg må dra så tidlig, men alternativet er å kjøre en del mil på natta og som jeg skrev så er jeg usikker på føret. Det betyr iallfall null søvn på meg. Anonymkode: e0d7e...e82
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #4 Skrevet 25. september 2022 Jeg sover alltid her, billig, rolig, og de kjører og henter på flyplassen med buss. https://www.gardermoenhotell.no/en/transport Anonymkode: e0a58...ce5
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #5 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg sover alltid her, billig, rolig, og de kjører og henter på flyplassen med buss. https://www.gardermoenhotell.no/en/transport Anonymkode: e0a58...ce5 Takk. Skal definitivt sjekke de ut. Anonymkode: e0d7e...e82
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #6 Skrevet 25. september 2022 velger alltid radisson ved flyplassen. For meg er beliggenheten + komfort viktigst. Men det er vel ikke det billigeste Anonymkode: 8f06d...067 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #7 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Takk. Skal definitivt sjekke de ut. Anonymkode: e0d7e...e82 Du kan avtale med de når du må reise og trenger å bli hentet, så kjører de bussen om du så er den eneste. Elsker det stedet for servicen Anonymkode: e0a58...ce5
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #8 Skrevet 25. september 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: velger alltid radisson ved flyplassen. For meg er beliggenheten + komfort viktigst. Men det er vel ikke det billigeste Anonymkode: 8f06d...067 Enig her. Radisson Blu Airport Hotel, Oslo Gardermoen. Slipper transport og kan sove lenger. Slipper også å risikere at det blir noe tull med transporten om morgenen Anonymkode: 332bb...2d8 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #9 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Enig her. Radisson Blu Airport Hotel, Oslo Gardermoen. Slipper transport og kan sove lenger. Slipper også å risikere at det blir noe tull med transporten om morgenen Anonymkode: 332bb...2d8 Enig jeg også! Anonymkode: a5d68...c73 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #10 Skrevet 25. september 2022 Det er er mange hoteller i nærheten av Gardermoen, men kun to hoteller ligger i gangavstand fra terminalen; Radisson Blue og Radisson RED. Jeg velger alltid et av de, så jeg slipper å styre med transport fra hotellet til flyplassen tidlig på morgenen. Anonymkode: fdd48...44f 1
Maestro Skrevet 25. september 2022 #11 Skrevet 25. september 2022 Jeg sov på et da der var flystreik. Da gikk det shuffle buss🤔 Ikke det beste hotellet, men halsbetennelse og sjuk og etter 7 timer på flyplassen så var det helt greit😂 Bare jeg fikk en dusj og seng så klaga ikke jeg 😂
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #12 Skrevet 25. september 2022 Gardermoen Radisson Blue - men obs på dårlig hotell. Kanskje bedre nå etter korona. Anonymkode: a578f...f2d
reiseglad Skrevet 26. september 2022 #13 Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg søkte litt kjapt, men det var litt vanskelig å finne ut hvor nært de var til flyplassen. Jeg vet at det koster og at det blir null frokost fordi jeg må dra så tidlig, men alternativet er å kjøre en del mil på natta og som jeg skrev så er jeg usikker på føret. Det betyr iallfall null søvn på meg. Anonymkode: e0d7e...e82 Jeg har bodd på åtte ulike hoteller rundt Gardermoen, og alle er mindre enn 15 minutters kjøring med shuttlebuss til hotellet. Raskest er nok reisetiden fra Scandic Airport hotell, kanskje 7-8 minutter? De fleste smører en matpakke til deg om du har tidlig avreise, og jeg tror jeg har sett frokost så tidlig som halv fem eller fem på flere.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #14 Skrevet 27. september 2022 Velger alltid Radisson Blu grunnet beliggenhet. Men det er det dyreste. Anonymkode: 7a848...0c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå