AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #1 Skrevet 25. september 2022 Sjefen har ikke lov til å gi attitude eller be meg om å gjøre noe ekstra. Nesten umulig å få sparken. Stillingen er sikret og jeg kan ikke fjernes fra min komfortable posisjon. jeg kan få lederne til å syde hver gang jeg truer med å kontakte meklere. Og dette er bare ting som får sjefene irritert 🙂 I tillegg kommer en overflod av frynsegoder. Anonymkode: 59d16...c6a
JamesBlond Skrevet 25. september 2022 #2 Skrevet 25. september 2022 Jøss. Høres ut som om jeg er i feil forbund. 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #3 Skrevet 25. september 2022 Det er så deilig være i en jobb hvor jeg ikke må true med meklere, eller har sjef som har attitude. Fagforeningen gir meg masse goder da, og det er deilig! Anonymkode: cc4de...c1c 1
Vaffelhunden Skrevet 25. september 2022 #4 Skrevet 25. september 2022 Så lenge du følger arbeidsgivers rimelige ordrer og arbeidsplassens rimelige ordensregler så er det vel ikke noe problem uansett. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå