Gå til innhold

Hvis du hadde flere mill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du hadde 3-5 mill på bok?

Hvor og i hva hadde du investert i?

Aksjer, eiendom, annet, starte egen business i så fall hva?

Anonymkode: bc980...810

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville lånt det jeg trengte på toppen og kjøpt hus med to leiligheter og et anneks i hagen. Annekset ville blitt mitt lille businesslokale for det jeg ønsker å drive med. 

Anonymkode: 457a1...2a8

Skrevet

3-5 mill på bok…Da hadde jeg forsøkt å få kjøpt en bitteliten enebolig (men selv da ville jeg ha manglet 3-5 mill) 🫣

Anonymkode: 511da...f56

• Liker 1
Skrevet

Blitt gjeldsfri , og innstallert solcellepanel på hytta!🥴

Anonymkode: 52268...512

Skrevet

Eiendom

Anonymkode: 593ac...0d9

Skrevet

Betalt ut gjeld som er litt over 500.000 og jobbet 80%.

Anonymkode: c4094...6d3

Skrevet

Betalt ned boliglån, kjøpt en liten sekundærbolig for utleie i Oslo

Anonymkode: 7ad24...958

Skrevet

Jeg ville betalt ned boliglånet mitt og sett meg om etter en bedre leilighet, kjøpt en ny for pengene. Siden jeg bor i Oslo ville nok alle pengene (5 mill + egenkap fra boligsalget mitt) gått med til ny leilighet.

Skrevet

Hadde fikset opp den eiendommen vi bor i for å øke verdien. 

Anonymkode: 54f2b...50d

Skrevet

Satt alt i aksjefond.

Anonymkode: 2ba36...fc0

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Satt alt i aksjefond.

Anonymkode: 2ba36...fc0

Alt går jo bare nedover nå, og slik blir det nok i lang tid.

Skrevet

Har allerede millioner, men tør ikke satse på aksjer. Tar heller det tapet man får med lave renter i banken. Og som faktisk blir enda mye større med høyere rente, siden inflasjonen er så mye høyere enn renta. Men vurderer å begynne å bruke unna litt, for å få ned skatten. Hadde egentlig tenkt å spare til pensjon, men kanskje like greit å bruke dem på noe gøy mens de fortsatt har noen verdi. 

Anonymkode: 28793...2be

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvis du hadde 3-5 mill på bok?

Hvor og i hva hadde du investert i?

Aksjer, eiendom, annet, starte egen business i så fall hva?

Har flerfoldige millioner i bitcoin. Startet med ett par tusen i 2013.. og kommer nok til å beholde coinsa mine en lang stund til. Jeg var innom 30 millioner i 2021 og burde vel kanskje i retrospekt kjøpt noen utleieleiligheter der men ble grådig og tenkte at 30 mill er jo ingenting.. hva skal jeg med det? Tenker fortsatt litt sånn.. casher ut litt når jeg har 100 millioner i 2030. 

Anonymkode: d068d...33c

• Liker 1
Skrevet

Betalt ned leiligheten og kjøpt en stor enebolig med utleiedel. Plassert resten i fond. 5 mill holder i massevis for de beste husene her i byen. 🙂

Anonymkode: a077b...c93

Skrevet

Vi har dem i fond. Og drømmer stadig vekk om forskjellige ting vi kan kjøpe, men gjør det ikke.

Anonymkode: e37b8...72a

Skrevet

Betalt all smågjeld for å senke månedlige utgifter og bygget på/pusset opp huset vi bor i for trivsel og verdiøkning :)

Anonymkode: 56344...0e4

Skrevet

Da hadde jeg betalt ned gjelda vår. Fått et barn til (har bare råd til 2) og tatt masteren jeg drømmer om å ta (Har ikke råd til mer studielån)

Det er lov å drømme 

Anonymkode: c29cc...f2f

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har flerfoldige millioner i bitcoin. Startet med ett par tusen i 2013.. og kommer nok til å beholde coinsa mine en lang stund til. Jeg var innom 30 millioner i 2021 og burde vel kanskje i retrospekt kjøpt noen utleieleiligheter der men ble grådig og tenkte at 30 mill er jo ingenting.. hva skal jeg med det? Tenker fortsatt litt sånn.. casher ut litt når jeg har 100 millioner i 2030. 

Anonymkode: d068d...33c

Sikkert

Anonymkode: c29cc...f2f

Skrevet

Hva slags fond ville dere ha kjøpt da?

Skrevet (endret)
7 hours ago, AnonymBruker said:

Har allerede millioner, men tør ikke satse på aksjer. Tar heller det tapet man får med lave renter i banken. Og som faktisk blir enda mye større med høyere rente, siden inflasjonen er så mye høyere enn renta. Men vurderer å begynne å bruke unna litt, for å få ned skatten. Hadde egentlig tenkt å spare til pensjon, men kanskje like greit å bruke dem på noe gøy mens de fortsatt har noen verdi. 

Anonymkode: 28793...2be

Be fearful when others are greedy, and greedy when others are fearful.

Endret av Averyx
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...