AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #1 Skrevet 25. september 2022 Herregud så flaut, men jeg håper på noe tips Jeg kjøpte en Womanizer og har brukt den et par ganger nå, den gir meg intense deilige orgasmer og jeg vil bare ha mer og mer. Før kjøpte den brukte jeg fingerne og sluttet å være kåt etter jeg kom. Men nå er jeg spreng kåt hele tiden og det føles ut som at klitten skal eksplodere hvis jeg ikke rører på den. Noen som kjenner seg igjen? Anonymkode: 0fcd8...dd0 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #2 Skrevet 25. september 2022 Er en deilig følelse ja. Hender ofte jeg må ha et par orgasmer på rappen, med Womanizer. Men da gir det seg for en stund. Men himla godt å bruke den, og kjenne det sprenger litt der nede når klitoris strutter under behandlingen den får. Anonymkode: 56814...107 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #3 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er en deilig følelse ja. Hender ofte jeg må ha et par orgasmer på rappen, med Womanizer. Men da gir det seg for en stund. Men himla godt å bruke den, og kjenne det sprenger litt der nede når klitoris strutter under behandlingen den får. Anonymkode: 56814...107 Bra jeg ikke er den eneste😅 Anonymkode: 0fcd8...dd0 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #4 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bra jeg ikke er den eneste😅 Anonymkode: 0fcd8...dd0 Er nok ikke dèt😅 Har og vert heldig at det ikke har kommet noen, når jeg er i gang. Det hadde vert pinlig å åpne og stå der rødblusdende og kåt, og helst ville ha gjort meg ferdig🙉 Etter omgang nr.2 er jeg blitt såpass øm, at jeg ikke klarer mer, må bare ligge stille og la det få gå seg ned igjen😅 Anonymkode: 56814...107 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #5 Skrevet 25. september 2022 Ikke ødelegg nervene der. Bruk hender. Maskineriet gjør at dere tilslutt strever med å komme. Anonymkode: f31a5...9ed 5 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #6 Skrevet 25. september 2022 Ja samme effekten når man først har prøvd stor pikk. Kan ikke få nok av sex da 🥵 Anonymkode: 75224...963 3 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #7 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ikke ødelegg nervene der. Bruk hender. Maskineriet gjør at dere tilslutt strever med å komme. Anonymkode: f31a5...9ed Nei, gjør ikke det. Er bare en myte usikre gutter kommer med. Anonymkode: 91fd4...e04 3 4
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #8 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ikke ødelegg nervene der. Bruk hender. Maskineriet gjør at dere tilslutt strever med å komme. Anonymkode: f31a5...9ed Jøss. Hilsen mann eller? Tror du alle kvinner er konstruert slik? Anonymkode: 73762...250 3 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #9 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jøss. Hilsen mann eller? Tror du alle kvinner er konstruert slik? Anonymkode: 73762...250 Det er ganske innlysende at sensitiviteten over tid vil bli lavere. Bare spør de kvinnene som har brukt vibrator i 20-30 år, de startet med en liten oppladbar vibrator på størrelse med en finger. 30 år senere høres og ses vibratoren ut som et trykkbor fra Bosch som må gå på strøm siden batterivibrator ikke klarer å gi de den vibrasjonen som trengs. Samme gjelder selvfølgelig womanizer som om den ikke vibrerer.. Anonymkode: 582f3...bf2 3 1 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #10 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er ganske innlysende at sensitiviteten over tid vil bli lavere. Bare spør de kvinnene som har brukt vibrator i 20-30 år, de startet med en liten oppladbar vibrator på størrelse med en finger. 30 år senere høres og ses vibratoren ut som et trykkbor fra Bosch som må gå på strøm siden batterivibrator ikke klarer å gi de den vibrasjonen som trengs. Samme gjelder selvfølgelig womanizer som om den ikke vibrerer.. Anonymkode: 582f3...bf2 Det er selvsagt bare tull. Jeg har brukt vibrator i ti år. Kan fremdeles lett få orgasme med bruk av fingrene mine. Kan bruke liten vib og Hitachi. Bare forskjell i intensitet Anonymkode: b5de8...0d6 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #11 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er nok ikke dèt😅 Har og vert heldig at det ikke har kommet noen, når jeg er i gang. Det hadde vert pinlig å åpne og stå der rødblusdende og kåt, og helst ville ha gjort meg ferdig🙉 Etter omgang nr.2 er jeg blitt såpass øm, at jeg ikke klarer mer, må bare ligge stille og la det få gå seg ned igjen😅 Anonymkode: 56814...107 Samme her😅 Men nå er jeg kåt 24/7, nesten som at jeg «craver vibratoren». Så gleder meg til å komme hjem å bruke den. Men litt frustrerende å være kåt hele tiden. Kan kanskje ha noe å gjøre med at jeg ikke har hatt sex på en stund? En vennine av meg mener man blir mindre kåt om man får seg pikk, kan dette stemme🤔 Anonymkode: 0fcd8...dd0 1
Coachshinny Skrevet 25. september 2022 #12 Skrevet 25. september 2022 Bare bruk vibratoren du og nyt dine orgasmer.
Coachshinny Skrevet 25. september 2022 #13 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Herregud så flaut, men jeg håper på noe tips Jeg kjøpte en Womanizer og har brukt den et par ganger nå, den gir meg intense deilige orgasmer og jeg vil bare ha mer og mer. Før kjøpte den brukte jeg fingerne og sluttet å være kåt etter jeg kom. Men nå er jeg spreng kåt hele tiden og det føles ut som at klitten skal eksplodere hvis jeg ikke rører på den. Noen som kjenner seg igjen? Anonymkode: 0fcd8...dd0 Bare å kjøre på, bruk vibratoren så masse du orker og nyt alle dine orgasmer. Prøv å kjør på inntil du ikke klarer mer, vil tro at kåtheten stilner av for en stund. 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #14 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Ikke ødelegg nervene der. Bruk hender. Maskineriet gjør at dere tilslutt strever med å komme. Anonymkode: f31a5...9ed Den erfaringen har jeg også. AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Nei, gjør ikke det. Er bare en myte usikre gutter kommer med. Anonymkode: 91fd4...e04 For meg er det ikke myte. Jeg er en trebarnsmor på 37 år. AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det er selvsagt bare tull. Jeg har brukt vibrator i ti år. Kan fremdeles lett få orgasme med bruk av fingrene mine. Kan bruke liten vib og Hitachi. Bare forskjell i intensitet Anonymkode: b5de8...0d6 For meg som kvinne så må jeg være forsiktig med vibrator. Både womanizer og vanlig. For hvis jeg bruker den for ofte, så sliter jeg med å komme av fingre/tunge etterpå. Synes det høres ganske naturlig ut jeg, på samme måte som at menn som holder for hardt når de onanerer kan slite med å komme av samleie. At noen ikke påvirkes endrer ikke at noen andre kan påvirkes.. Anonymkode: c85e3...48c 2 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #15 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det er selvsagt bare tull. Jeg har brukt vibrator i ti år. Kan fremdeles lett få orgasme med bruk av fingrene mine. Kan bruke liten vib og Hitachi. Bare forskjell i intensitet Anonymkode: b5de8...0d6 Leste du det jeg skrev, vent til du har brukt vibrator i 10 eller 20 år til.. På soverommet vårt så bråker det så mye når samboeren setter igang at jeg tror hun har startet en stor bensinmotor av et slag. Anonymkode: 582f3...bf2 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #16 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Den erfaringen har jeg også. For meg er det ikke myte. Jeg er en trebarnsmor på 37 år. For meg som kvinne så må jeg være forsiktig med vibrator. Både womanizer og vanlig. For hvis jeg bruker den for ofte, så sliter jeg med å komme av fingre/tunge etterpå. Synes det høres ganske naturlig ut jeg, på samme måte som at menn som holder for hardt når de onanerer kan slite med å komme av samleie. At noen ikke påvirkes endrer ikke at noen andre kan påvirkes.. Anonymkode: c85e3...48c De unge kvinnene klarer bare ikke å ta til seg dette. De tror underlivet kommer til respondere på samme måte helt frem til de sitter på gamlehjemmet. Dessverre. Får vel bare la de få leve i troa. Anonymkode: 582f3...bf2 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #17 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Leste du det jeg skrev, vent til du har brukt vibrator i 10 eller 20 år til.. På soverommet vårt så bråker det så mye når samboeren setter igang at jeg tror hun har startet en stor bensinmotor av et slag. Anonymkode: 582f3...bf2 Her finner en forklaringen på nåtidens problemer. Hvorfor mannfolk er blitt overvektige fordi damene sitt sexliv går på strøm og bensin, og dette igjen bidrar til høyt strømforbruk og med det høye priser. Osv. Knull og slikk ned prisnivået. Særlig nå inn i vinterhalvåret. . Anonymkode: d2256...892 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #18 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, gjør ikke det. Er bare en myte usikre gutter kommer med. Anonymkode: 91fd4...e04 Jeg kjøpte en womanizer til dama da vi begynte å date for et par år siden, hun hadde aldri brukt leketøy før. Hun brukte hendene under sex og hadde ingen problemer med å komme da vi møttes, men nå, etter to år klarer hun bare å komme med leketøyet og klarer ikke å komme med hendene verken alene eller med meg. Det som fortsatt fungerer er om jeg bruker mine hender (eller tunge), men hun har definitivt blitt mye mindre følsom... Nå skal det sies at hun var veldig ivrig med den i begynnelsen og kanskje har brukt den i overkant mye, men det er definitivt et poeng at man blir mindre følsom... Jeg har prøvd å "avvenne" henne, men det er jammen ikke lett det heller, hun har fått smaken på lette og raske orgasmer... Anonymkode: 84e22...e59 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #19 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg kjøpte en womanizer til dama da vi begynte å date for et par år siden, hun hadde aldri brukt leketøy før. Hun brukte hendene under sex og hadde ingen problemer med å komme da vi møttes, men nå, etter to år klarer hun bare å komme med leketøyet og klarer ikke å komme med hendene verken alene eller med meg. Det som fortsatt fungerer er om jeg bruker mine hender (eller tunge), men hun har definitivt blitt mye mindre følsom... Nå skal det sies at hun var veldig ivrig med den i begynnelsen og kanskje har brukt den i overkant mye, men det er definitivt et poeng at man blir mindre følsom... Jeg har prøvd å "avvenne" henne, men det er jammen ikke lett det heller, hun har fått smaken på lette og raske orgasmer... Anonymkode: 84e22...e59 Jeg hadde en periode som singel nå, der jeg brukte den altfor mye. Det ble faktisk et problem da jeg ble sammen med eksen igjen, for det han tidligere gjorde (og jeg) funket ikke lenger. Så her er det leketøy en sjelden gang som krydder, men ikke flere ganger på rad. Men gud så praktisk å slippe jobben og bare bruke vibrator, ikke rart man velger det om man er sliten osv 😛 Anonymkode: c85e3...48c 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #20 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Samme her😅 Men nå er jeg kåt 24/7, nesten som at jeg «craver vibratoren». Så gleder meg til å komme hjem å bruke den. Men litt frustrerende å være kåt hele tiden. Kan kanskje ha noe å gjøre med at jeg ikke har hatt sex på en stund? En vennine av meg mener man blir mindre kåt om man får seg pikk, kan dette stemme🤔 Anonymkode: 0fcd8...dd0 Det stemmer nok det siste du sier. Det er noe anna å ha sex med partner, enn et leketøy. For meg blir det lagt bort når jeg har tilgang på ekte, behovet for å onanere er ikke så stort for min del da. Men skjønner frustrasjonen din, om du nå har vekket lysten din med Womanizeren😉 Anonymkode: 56814...107 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå