Toadii Skrevet 29. november 2005 #1 Skrevet 29. november 2005 Jeg har utrolig lyst till å ligge med kjæresten... men hvergang vi gjør d er det sinsykt godt først men etter hvert blir jeg bare kvalm. Har prøvd 100 vis av ganger men d blir bare helt ekkelt. prøvd flere stillinger men ingenting funker.
siebaeo Skrevet 29. november 2005 #2 Skrevet 29. november 2005 Jeg ville snakket med legen eller kanskje aller helst en sexolog. Finne ut om det er et fysisk eller psykisk problem. Gjør noe med det for sånn skal det jo ikke være.. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #3 Skrevet 30. november 2005 Lenge siden du hadde GU sist? Jeg synes du skal få deg en gynekologisk undersøkelse. Det er ikke riktig at du skal ha det slik. Jo før du går jo bedre.
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #4 Skrevet 30. november 2005 Ta en tur til gynekologen og få sjekket om jomfruhinnen din er i tykkeste laget. Hvis den er det, kan gynekologen gi den noen snitt under lokalbedøvelse. Jeg fikk hjelp på den måten, og jeg hadde da prøvd å få til et samleie i flere år.
hecuba Skrevet 30. november 2005 #5 Skrevet 30. november 2005 Jeg har utrolig lyst till å ligge med kjæresten... men hvergang vi gjør d er det sinsykt godt først men etter hvert blir jeg bare kvalm. Har prøvd 100 vis av ganger men d blir bare helt ekkelt. prøvd flere stillinger men ingenting funker. ← Ville absolutt snakket med lege/gynekolog. Dersom det er noe fysisk, er det greit å få vite det i stedet for å la dette holde på så lenge at det tærer på psykisk også.
Toadii Skrevet 30. november 2005 Forfatter #6 Skrevet 30. november 2005 Det gjør jo ikke vondt. det er bare at det jeg klarer det ikke. det er jo godt i starten. huff:S
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå