Gå til innhold

Hva skal jeg si til han når jeg merker det er null sjangse for å få orgasme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange ganger klarer jeg ikke få orgasme når jeg har sex. Uansett hvor tent jeg er eller hvor mye jeg nyter sexen. Kroppen min er bare skrudd sammen slik. Til gjengjeld kan jeg få både 3 og 5 orgasmer på rad andre ganger. Jeg skjønner ikke greia, men sånn er jeg bare. 🤷‍♀️

Jeg dater en mann nå og jeg vet ikke hvordan jeg skal si ifra om dette uten at det blir kleint? Har dere noen tips?

Han er så fin og tålmodig. Veldig fokusert på min nytelse og han kan holde på kjempelenge. Han er en god elsker. Men det spiller ingen rolle - kroppen min vil ikke ha orgasme. Noen ganger har vi hatt sex kjeeeempelenge. Til et punkt der jeg nesten synes synd på han, eller lurer på om han ikke blir lei snart. Jeg føler meg så kjip som ikke kan få den orgasmen han så gjerne vil gi meg. Og jeg synes det er så lite sexy når jeg fumlende sier "sorry men jeg vil ikke klare å komme, skal vi bare avslutte nå, eller? Eeeh? Hva vil du gjøre?".

Det må da finnes en bedre måte jeg kan formulere meg på? Mer positivt ladet? Bare sånn at han vet at han trenger ikke holde på i timesvis bare for min skyld...? Altså under akten.

Hele mitt liv har det orgasme-jaget gitt meg mye prestasjonsangst.
Og nå kjenner jeg enda mer angst. Fordi mannen jeg dater er SÅ fokusert på meg og opptatt av at jeg skal ha det godt. Føler han synes det er deiligere å tilfredstille meg enn å bli tilfredstilt selv. Som er veldig fint. Men litt vanskelig også når jeg er som jeg er. Føler jo jeg bare skuffer han!

Anonymkode: 7a286...083

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men har dere bare sex med penetrering? Jeg klarer iķke å komme uten at han slikker meg eller bruker fingrene på klitoris.

Anonymkode: 413d4...dc9

• Nyttig 2
Skrevet

Føler med deg. Har det på samme måte. Problemet mitt nå er at jeg overfokuserer på tanken "prøv å kom da". Det stresser meg og gjør det enda vanskeligere å komme. Fokuserer mer på det enn å bare nyte. 

Hva med å ta det opp før eller etter sex? Fortell at det ikke alltid er så lett for deg å komme. At du er glad han gir deg mye oppmerksomhet, men at han må være klar over at du likevel ikke alltid kommer. Fokuser på at du ønsker å nyte uten å føle at du presser deg selv til å forsøke å komme (funker ikke uansett). Spør gjerne hvordan du kan kommunisere dette uten at du føler at han blir avvist. Kanskje du kan ta initiativ til å spørre om å bare kose litt/ligge inntill/kysse? Eller hvis han feks går ned på deg, at du holder hånden hans, og dersom du trekker hånden hans opp mot deg, så er der et tegn på at han kan følge etter og heller legge seg ved siden av deg?

Anonymkode: ba4a3...686

• Liker 3
Skrevet

Hadde tatt den praten og forklart en gang dere ikke har sex, for eksempel når dere ligger og koser. Si det sånn som du sier det her, at du syns sexen er digg og du koser deg uansett mens dere holder på, men at i blant så får du ikke orgasme samme hvor godt du har det.

Når du har forklart det utenom sex så kan du bare hinte frempå at "jeg er fornøyd" mellom noen kyss under sex så skjønner han forhåpentligvis tegninga. 

Anonymkode: 6b0ea...7b3

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har allerede tatt den praten med han, så han vet. Men det er mere hvordan jeg skal si ifra under sexen. Formulere meg. Det er jo ikke alltid jeg vet at jeg ikke blir å komme, før etter en stund og ingenting skjer. Det kan nærme seg, men det går ikke. Det gjør meg egentlig ingenting. Orgasmen er bare en bonus for meg.

Sexen er deilig. Jeg stimulerer meg selv også. Alt er bare digg. Men når vi f.eks har hatt sex hver dag, fem dager på rad, så er kroppen "tom" for orgasmer om det gir mening... ? Spesielt om jeg hadde et par intense orgasmer dagen før. Det er som et batteri som må lades opp på nytt. Det kan ta tid 😛

Og ja, det at jeg stresser sånn med de orgasmene gjør nok at jeg ikke klarer å slappe av, også blir det værre. Jeg er fristet til å "fake", bare for min egen del.

• Liker 2
Skrevet

TS over, forresten.

Skrevet

Hvis du har snakket med han om det så vet han det jo, så mens dere har sex og du vet at du ikke kommer så kan du gjøre/si som foreslått over her: "Jeg er fornøyd" og trekke han mot deg og kysse og kose?

Anonymkode: 5405e...58c

• Liker 1
Skrevet

Jeg er lik som deg og har prøvd å si fra til jeg blir grønn i trynet, men det blir bare sårede følelser eller fortsatt orgasmejag. Så nå faker jeg. Jeg skal ikke påstå det vil funke for andre, men for meg funker det bra. Endelig kan jeg ha sex uten sårede følelser, orgasmejag, stress, småkonflikter og "press" og kan stoppe disse timelange forsøkene på å få meg til å komme lenge før jeg blir utslitt, sur og lei. 

Anonymkode: a8dc3...dc4

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er lik som deg og har prøvd å si fra til jeg blir grønn i trynet, men det blir bare sårede følelser eller fortsatt orgasmejag. Så nå faker jeg. Jeg skal ikke påstå det vil funke for andre, men for meg funker det bra. Endelig kan jeg ha sex uten sårede følelser, orgasmejag, stress, småkonflikter og "press" og kan stoppe disse timelange forsøkene på å få meg til å komme lenge før jeg blir utslitt, sur og lei. 

Samme her. Eneste som nytter. 

Anonymkode: 06235...613

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Mange ganger klarer jeg ikke få orgasme når jeg har sex. Uansett hvor tent jeg er eller hvor mye jeg nyter sexen. Kroppen min er bare skrudd sammen slik. Til gjengjeld kan jeg få både 3 og 5 orgasmer på rad andre ganger. Jeg skjønner ikke greia, men sånn er jeg bare. 🤷‍♀️

Jeg dater en mann nå og jeg vet ikke hvordan jeg skal si ifra om dette uten at det blir kleint? Har dere noen tips?

Han er så fin og tålmodig. Veldig fokusert på min nytelse og han kan holde på kjempelenge. Han er en god elsker. Men det spiller ingen rolle - kroppen min vil ikke ha orgasme. Noen ganger har vi hatt sex kjeeeempelenge. Til et punkt der jeg nesten synes synd på han, eller lurer på om han ikke blir lei snart. Jeg føler meg så kjip som ikke kan få den orgasmen han så gjerne vil gi meg. Og jeg synes det er så lite sexy når jeg fumlende sier "sorry men jeg vil ikke klare å komme, skal vi bare avslutte nå, eller? Eeeh? Hva vil du gjøre?".

Det må da finnes en bedre måte jeg kan formulere meg på? Mer positivt ladet? Bare sånn at han vet at han trenger ikke holde på i timesvis bare for min skyld...? Altså under akten.

Hele mitt liv har det orgasme-jaget gitt meg mye prestasjonsangst.
Og nå kjenner jeg enda mer angst. Fordi mannen jeg dater er SÅ fokusert på meg og opptatt av at jeg skal ha det godt. Føler han synes det er deiligere å tilfredstille meg enn å bli tilfredstilt selv. Som er veldig fint. Men litt vanskelig også når jeg er som jeg er. Føler jo jeg bare skuffer han!

Hmm, gikk litt i tenkeboksen på melding din.. men hvis vi bruker litt orgasmeforståelse, så tror jeg du kan få noe nyttige svar..

Jeg tror han er for tent på å gi deg nytelse, og det høres så fantastisk ut å bare ligge i timevis og nyte hverandre. Jo men det er det også.. Men orgasmen trenger også små pauser, av alt det deilige som oppleves fra erogene soner. Fordi du blir mere kåt av disse små pausene, og overstimuli kan utsette eller fjerne orgasmen fra deg..

Har du kjent hvor deilig det er når du blir slikket i intervaller med 5-10 sekunders mellomrom? Altså at han tar pauser fra å slikke rett på klitthodet, og i pausen slikker ved siden av som en tergende tunge. Pulserende.. du kjenner hjerte banker, og du klarer å opprette mere ereksjon og opphisselse. For du vet at noe deilig kommer til å skje ganske snart.. Dette blir som kyss på munnen.. for det er deiligere med kyss i små intervaller enn konstant kyssing. Eller enda enklere.. hvis du spiser biff i ukedagene, blir det ikke like deilig med biff på lørdag?

Og en annen ting som er viktig for en mann er å kjenne på ereksjonen din, er den avtagenede har han holdt på for lenge, da må han gi deg den pausen.

Dette er forbeholdt skrevet til personer med tålmodighet, for har man det travelt finnes det andre metoder å lure hjernen til orgasme på😅

Jeg kan utdype mere for deg, men jeg har lyst til å høre om du kjenner igjen av noe jeg beskriver?

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kjipt at du har det sånn, men forstår det godt! Noen ganger, når jeg har faket, så har jeg faktisk klart å slappe så mye av etterpå at jeg får en ekte orgasme litt senere. Sånn "endelig var det overstått" og jeg kan begynne å bare nyte.

Jeg har ikke inntrykk av at denne mannen blir hverken såret eller snurt. Han er forståelsesfull. Men det kan nok oppfattes litt skuffende, når han er så glad i å gi nytelse. Kanskje blir sexen mindre deilig for han? Jeg vet ikke. Men jeg liker han så godt. Vil bare at vi skal ha det deilig sammen, begge to.

Bamseklemmer skrev (6 minutter siden):

Hmm, gikk litt i tenkeboksen på melding din.. men hvis vi bruker litt orgasmeforståelse, så tror jeg du kan få noe nyttige svar..

Jeg tror han er for tent på å gi deg nytelse, og det høres så fantastisk ut å bare ligge i timevis og nyte hverandre. Jo men det er det også.. Men orgasmen trenger også små pauser, av alt det deilige som oppleves fra erogene soner. Fordi du blir mere kåt av disse små pausene, og overstimuli kan utsette eller fjerne orgasmen fra deg..

Har du kjent hvor deilig det er når du blir slikket i intervaller med 5-10 sekunders mellomrom? Altså at han tar pauser fra å slikke rett på klitthodet, og i pausen slikker ved siden av som en tergende tunge. Pulserende.. du kjenner hjerte banker, og du klarer å opprette mere ereksjon og opphisselse. For du vet at noe deilig kommer til å skje ganske snart.. Dette blir som kyss på munnen.. for det er deiligere med kyss i små intervaller enn konstant kyssing. Eller enda enklere.. hvis du spiser biff i ukedagene, blir det ikke like deilig med biff på lørdag?

Og en annen ting som er viktig for en mann er å kjenne på ereksjonen din, er den avtagenede har han holdt på for lenge, da må han gi deg den pausen.

Dette er forbeholdt skrevet til personer med tålmodighet, for har man det travelt finnes det andre metoder å lure hjernen til orgasme på😅

Jeg kan utdype mere for deg, men jeg har lyst til å høre om du kjenner igjen av noe jeg beskriver?

Hehe, takk for tips! Jo jeg kjenner meg igjen i det du sier og det høres veldig deilig ut. Jeg tror nok jeg har noen psykologiske barrierer derimot. Da jeg har hatt flere uheldige opplevelser med sex og en rekke dårlige elskere. Har opplevd mye vondt og jeg har følt meg feil og annerledes enn andre kvinner. Dette har skapt stress i hodet mitt. Og spesielt når det kommer til å motta nytelse. Så å bare slappe av og nyte det som skjer, kan være vanskelig. Føler sex er 50% skuespill for meg.

Jeg trenger nok tid og mye forspill. Og jeg trenger både klitoris- og vaginalstimuli for å komme. 2-3 orgasmer kan også oppleves veldig intenst. Og etter såpass heftig sex så er liksom nervene litt "oppbrukte". Da trenger jeg bare tid, slik at de kan bli sensitive igjen. Det kan ta dagesvis av og til.

TS

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hehe, takk for tips! Jo jeg kjenner meg igjen i det du sier og det høres veldig deilig ut. Jeg tror nok jeg har noen psykologiske barrierer derimot. Da jeg har hatt flere uheldige opplevelser med sex og en rekke dårlige elskere. Har opplevd mye vondt og jeg har følt meg feil og annerledes enn andre kvinner. Dette har skapt stress i hodet mitt. Og spesielt når det kommer til å motta nytelse. Så å bare slappe av og nyte det som skjer, kan være vanskelig. Føler sex er 50% skuespill for meg.

Jeg trenger nok tid og mye forspill. Og jeg trenger både klitoris- og vaginalstimuli for å komme. 2-3 orgasmer kan også oppleves veldig intenst. Og etter såpass heftig sex så er liksom nervene litt "oppbrukte". Da trenger jeg bare tid, slik at de kan bli sensitive igjen. Det kan ta dagesvis av og til.

TS

Skulle ønske å rense deg for "onde tanker" For det du har opplevd har også satt spor i deg.. Jo, det er forståelig at du har psykologiske barrierer.. Det liker ikke orgasmen i det heletatt, for hjernen din bruker for mye tid på i heale deg. For er du helt avslappet og uten psykologisk støy, kan orgasmene komme trillende ut av deg.. Det er det som skjer i en serieorgasme, og det skjer også når du onanere alene. Da har du ingen problem med orgasmen din, ikke sant?

Jeg ble litt fortumlet av orgasmene dine.. omg.. får du så kraftige sammentrekninger i orgasmene, at du må vente i dagevis? Det er ikke umulig det.. jeg har jo selv kjent så sterke orgasmer at jeg ble støl.. det kjentes ut som lyskebetennelse🤔

Endret av Bamseklemmer
Skrevet
Bamseklemmer skrev (1 time siden):

Herregud, har ikke TS nok mas om orgasme hjemme om ikke fremmede mennesker på nett skal mase om det også? 

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Herregud, har ikke TS nok mas om orgasme hjemme om ikke fremmede mennesker på nett skal mase om det også? 

Du kan jo selv spørre om råd, hvis du sitter ytterst på grenen og sager av inntil stammen? Er du totalt fri for omsorg?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er egentlig en veldig seksuell person. Så setter pris på Bamseklemmer sine refleksjoner. Forutenom tematikken i denne tråden, så er det noe jeg jobber med på privaten. Å slappe av, nyte.

Bamseklemmer skrev (2 timer siden):

Skulle ønske å rense deg for "onde tanker" For det du har opplevd har også satt spor i deg.. Jo, det er forståelig at du har psykologiske barrierer.. Det liker ikke orgasmen i det heletatt, for hjernen din bruker for mye tid på i heale deg. For er du helt avslappet og uten psykologisk støy, kan orgasmene komme trillende ut av deg.. Det er det som skjer i en serieorgasme, og det skjer også når du onanere alene. Da har du ingen problem med orgasmen din, ikke sant?

Jeg ble litt fortumlet av orgasmene dine.. omg.. får du så kraftige sammentrekninger i orgasmene, at du må vente i dagevis? Det er ikke umulig det.. jeg har jo selv kjent så sterke orgasmer at jeg ble støl.. det kjentes ut som lyskebetennelse🤔

Yep. Orgasmene kommer på rekke og rad når jeg er alene. Jeg kan være multiorgasmisk så det suser.....
Det er ikke nødvendigvis orgasmene i seg selv som er så intense. Men at sexen er intens. At den varer lenge. At noen ganger må jeg ha mye stimuli for å komme. Jeg blir ikke sår, men noe skjer med nervene der inne. De blir nummen? Kanskje?

TS

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Føler med deg. Har det på samme måte. Problemet mitt nå er at jeg overfokuserer på tanken "prøv å kom da". Det stresser meg og gjør det enda vanskeligere å komme. Fokuserer mer på det enn å bare nyte. 

Hva med å ta det opp før eller etter sex? Fortell at det ikke alltid er så lett for deg å komme. At du er glad han gir deg mye oppmerksomhet, men at han må være klar over at du likevel ikke alltid kommer. Fokuser på at du ønsker å nyte uten å føle at du presser deg selv til å forsøke å komme (funker ikke uansett). Spør gjerne hvordan du kan kommunisere dette uten at du føler at han blir avvist. Kanskje du kan ta initiativ til å spørre om å bare kose litt/ligge inntill/kysse? Eller hvis han feks går ned på deg, at du holder hånden hans, og dersom du trekker hånden hans opp mot deg, så er der et tegn på at han kan følge etter og heller legge seg ved siden av deg?

Anonymkode: ba4a3...686

Sånn har jeg det også. Jeg gir opp når jeg merker at det ikke er sjans og prøver å skifte stilling eller finne på noe for å avlede han. Til å glemme hele greia...få han til å komme å bli ferdig med det. Det er tragisk at det skal være slik. Men når jeg er alene så har jeg ikke noe problem med det. Så ja kjenner godt til det stresset om å skulle prestere men kroppen vil bare ikke. Det er stressende og slitsomt og måtte forholde seg til. Men nyter jo sex'en uten den orgasmen da. Men om menn har forståelse for slikt vet jeg ikke.  Jeg er godt voksen da. 

Anonymkode: 29e83...983

Skrevet

Uff hater det der. Har erfart at det ikke nytter å snakke med sånne menn så jeg bare faker til de få utløsning og sender de på dør og finner meg en ny elsker 

Anonymkode: 60d14...ad1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Uff hater det der. Har erfart at det ikke nytter å snakke med sånne menn så jeg bare faker til de få utløsning og sender de på dør og finner meg en ny elsker 

Anonymkode: 60d14...ad1

Enda en ny elsker som ikke kan gi deg orgasme, men prøver for harde livet å få det til?

Anonymkode: 9dcf1...532

• Nyttig 1
Skrevet

Har det på samme måten (men jeg pleier å komme av min egen jobb når jeg sitter på topp da). Noen ganger merker jeg at hodet er for fullt og at det ikke vil gå. Sjelden, men kanskje 1-2 ganger i måneden? Da sier jeg bare at "takk for at du fokuserer på meg, akkurat i dag er ikke hodet helt med, så vi kan gjerne ta en kjapp avslutning i stedet" *kysser og smiler* 

Eller så pleier jeg å late som ingenting, spørre om han kan ta meg bakfra (fordi da klarer han ikke holde lenge 😛), og når han stopper opp fordi han er nærme sier jeg bare "nei, fortsett, kom". 

Anonymkode: 3228d...351

• Liker 3
Skrevet

Orgasmejaget her er det vel i mannens hode. Han og mange har fått det for seg at det er hans fordømte plikt å orden orgasme til sin partner. Denne instillingen bør det endres på.

Anonymkode: 9dcf1...532

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...