Gå til innhold

Er det normalt å sjekke folk opp på gymmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg bare synes det virker litt rart. Siden det føles mer ut som du går der for å bli sunn og frisk og få den gode mosjonen i vinteren, altså jeg har aldri hørt det er normalt å ha et annet erme der enn det. Men så vet jeg ikke lenger med normer : D

Btw en sang som er delvis basert på folk som flekser på gymmen (Kanskje ikke relevant til det jeg spør om. Men synes den alltid er morsomt å høre på)

Endret av Woah0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er ikke normalt.

Det er ugreit.

La folk trene i fred.

Værste jeg vet er desperate gutter på trening som «bare vil snakke litt», som egentlig er dårlig skjult sjekkeforsøk.

La folk trene i fred!

Anonymkode: 2d83f...d97

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg trodde det var ganske normalt å finne partner der om man trente sammen over lengre tid og ble kjent naturlig men har aldri satt mine ben på et treningssenter så vet ikke. Skjønner selvsagt at å gå rundt å forstyrre folk for å sjekke de opp er ugreit 

Anonymkode: cd7b5...297

Skrevet

Nei, la oss få trene i fred. Vær så snill!

Anonymkode: cf13e...750

• Nyttig 2
Skrevet

Der jeg trener tror jeg en del av de unge jentene plukker opp fyrer der. Ser ikke helt problemet, de snakker sammen og koser seg. Gamle surpomper trenger ikke komme og ødelegge.

Anonymkode: 84a88...8a2

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Jeg ble sjekket opp på gymmen for 13 år siden😃og vi er sammen enda.

Endret av Tough cookie
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei det er ikke normalt.

Det er ugreit.

La folk trene i fred.

Værste jeg vet er desperate gutter på trening som «bare vil snakke litt», som egentlig er dårlig skjult sjekkeforsøk.

La folk trene i fred!

Enig. Dette  er en av hovedgrunnene til at jeg ikke vil tilbake på treningssenter.

Pris spiller også inn. Blitt forferdelig dyrt å trene. Liker heller ikke å skifte/dusje med andre. 

Anonymkode: 820ee...b79

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Normalt vet jeg iikke, men det kan ikke være vanlig, for jeg har trent i mange år og aldri sett noen sjekkeforsøk.

Folk på treningssenter er generelt ikke kontatsøkende.

Klientellet er folk i alle aldre og kjønn, men mest studenter siden det er en skole rett ved.

• Liker 2
Skrevet
Isambard skrev (1 time siden):

Normalt vet jeg iikke, men det kan ikke være vanlig, for jeg har trent i mange år og aldri sett noen sjekkeforsøk.

Folk på treningssenter er generelt ikke kontatsøkende.

Klientellet er folk i alle aldre og kjønn, men mest studenter siden det er en skole rett ved.

Jøss og jeg hører så mange historier fra kamerater og venninner om treningsmenn som er utro med damer fra treningssenteret. Forvirrende å lese at det ikke er noe sjekkekultur der 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jøss og jeg hører så mange historier fra kamerater og venninner om treningsmenn som er utro med damer fra treningssenteret. Forvirrende å lese at det ikke er noe sjekkekultur der 

Hva tenker du selv er mest sannsynlig? Er det sannsynlig at det er mye sjekking og ligging på treningssenter?

Alt kan sikker skje, men stort sett er det folk som er fokusert på trening og unngår blikkontakt

• Liker 1
Skrevet
Isambard skrev (45 minutter siden):

Hva tenker du selv er mest sannsynlig? Er det sannsynlig at det er mye sjekking og ligging på treningssenter?

Alt kan sikker skje, men stort sett er det folk som er fokusert på trening og unngår blikkontakt

Mye trenger det vel ikke være, men det forekommer jo garantert.  "stort sett" er også et løst begrep. Stort sett er ikke folk utro. Stort sett drar også folk på jobbreiser og seminarer, uten å ligge rundt.

Anonymkode: 0c00e...85b

Skrevet

Jeg ser gjerne når jeg ser en deilig, kjekk fyr på trening. Det er hot!

Anonymkode: ab8cf...003

• Liker 1
Skrevet
Isambard skrev (1 time siden):

Nja tenker at et sted med mange deilige kropper og hormoner blir det mye flørting 

Men som sagt har jeg aldri vært på treningsstudio selv så vet ikke!

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Mye trenger det vel ikke være, men det forekommer jo garantert.  "stort sett" er også et løst begrep. Stort sett er ikke folk utro. Stort sett drar også folk på jobbreiser og seminarer, uten å ligge rundt.

Anonymkode: 0c00e...85b

Akkurat sånn ser verden ut for meg også. Derfor er det litt rart å lese at folk ikke tør å dra på gym'en på grunn av all sjekkingen som foregår der. Det betyr ikke at ubehagelige ting aldri kan skje.

Skrevet

Jeg syns det er greit, men nå er jeg mann da. Utfordringen med "jeg er er for å trene" holdningen er at den kan forlenges i alle retninger. Ala jeg er er for å handle, osv. Dette gir veldig få arenaer hvor man faktisk kan treffes utenfor Tinder o.l.

Tror en del ikke tar innover seg at treningessenteret er en av de få offentlige arenaene du faktisk treffer en god del av mennene du ser der. Jobb, butikk, trening så hjem.

Tror man kan gå glipp av både vennskap og potensielle partnere ved å lukke seg i alle arenaer.

Anonymkode: 1594e...e46

• Liker 3
Skrevet
12 hours ago, Isambard said:

Tror ikke man ser det nødvendigvis, for deg er det bare noen folk som står og snakker sammen. Du aner jo ikke om de kjenner hverandre fra før, eller hva de prater om. Du enser dem antakeligvis ikke heller, du er jo opptatt med ditt.

Der jeg trener har jeg tilfeldigvis overhørt noen tilfeller som jeg vil kalle sjekking. Først prat av typen "trener du her ofte bla bla", så utveksling av telefonnummer. Det har vært unge jenter som har tatt initiativ mot menn, ikke motsatt vei. Så ser ikke det store problemet, folk går jo helt av skaftet for slike ting i dag.

Anonymkode: 84a88...8a2

Skrevet

Å "sjekke opp" er vel svært sjelden å se, men at folk kan få blikkontakt med et smil er vel ikke så uvanlig. Ser ikke problemet med det, så lenge det ikke blir stirring. Vet da om flere som har blitt kjent på treningssenteret, og møttes senere.

Anonymkode: 9ffe6...48e

• Liker 1
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Ja, det er normalt å sjekke opp folk på gymmen og det er normalt å ikke sjekke opp folk på gymmen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Nja tenker at et sted med mange deilige kropper og hormoner blir det mye flørting 

Men som sagt har jeg aldri vært på treningsstudio selv så vet ikke!

Man har rett og slett ikke det fokuset. Jeg legger knalt merke til noen når jeg trener. Jeg hadde ikke kjent igjen folk fra trening om jeg hadde sett dem på gata. Arenaen blir helt feil for sjekking.

Man trener. 

man er opptatt.

man har et mål.

man går inn i sin egen lille boble. 

• Liker 1
Skrevet

Er du galen? Sjekker ikke damer what so ever #vilbaresnakkelitt

Anonymkode: 3b25b...93a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...