Gå til innhold

Språksnakk VS Språkteigen på P2, flere som er skuffet?

Gjest PanteneProVVV

Anbefalte innlegg

Gjest PanteneProVVV

Flere som savner gode gamle Språkteigen? Synes Språksnakk mangler dybde og finurligheter. Blir liksom bare en småartig trønder som prøver for hardt og krampaktig latter i studio. Mener også at nivået på innsenderspørsmål har sunket. 

Hva synes du om utviklingen av P2? Var det bedre før? Og hvilket program liker du å høre på? 

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes Språksnakk blir litt for mye lytterspørsmål, av og til typen man lett kunne funnet fram til selv. Selv om Språksnakk er lettere og mer underholdende likte jeg Språkteigen bedre. Der dukket det opp ting man ikke visste at man lurte på, og fagligheten var mye sterkere. 

Utviklingen av P2 generelt har jeg ikke så sterke meninger om, for jeg bruker NRK radio som podcastkanal mer enn som en tradisjonell radio, så jeg tenker ærlig talt ikke så mye over hvilke programmer som tilhører hvilken kanal. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte også Språkteigen bedre. Det var mer faglig basert og mindre opptatt av å skulle være underholdende og morsomt.

Jeg hører mye på P2, men stadig mer som podcast og mindre direkte. Hvis jeg hører direkte, er det mest i bilen. Der står radioen fast innstilt på NRK P2. Jeg hører ellers blant annet på Nyhetsmorgen, Ekko, Abels Tårn, Drivkraft, Verdibørsen, Arena, Dagsnytt atten og diverse dokumentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...