AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #1 Del Skrevet 25. september 2022 Jeg har brukt mye i mange år. 3500 kr i måneden . Ca 40 000 i året på take away . Anonymkode: f79b0...081 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #2 Del Skrevet 25. september 2022 Hvis man inkluderer ferdig varmmat fra ferskvaredisken på matbutikken kan det nok bli 5-600 kroner per måned fordelt på to personer. 6-7000 kroner per år, mao. Anonymkode: d9b11...887 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JegMotStrømmen Skrevet 25. september 2022 #3 Del Skrevet 25. september 2022 Ingenting, samme som de siste 10 årene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #4 Del Skrevet 25. september 2022 Kjøper tale-away kanskje en gang annenhver måned. Så i snitt 200 kr i mnd fordelt på 2 stk. Anonymkode: f2502...2f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøndermann38 Skrevet 25. september 2022 #5 Del Skrevet 25. september 2022 En gang de siste fem årene men bare fordi strømmen var borte i over 24 timer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrmica Skrevet 25. september 2022 #6 Del Skrevet 25. september 2022 400 kr i måneden, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #7 Del Skrevet 25. september 2022 Har dere ikke lyst på tak away? Har dere ikke råd? Hva er grunnen til at dere ikke kjøper take away? Spiser dere ute noen gang? Anonymkode: f79b0...081 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #8 Del Skrevet 25. september 2022 Før jeg fikk meg kjæreste: i snitt 100kr i måneden. Sikkert rundt 500kr i snitt nå som jeg har kjæreste Anonymkode: e1e02...300 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #9 Del Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har dere ikke lyst på tak away? Har dere ikke råd? Hva er grunnen til at dere ikke kjøper take away? Spiser dere ute noen gang? Anonymkode: f79b0...081 For min del var det lite fristende å bestille takeaway når jeg var alene. Syns det ble unødvendig dyrt. Kunne hatt råd, men prioriterte pengene til andre ting. Anonymkode: e1e02...300 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 25. september 2022 #10 Del Skrevet 25. september 2022 Det varierer. Kanskje 300-600 i måneden, men av og til mer og av og til mindre. Skulle gjerne spist ute oftere, men har ikke økonomi til det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JegMotStrømmen Skrevet 25. september 2022 #11 Del Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har dere ikke lyst på tak away? Har dere ikke råd? Hva er grunnen til at dere ikke kjøper take away? Spiser dere ute noen gang? Anonymkode: f79b0...081 Spiser sjelden ute. Jeg har en tarm som reagerer veldig på mange matvarer, både med smerter og gjentatte betennelser, så jeg er veldig avhengig av å vite eksakt hva maten inneholder. Ble veldig forsiktig da jeg fikk diagnosen, og kuttet etterhvert ut take-away, fastfood og lignende totalt da jeg begynte min vektreise på minus 50 kg. Ikke sett noen grunn til å begynne igjen etterpå heller. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #12 Del Skrevet 25. september 2022 Mitt budsjett på Takeaway inngår i spise ute. Og det er på 500 pr mnd etter jeg ble samboer. (1000 pr mnd på oss to) Før den tid var de kanskje på det samme, men da inkluderte dette mat til mine 3 barn. Ergo en noe lavere frekvens. Anonymkode: ea5dd...21b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #13 Del Skrevet 25. september 2022 0,- Spiser ute kanskje to ganger i måneden Anonymkode: 1ac5f...ed3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #14 Del Skrevet 25. september 2022 -men nå liker jeg å lage mat da, selv om jeg er alene så lager jeg god mat til meg selv. Anonymkode: 1ac5f...ed3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gotthard Skrevet 25. september 2022 #15 Del Skrevet 25. september 2022 Nja, 500 pr år kanskje. om jeg er sulten, langt hjemmefra og ser en McD så kanskje jeg tar en meny, smaker greit der og da men greit at det er lenge til neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #16 Del Skrevet 25. september 2022 Aner ikke hva vi bruker, kanskje 20 000 i året? Vi spiser lite take away bortsett fra på sommeren. Ellers i året blir det stort sett indisk og bakevarer om vi bestiller noe, dette klarer vi ikke lage like godt selv. Men vår take away er nok annerledes enn de fleste andre, vi bestiller stort sett fra Oslo Raw, Soulcake, De Mi Tierra og Mendel's. Anonymkode: 13ff1...5af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 25. september 2022 #17 Del Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Har dere ikke lyst på tak away? Har dere ikke råd? Hva er grunnen til at dere ikke kjøper take away? Spiser dere ute noen gang? Anonymkode: f79b0...081 Stort sett er det fordi utvalget begrenser seg til standard pizza, kebab, burger og thai/kinesisk og definitivt ikke inkluderer noen kulinariske høydepunkter. Finnes heller ingen restauranter i umiddelbar nærhet som serverer mat som jeg ikke lager bedre selv. Det går riktignok litt mer takeaway etter at vi fikk en lokal pizzasjappe som lager italiensk pizza helt fra bunnen med gode råvarer, men det er jo uansett ikke noe man orker å spise flere ganger i uken. Vi spiser også gjerne på gode restauranter når vi først er i nærheten så alt i alt går det kanskje i gjennomsnitt en tusenlapp i måneden på takeaway/spise ute. Da er det noen måneder det ikke blir brukt noe og andre måneder hvor vi henter takeaway et par ganger og/eller er ute og spiser en bedre middag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #18 Del Skrevet 25. september 2022 Take away ca 400 i mnd. To voksne med god råd. Ikke så stort utvalg her på landet. Men henter pizza eller burger en gang i mnd ca. Liker å lage god mat selv. Anonymkode: deb39...3ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #19 Del Skrevet 25. september 2022 Vi spiser veldig sjelden ute, siden det blir så mye styr med to små barn. Så vi har ofte take away, så kanskje rundt 4000 i måneden. Anonymkode: 20fd3...f37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #20 Del Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Har dere ikke lyst på tak away? Har dere ikke råd? Hva er grunnen til at dere ikke kjøper take away? Spiser dere ute noen gang? Anonymkode: f79b0...081 Foretrekker hjemmelagd mat. Har take away kanskje 4-5 ganger i året. Spiser det hovedsaklig når vi er på ferie. Da er det digg å komme hjem til kjøkkenet sitt. Anonymkode: 77b7c...908 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå