Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 Populært innlegg #1 Skrevet 25. september 2022 Alle jenter og kvinner som sier at det å ligge rundt og ha nye sex partnere hver helg handler ikke om at man er frigjort og ikke bryr seg om normene. At man bare vil ha det gøy og være ung. I bunn og grunn handler det bare om at du ikke har selvrespekt og mest sannsynlig ikke klarer grensesetting. Og at du trenger å bli validert hele tiden fordi du har lav selvfølelse. Jeg synes det er kvalmt og tragisk at det har blitt hyllet å skulle ligge rundt med hvem som helst hver helg…. Det er bare ekkelt. Er det noe å være stolt av at man har ligget med 80 personer i en alder av 20? Jeg ville heller vært stolt av å ha holdt meg til 3 i en alder av 30 år.. - Kvinne 21 Anonymkode: 9abfc...645 24 4 23
Populært innlegg MissIndependent45 Skrevet 25. september 2022 Populært innlegg #2 Skrevet 25. september 2022 Hvorfor retter du dette kun til jenter? 88 1 18
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #3 Skrevet 25. september 2022 Hvorfor bryr du deg om hvor mange andre jenter ligger med? 🤷🏻♀️ Anonymkode: c3209...55a 27 2 8
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #4 Skrevet 25. september 2022 Og hvorfor har du et behov for å mene at de som ikke er som deg er dårligere mennesker med dårligere verdier eller selvrespekt enn deg? Kanskje de rett og slett bare liker sex og syns det er helt OK å ikke være prippen? Anonymkode: 558ec...9de 28 1 5
Populært innlegg snurk Skrevet 25. september 2022 Populært innlegg #5 Skrevet 25. september 2022 Om man vil ha sex med mange, få, eller ett sted midt imellom er jo et personlig valg som ingen andre har noe med. Når du sitter på gamlehjem som 80-åring å skryter av at du bare har hatt sex med 3 personer hele ditt liv er det ingen som gir deg en premie. Heller ingen som kommer til å bry seg. 40 4 11
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #6 Skrevet 25. september 2022 Jeg tenker du bryr deg alt for mye om hva andre gjør om du føler deg kvalm og synes det er ekkelt. Du behøver ikke å ha sex med flere enn du føler er riktig for deg. Det er ikke antallet du har sex med som avgjør hvor seksuelt frigjort du er, men hvor lite skam man har knyttet til egen seksualitet. Så du burde ikke være stolt av antallet mennesker du har hatt sex med, om det er mange eller få. Du bør være stolt av å ta hensyn til dine egne verdier og grenser i forhold til sex. Anonymkode: 7ee67...d30 25 1 7
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #7 Skrevet 25. september 2022 Sitat Alle jenter og kvinner som sier at det å ligge rundt og ha nye sex partnere hver helg handler ikke om at man er frigjort og ikke bryr seg om normene. At man bare vil ha det gøy og være ung. Nå er det jo forskjell på å fise og drite i buksa, da. Det er ikke enten slik at man må ha ny partner hver helg, eller bare ha sex i forhold. Syns forøvrig det er kvalmt å dømme andre, og hvem er du til å skulle mene hva halve verdens befolkning skulle føle? Da jeg var på din alder hadde jeg hatt en sexpartner. Og jeg så overhodet ikke poenget med å skulle ligge med andre enn 'mannen i mitt liv'. I dag er det selvsagt slutt, og jeg har hatt en del flere partnere (men kan fremdeles telle på under to hender hvor mange). Jeg er veldig glad for at jeg fikk den erfaringen jeg fikk, og hadde det ikke vært for det, så hadde jeg aldri i verden blitt kjent med meg selv på den måten jeg er nå. Nå vet jeg nøyaktig hva jeg ønsker (og ikke ønsker) i en seksualpartner, og jeg vet veldig godt at min nåværende samboer er en meget god match for meg, også på dette planet. Syns det er trist at vi kvinner skal dømme og snakke hverandre ned. Anonymkode: 9a017...b2b 14 1
SlemUlv Skrevet 25. september 2022 #8 Skrevet 25. september 2022 Oki.. Så ikke gjør dette? Du får lov å ha ditt sexliv som du vil, andre får lov å ha sitt sexliv som de vil. Så enkelt, og likevel så vanskelig. 8 4
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #9 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alle jenter og kvinner som sier at det å ligge rundt og ha nye sex partnere hver helg handler ikke om at man er frigjort og ikke bryr seg om normene. At man bare vil ha det gøy og være ung. I bunn og grunn handler det bare om at du ikke har selvrespekt og mest sannsynlig ikke klarer grensesetting. Og at du trenger å bli validert hele tiden fordi du har lav selvfølelse. Jeg synes det er kvalmt og tragisk at det har blitt hyllet å skulle ligge rundt med hvem som helst hver helg…. Det er bare ekkelt. Er det noe å være stolt av at man har ligget med 80 personer i en alder av 20? Jeg ville heller vært stolt av å ha holdt meg til 3 i en alder av 30 år.. - Kvinne 21 Anonymkode: 9abfc...645 Det er bra du har satt deg viktige mål du kan være stolt av 😅 en av mine venninner hadde ligget med bare 3 i en alder av 30, det kan ha noe med at hun ble sammen med han hun er gift med når hun var 19. For meg handlet og handler frigjort om å gjøre det man selv vil. Ikke være stolt av og ha ligget med 80 når man er 20 år eller stolt av og ha ligget med 3 når man er 30 år. nå høres normene dine veldig gammeldagse ut. De som endret disse normene med « liggeregler» for kvinner er vel pensjonister i dag? Anonymkode: 38f78...773 8 3
BobbySocks Skrevet 25. september 2022 #10 Skrevet 25. september 2022 Og hvilken diagnose vil du gi til de som ser ned på andre som velger annerledes enn en selv? 7 2 5
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #11 Skrevet 25. september 2022 Enig med ts. Det er flaut at nordmenn ligger på verdenstoppen i kjønnssykdommer.. Anonymkode: f6628...0ac 7 2 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #12 Skrevet 25. september 2022 Jeg er enig med deg , TS. Det er synd at sex skal være noe man gjør med "alle". Det er liksom ikke noe spesielt lenger, og ja, mange av disse har lav selvtillit og gjør det for å få bekreftelser. (Jeg sier ikke alle, men mange.) Det forventes omtrent at man skal ha sex, og det skaper et press, den oppvoksende generasjonen tror jo at det er slik det skal være!! Og det ER en uheldig utvikling. Man er prippen dersom man holder seg til få eller har meninger som TS. Det er synd, og det synes jeg også er kvalmt. Alt det "hellige" med kone og mann viskes vel snart ut, og ingen barn har foreldre som lever sammen lenger. Fordi man er vant til å ligge rundt med mange, og skifte ut mannfolk (eller kvinnfolk) hver helg. TS snakker om kvinner (til deg som kommenterte det) fordi hun er kvinne selv, og irriterer seg vel over sine medsøstre. Er det så vanskelig å forstå? Anonymkode: f67a7...4db 9 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #13 Skrevet 25. september 2022 Folk vet ikke hva selvrespekt betyr!🙄 Selvrespekt handler om å respektere og etterleve de verdiene og normene MAN SELV har valgt som førende for EGET liv! Samtidig sitter det en haug med folk og dømmer andres selvrespekt utifra handlinger vedkommende gjør/godtar! Det er så dumt som det går an å få det, men det skjønner visst ikke folk selv 🤣🤭😵💫 Anonymkode: 5ccf7...160 11 8
Woah0 Skrevet 25. september 2022 #14 Skrevet 25. september 2022 Men så lenge du er fornøyd med livet ditt så ser jeg ikke problemet med det. Kanskje det er mer at du føler deg ille av hva andre gjør som er mer greia? 3
MissIndependent45 Skrevet 25. september 2022 #15 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er enig med deg , TS. Det er synd at sex skal være noe man gjør med "alle". Det er liksom ikke noe spesielt lenger, og ja, mange av disse har lav selvtillit og gjør det for å få bekreftelser. (Jeg sier ikke alle, men mange.) Det forventes omtrent at man skal ha sex, og det skaper et press, den oppvoksende generasjonen tror jo at det er slik det skal være!! Og det ER en uheldig utvikling. Man er prippen dersom man holder seg til få eller har meninger som TS. Det er synd, og det synes jeg også er kvalmt. Alt det "hellige" med kone og mann viskes vel snart ut, og ingen barn har foreldre som lever sammen lenger. Fordi man er vant til å ligge rundt med mange, og skifte ut mannfolk (eller kvinnfolk) hver helg. TS snakker om kvinner (til deg som kommenterte det) fordi hun er kvinne selv, og irriterer seg vel over sine medsøstre. Er det så vanskelig å forstå? Anonymkode: f67a7...4db Ja det er ikke greit å rette dette til jenter. De ligger ikke med hverandre. Skulle dette vært konstruktivt hadde det vært rettet til alle. Menn har alltid hatt den innstillingen at menn er hunks når de ligger rundt, mens kvinner helst skal være urørt men med en hores erfaring på soverommet. Dette er bare å snakke kvinner ned på samme nivået. Hva kvinner får ut av et sexliv med få eller mange partnere er faktisk individuelt og ikke noe andre har noe med. Å rakke ned på jenter som har et aktivt sexliv er ikke OK, det er selvforherligende og nedrakking på andre. Noe unge jenter får nok av i alle kanaler allerede. 11 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #16 Skrevet 25. september 2022 Ok, det er din mening. Du skal få lov til å ha den og vi har ytringsfrihet så du kan ikke regne med at alle er enige det. Anonymkode: 0b8dc...5cb 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #17 Skrevet 25. september 2022 Helt enig. Jeg gjorde det selv for noen år siden da jeg var yngre,og det var pga. dårlig selvtillit. Dårlig måte å prøve å få oppmerksomhet og bekreftelse på,må bare innrømme at det var derfor. Ikke var det spennende heller,gav meg faktisk ingenting. Anonymkode: a22a9...aa3 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #18 Skrevet 25. september 2022 Folk må få ligge med så mange de bare ønsker. Men selv ville jeg aldri rørt noen som har hatt «en dullion» partnere. Ikke et bevisst valg eller noe fordømmelse, men det er bare skikkelig turn off. Anonymkode: a4350...dcb 2
JegMotStrømmen Skrevet 25. september 2022 #19 Skrevet 25. september 2022 Selvrespekt er å være fornøyd med de valgene man tar, og glad i det livet man lever. Tror det finnes like mange fasitsvar på et godt liv, som det finnes mennesker på planeten. Mangel på respekt for andre utarter seg ofte som fordømmelse av andres personlige valg. 8
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #20 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Alle jenter og kvinner som sier at det å ligge rundt og ha nye sex partnere hver helg handler ikke om at man er frigjort og ikke bryr seg om normene. At man bare vil ha det gøy og være ung. I bunn og grunn handler det bare om at du ikke har selvrespekt og mest sannsynlig ikke klarer grensesetting. Og at du trenger å bli validert hele tiden fordi du har lav selvfølelse. Jeg synes det er kvalmt og tragisk at det har blitt hyllet å skulle ligge rundt med hvem som helst hver helg…. Det er bare ekkelt. Er det noe å være stolt av at man har ligget med 80 personer i en alder av 20? Jeg ville heller vært stolt av å ha holdt meg til 3 i en alder av 30 år.. - Kvinne 21 Anonymkode: 9abfc...645 Gå hjem og les bibelen din. Anonymkode: 90bcf...71f 4 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå