AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #1 Skrevet 25. september 2022 Kan de brukes om vinteren ,står de holder på varmen ned til -15 grader? Bor i Oslo. Anonymkode: 31824...b54
HederaHelix Skrevet 25. september 2022 #2 Skrevet 25. september 2022 Jeg synes ikke det. Blir kald og klam på føttene,og så blir de voldsomt glatte.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #3 Skrevet 25. september 2022 Ikke Dock boot, men viking extrem holder godt på varmen. Har brukt de i barnehagejobben min, så kan gå god for at de holder på varmen. Fint om du har skotørker da, for de kan bli litt rå inni etter en dag ute og da blir de kalde hvis de ikke er helt tørre neste dag. Anonymkode: 85b02...00f 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #4 Skrevet 25. september 2022 Vi bruker de om vinteren, men ikke som vintersko. Brukes som støvler når det er vått, og det er vel sjeldent vått i - 15grader. Anonymkode: f4b0e...d46 1
Arkana Skrevet 25. september 2022 #5 Skrevet 25. september 2022 Vi bruker Dockboots til slapseføre om vinteren, altså som vinterstøvler. Jeg synes barna er gode og varme på føttene og at Dockboots er uendelig mye bedre enn f.eks. Cherrox. Når det er minusgrader eller tørt vintervær derimot synes vi vanlige vintersko er best. De er varme, puster og ikke like glatte under. Dockboots er jo støvler og puster ikke på samme måte som vintersko så det ville være klamt å bruke mye, men om man bor f.eks. på sør- eller vestlandet hvor det gjerne er mest slaps og lite skikkelig vinterføre fungerer det nok bra som eneste vintersko.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #6 Skrevet 25. september 2022 Vi bruker cherrox når det er vått og vinterstøvler ellers. Syns docboots kjennes mye kaldere ut.. Anonymkode: c0185...0ed
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #7 Skrevet 25. september 2022 Det blir iskaldt Anonymkode: 997ab...fca
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #8 Skrevet 25. september 2022 Har brukt dockboots til alle mine. Vi bor på vestlandet; regn, slaps, snø, regn, slaps osv Anonymkode: 51cd4...70f
GammelKaktus Skrevet 25. september 2022 #9 Skrevet 25. september 2022 Vi hører til på Vestlandet og her har dockboots vært veldig bra, eneste typen støvler vi har likt. Men må jo ha skikkelige vintersko i tillegg for det er jo det mest behagelige og gir best gripeevne når det er glatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå