AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #1 Skrevet 25. september 2022 Fortsetter man å legge på seg? Skjønner at det blir et mas om mammografiscreening fra 50 og tarmscreening (55) er det i 50 årene de fleste må gå påblodtrykk tabletter? Har ikke mistet mensen ennå som 49 år. Forventer det å skjer i 50 årene en gang. Overgangsalder kommer vel for fullt. Hva mere skjer med kvinner i 50 årene? Foruten menn som forlater kaotiske konene sine til fordel for yngre kvinner i 30 årene.som ikke har det så trøblete ennå med alt mulig rart som skjer med kroppen. Hvordan forbrede seg mest på 50 årene?? Anonymkode: d48cb...15b
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #2 Skrevet 25. september 2022 Jeg har lest litt om midtlivskrisen og kan kanskje trøste deg med det at vi har det kanskje verst i midten av førtiårene (ca 47 år), men så sakte men sikkert så vil det gå oppover. At vi ser litt lysere på livet etter fylte 50. Så hold ut 👊 Anonymkode: c29db...97b 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #3 Skrevet 25. september 2022 40-årene mine har vært fantastisk fine og jeg gleder med til å gå inn i 50-årene ganske snart. Så langt ikke merket noe til overgangsalderen, men den kommer nok etter hvert. Ellers er jeg blitt trygg på meg selv, står støtt på egne bein, og har fått verdens beste samboer i løpet av 40-årene. Jeg har blitt mye bedre på å ta hensyn til meg selv og mine ønsker, og ikke minst helse. Anonymkode: aec75...9fb 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #4 Skrevet 25. september 2022 Vekta regulerer du med kaloriinntaket, uansett alder. Blodtrykkmedisin er for de som ikke trener og spiser mye ferdigmat/salt. Anonymkode: 9c4e6...a99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå