Gå til innhold

Hudormer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

jeg er ei kvinne i slutten av 30-åra som har vært plaget med hudormer i hele ansiktet siden tenårene. Jeg har prøvd alt mulig uten hell.

er det noen her som har tips til hvordan jeg kan bli kvitt eller få redusert hudormene? De er i HELE ansiktet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Isotretonoin (eller hvordan det skrives...) GJør at du produserer veldig mye mindre talg. Blir tørr i trynet i starten, men det går seg til.

Anonymkode: 4f150...194

Skrevet

Takk for svar.

jeg tok en isotretinoin-kur for ca 8 år siden, og det hjalp på de røde kvisene. Men hudormene sitter som skudd. 
noen som vet om noen andre hjemmebehandlingen som ikke koster skjorta? Noe syre/peeling/et eller annet? 

Skrevet
anneira skrev (46 minutter siden):

Takk for svar.

jeg tok en isotretinoin-kur for ca 8 år siden, og det hjalp på de røde kvisene. Men hudormene sitter som skudd. 
noen som vet om noen andre hjemmebehandlingen som ikke koster skjorta? Noe syre/peeling/et eller annet? 

Har du prøvd Linda Johansen sine produkter? Jeg har ikke samme problem som meg, men jeg har fått mye finere hud etter jeg begynte å bruke de produktene. Jeg har slitt med rosascea og fått tilpasset produkter til sensitiv hud. De har egen serie for de som sliter med porer og uren hud. De har også hudpleiere man kan ringe til og få gratis veiledning på hva man bør bruke og ikke bruke. Høres ut som reklame, men det er det ikke. Er bare en fornøyd 41-åring som endelig har funnet et merke som virker😊

Anonymkode: 9bbad...bf5

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Isotretonoin (eller hvordan det skrives...) GJør at du produserer veldig mye mindre talg. Blir tørr i trynet i starten, men det går seg til.

Anonymkode: 4f150...194

Iso gis vel ikke for hudormer?!

Differin på resept gis mot hudormer men jeg fikk mer kviser av differin 

Ts, først må du vite om det er hudormer eller sebauceus filaments. Google det. Mest sannsynlig er det det og det går ikke bort. 

Å holde porene rene minsker størrelsen litt og BHA syre er best til å rense porer

Anonymkode: 9559a...8c8

Skrevet

Jeg har bestandig slitt med mye hudormer, har ikke bestandig vært aå nøye med å rense huden.

Men når jeg renser HVER morgen og kveld,forsvinner de. Porene blir også mindre når jeg bruker en toner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...