Gå til innhold

Hvor spise middag på Gardermoen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal snart ut og reise og reiser på et slikt tidspunkt at det er naturlig å spise på flyplassen. Det er så lenge siden jeg har reist med fly at jeg ikke kjenner til hvilke alternativer som er der. Jeg skal fly innenlands og vil gjerne ha god mat. Kanskje sushi. Er det mulig å få kjøpt god sushi på Gardermoen? 

Anonymkode: 93d55...536

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har sushi der, men som alt annet på den flyplassen......det er noe helt sykt overpriset. Det er vel absolutt ingenting en bør kjøpe på den flyplassen,den er egentlig bare en stor vits når det gjelder priser,sammenlignet med andre flyplasser stort sett over hele verden.

Anonymkode: 2176a...76e

• Liker 1
Skrevet

TGI Fridays er eneste stedet på innland som funker for meg. 

Anonymkode: 6df45...073

• Liker 1
Skrevet

Vi velger O’Learys, for der får jeg mest mat for pengene, ikke at det er en kulinarisk opplevelse men maten er helt ok. Der får jeg i det minste greie middagsporsjoner, synes det er lite mat på de andre spiseplassene ifht hva man betaler, og jeg liker å reise mett i magen. 

Anonymkode: 32465...724

• Liker 3
Skrevet

Gardermoen er ikke stedet for god mat. Kun overpriset vomfyll.

Anonymkode: b2e2c...c36

Skrevet

Jeg velger Bølgen eller Jamies Deli når jeg spiser på innland. De har ok salater, og bowls. Dampede blåskjell eller et rekesmørbrød på Fiskebaren er også ok. 

Anonymkode: a6f11...10c

Skrevet

Under bilettluka til NSB før innsjekk, er det Burger King :)

Anonymkode: d19f7...523

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...