AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #1 Skrevet 25. september 2022 Jeg innser at vennskapene mine går bare en vei. Det er på deres premisser. Jeg blir aldri skikkelig anerkjent, det er med bismak av sjalusi og stikk at de gratulerer meg med noe jeg har oppnådd, eller stiller opp om jeg trenger det. Jeg blir ikke hengt med fordi de liker det, men fordi de trenger noen å henge med. Jeg blir ikke bedt på ting fordi mitt nærvær er ønsket, men fordi de vil oppleve noe. Jeg spurte ene venninnen min om hun kunne tenke seg en tur til syden eller noe med meg, reise vekk sammen. Nei det kunne hun ikke, for alle hennes ferier og frihelger er allerede booket og opptatt, men jeg må gjerne ta fri for å besøke henne eller komme til henne i mine ferier så kan jeg vente i hjemmet hennes til hun er ferdig på jobb. Når jeg sluttet å jage vennskap med henne så trakk hun seg helt bort. Føler meg som en jævla idiot, hvorfor er alt feil med meg og folk bare tar det de vil ha uten å en gang spørre meg hva jeg kunne tenke meg. Hvorfor finner jeg bare sånne ensidige dritt vennskap Anonymkode: 5cf46...1a6 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #2 Skrevet 25. september 2022 En kan ikke forvente at folk er venner med en bare på grunn av ren godhet og uselviskhet til andre. Det vil som oftest være et egoistisk element, at en får noe positivt ut av vennskapet selv. Anonymkode: bd284...a7c 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #3 Skrevet 25. september 2022 Hæ? Du virker som en person som forventer urealistiske ting av vennene dine. Din venninne skulle holdt av ferie sånn i tilfelle du ville finne på noe? Mener du det? Jeg har feks en venninne jeg drar på alle ferier med, fordi vi funker godt sammen på tur. Betyr det at jeg ikke kan ha noen andre venner da? Anonymkode: c7981...fd2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #4 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hæ? Du virker som en person som forventer urealistiske ting av vennene dine. Din venninne skulle holdt av ferie sånn i tilfelle du ville finne på noe? Mener du det? Jeg har feks en venninne jeg drar på alle ferier med, fordi vi funker godt sammen på tur. Betyr det at jeg ikke kan ha noen andre venner da? Anonymkode: c7981...fd2 Hva er mine urealistiske krav mener du? At jeg ønsker at en av de spør hvordan det går med meg? At i stede for å ringe meg bare når de trenger noe, at de hører på det jeg sier? Nei, min venninne skulle ikke holdt av ferie i tilfelle jeg ville finne på noe, jeg spurte henne om det var èn uke vi kunne dratt på tur, ikke bare jeg og hun for den del, men en tur, men nei det kunne hun ikke, hun hadde planer. Men hun ber meg dra og besøke henne, hjelpe henne med flytting eller andre ting. Anonymkode: 5cf46...1a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå