Gå til innhold

Folk som stadig foreslår ting, men aldri gjennomfører. Kvinner og menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Såå lei.. Jeg tør påstå at jeg er svært lite pågående, men normal på å svare ev. foreslå selv.

Men siden starten av sommeren  har det blitt små drypp og forslag til ting fra "datens" side, å jeg har trodd på han, hver gang.. Frem til nå, nå er jeg lei å syns egentlig mest synd på han.

Men JEG sliter med dårlig samvittighet for å bare gå videre. Jeg vet at han ikke er ute med andre heller. Men skjønner jo at interessen ikke er der, å det er helt greit. Men hver gang jeg trekker meg bort, så skal han dra meg tilbake. Plutselig spør om vi kanskje skal finne på noe, for så å aldri gjennomføre.

Hvorfor gjør noen sånn? Er damer sånn også? Jeg sitter ikke å venter på han, så hva får han ut av det.. Tror det er derfor jeg syns synd på han, fordi jeg tenker jo at det må ligge noe bak. Men når han ikke sier det så kan jeg ikke forstå det heller..

Denne morgenens datingfrustrasjon 😇

Flere med slike erfaringer?

Anonymkode: 94674...9b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er vel ikke så interessert når de holder på slik og er det bare fwb opplegg så er det jo ganske vanlig

Det en mann sier skal en aldri tro på eller håpe på fordi så lenge det ikke stemmer med handling så er det verd null

Anonymkode: e5031...7f8

Skrevet

Ja ord og handling må henge sammen. Her er det ikke sex engang. Så jeg skjønner virkelig ikke hva han får ut av det.

Har trukket meg unna flere ganger jeg, men da skal ha liksom ha oppmerksomhet. Ikke noe voldsomt, men må liksom vise meg at "han lever", "jeg er her". Skjønner ikke hva folk får ut av det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Ja ord og handling må henge sammen. Her er det ikke sex engang. Så jeg skjønner virkelig ikke hva han får ut av det.

Har trukket meg unna flere ganger jeg, men da skal ha liksom ha oppmerksomhet. Ikke noe voldsomt, men må liksom vise meg at "han lever", "jeg er her". Skjønner ikke hva folk får ut av det.

Vite at han har noen han får svar fra kanskje? Få bekreftelse, bli sett etc. Aner ikke hvorfor menn holder på slik. Gjør sikkert damer og. 

Anonymkode: e5031...7f8

Skrevet

Men jeg skjønner ikke helt. Hvis han foreslår å finne på noe, så kan jo du foreslå noe konkret tilbake og si fleks: Fint, skal vi gå en tur og møtes .... i morgen...., eller lage noe mat sammen.....

Skrevet
exictence skrev (1 time siden):

Men jeg skjønner ikke helt. Hvis han foreslår å finne på noe, så kan jo du foreslå noe konkret tilbake og si fleks: Fint, skal vi gå en tur og møtes .... i morgen...., eller lage noe mat sammen.....

Ja, jeg har også gjort det. Men det har ikke passet de gangene jeg har spurt.

Men jeg skjønner jo at interessen ikke er der. Men jeg skjønner ikke hvorfor han da ikke kan slippe taket. Jeg har egentlig gjort det. Men det er han som kommer igjen og igjen.

Skrevet

Siden det har pågått siden starten av sommeren hadde jeg bare gått videre og ikke giddet å gi han flere muligheter 

Anonymkode: ee698...3c8

Skrevet

Kanskje han håper du ikke er helt tafatt og "forventer" du tar neste steg og forslår noe.

Anonymkode: 3cb03...e91

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kanskje han håper du ikke er helt tafatt og "forventer" du tar neste steg og forslår noe.

Anonymkode: 3cb03...e91

Jeg har foreslått et par ganger, absolutt ikke tafatt. Men heller ikke for pågående.

Han trekker seg i siste liten uansett hvem forslaget kommer fra.

Men det er litt sånn, erting (?) fra hans side. Hvor han rekker frem en godbit 😅 for så å ta den tilbake (enkelt forklart).

Men det var ikke dette jeg skulle svare på sånn egentlig. Han er ikke interessert, ferdig snakka. Men jeg skjønner ikke hva det gir han å da ikke gi helt slipp på meg heller. Han vil ikke ha meg, men vil ikke at jeg skal gå videre heller på en måte 🤷‍♀️ Sikkert derfor jeg får mld med "kanskje vi skulle", for da finner han alltid en legitim grunn til å avlyse eller ikke fullføre.

Ser han det kanskje ikke selv.. Jeg bare skjønner ikke hva dette gir folk. For det er mange tråder her som omhandler mye av det samme. Var egentlig derfor jeg skrev. Jeg lurer på hvorfor enkelte menn og kvinner oppfører seg sånn. Leke med folks tid.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja, jeg har også gjort det. Men det har ikke passet de gangene jeg har spurt.

Men jeg skjønner jo at interessen ikke er der. Men jeg skjønner ikke hvorfor han da ikke kan slippe taket. Jeg har egentlig gjort det. Men det er han som kommer igjen og igjen.

Da sier du at du får si en tid det passer, så ser vi om det passer for meg. 

Hvis han aldri kommer med noe, så får du bare kutte ham ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...