Gå til innhold

Ullundertøy til gravide

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.
Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt ull genser og ullbukse til turbruk/skisesongen, for gravide? Har søkt en del, men funnet svært lite. Det jeg fant kostet flesk. Noen tips?

Anonymkode: 1eca6...235

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte Devold i ett nr for stor. Passa til ca 7 mnd, og bruker den fortsatt 

Anonymkode: 3dcaf...2f3

• Liker 1
Skrevet

Spørs om du faktisk trenger det? 

Om du tenker ullbukse som typ stilongs, så kan du gjerne bruke de du har, men bare ha linningen under magen? 

Jeg har vært gravid to ganger, begge gangene født i februar, så jeg har vært maks gravid om vinteren. Jeg kunne helt fint bruke mitt vanlige ullundertøy. Stilongsene som beskrevet med livet under magen, og toppene er jo så elastiske at de fint går over magen. Samme med gensre, jeg har kunnet bruke mine vanlige hele svangerskapet (og jeg er veldig slank til vanlig). 

Turbukse brukte jeg bare min vanlige, men gikk med smekken åpen, bukseseler for å holde den oppe, og enten lang topp som dekket den åpne smekken, eller rett og slett en avklippet gammel singlet som "smekkskjuler". 

Eneste plagget jeg måtte kjøpe nytt, var en jakke. Vet mange låner mannen sin jakke, men min mann er så forferdelig tynn at det hjalp meg lite 😛 

Anonymkode: 6641b...308

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...