Gå til innhold

Orgasme i kjærestens trange jeans

Anbefalte innlegg

Skrevet

Orgasme i kjærestens trange jeans

Som teksten, jeg er en gutt 19, som har fått helt kikk på å vrikke meg inn i min kjærestes trange jeans noe jeg blir ekstremt kåt av. Jeg går en stund i hennes jeans, før jeg jukker og gnir meg til orgasme, ofte 3-4 orgasmer. Noen ganger bruker jeg også hennes vibrator mot pikken utenpå jeansen, får så hinsides orgasme av det.

Jeg gjør dette uten at hun vet om det og i jeans som er lagt til vask. Etterpå legger jeg jeansen tilbake for vask med mitt orgasmesøl i jeansen.

Har ikke turt å si at jeg tenner på dette til kjæresten min og klarer ikke å stoppe det og må gjøre det nesten hver dag.

Er dette greit? Hvordan ville dere reagert om typen sprutet i deres jeans? Bør jeg innrømme dette? Klarer ikke å stoppe, har prøvd, men etter et par dager klikker jeg og ender med de sykeste orgasmer i hennes jeans.

Er jeg rar, unormal? Hvordan ville dere reagert, hvis jeg innrømmet dette, før hun oppdager det?

Anonymkode: 24ba3...98f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du ikke tenner på mennesker man ikke skal tenke på i seksuell setting, feks barn, døde, Tesla-eiere eller medlemmer av Demokratene, så er du normal. 

Forøvrig lenge siden det har vært noen jeans-tråd her nå!

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå):

Så lenge du ikke tenner på mennesker man ikke skal tenke på i seksuell setting, feks barn, døde, Tesla-eiere eller medlemmer av Demokratene, så er du normal. 

Forøvrig lenge siden det har vært noen jeans-tråd her nå!

Takk for svar. Jeg tenner sef på kjæresten og på å gå, være i hennes trange jeans. Følelsen gir meg helt kick.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for svar. Jeg tenner sef på kjæresten og på å gå, være i hennes trange jeans. Følelsen gir meg helt kick.

Knock yourself out. Men kanskje en idé å si det til samboeren etterhvert, sjeldent god fisk å gå og bære alene på kink's

• Liker 1
Skrevet

Husk at om du vasker jeans for ofte og feil vi du ødelegge buksene hennes og hun vil nok merke det. De blir stivere etter vask

• Liker 2
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå):

Knock yourself out. Men kanskje en idé å si det til samboeren etterhvert, sjeldent god fisk å gå og bære alene på kink's

Yes it real knock myself out. Klarer ikke å være uten følelsen og orgasmene det gir meg. Tenker sef på å si det, men aner ikke hvordan hun vil reagere. Vil jo ikke miste henne og redd for at hun klikker totalt. Vet ikke hvordan jeg skal gå frem as.

Skrevet
Sofakona skrev (1 minutt siden):

Husk at om du vasker jeans for ofte og feil vi du ødelegge buksene hennes og hun vil nok merke det. De blir stivere etter vask

Det er hun som legger de til vask, det er jeg som bruker hennes jeans når de er lagt til vask og legger de tilbake i skittenkleskurven etterpå.

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet at dette er en fetisj som ikke er uvanlig og det gjør meg ikke noe at andre har den, men om typen min hadde den og brukte mine jeans til det hadde jeg syntes det ble for nært og ekkelt desverre 

Anonymkode: 6016d...327

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg vet at dette er en fetisj som ikke er uvanlig og det gjør meg ikke noe at andre har den, men om typen min hadde den og brukte mine jeans til det hadde jeg syntes det ble for nært og ekkelt desverre 

Skjønner, det er akkurat det jeg frykter, at dama skal klikke hvis hun får vite hva jeg gjør i hennes jeans.

• Hjerte 1
Skrevet

Er det andre her som hadde tolerert eller klikka eller latt typen gjøre det. Drømmer sef at dama vil gni og bruke vibrator utenpå jeansen hennes til jeg får orgasme.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Men å sprute inn i kjønnsorganet, i senga og i munnen din er ikke nært og ekkelt? 

Anonymkode: 862f9...c85

• Nyttig 2
Skrevet

Hadde aldri tolerert at en mann grisa til buksene mine.

Det hadde også vært en turn off at han tente på det.

Du burde kanskje bestille deg egne jeans, og holde det for deg selv.

Anonymkode: 453a2...f36

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg hadde blitt sjarmert av det 😊 betyr jo at du tenner på henne. 

Anonymkode: dd80a...853

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hadde aldri tolerert at en mann grisa til buksene mine.

Det hadde også vært en turn off at han tente på det.

Du burde kanskje bestille deg egne jeans, og holde det for deg selv.

Anonymkode: 453a2...f36

Oki, ikke noe som gjør meg tryggere dette🤔

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg hadde blitt sjarmert av det 😊 betyr jo at du tenner på henne. 

Anonymkode: dd80a...853

Ja, jeg tenner sinnsykt på henne og følelsen av hennes trange jeans på meg. En som skrev jeg kunne kjøpe mine egne, men det er ikke sånn at det blir det samme å kjøpe egne trange jeans. Det er fordi det er kjærestens og fordi det å vite at jeg er så «nær» henne gjør meg så kåt og supertent. Det ekstra følelsen av hudlaget som den stramme jeansen hennes gir meg, gjør det ekstra intenst og følsomt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.9.2022 den 8.48):

Er jeg rar, unormal? Hvordan ville dere reagert, hvis jeg innrømmet dette, før hun oppdager det?

Det er unormalt å holde på slik med damas jeans. Det normale er at du fantaserer om dette, og til nød oppfører deg slik, når du ikke har dame. Det er nok mest sannsynlig også.

Anonymkode: 6f4c2...aa0

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg kunne likt dette. Liker selv å ha på trange jeans når jeg kliner med typen og følelsen av å presse underlivet mot hans. Liker også at han beføler meg mellom bena mens jeg har på litt stive bukser. Så jeans mot jeans hadde vært tennende for meg hvertfall. At jeg (nedentil) kunne vært den som gnikker liksom. Jeg kan også komme på denne måten, selv om ikke buksene i seg selv tenner meg.

Anonymkode: fb5fc...9f7

• Hjerte 2
Skrevet

Jeg hadde blitt si t hvis typen hadde runket i jeansene mine uten at jeg visste det. Det er nedverdigende. Du for fortelle det.

Anonymkode: 07bcb...091

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde ikke likt det. Litt sæd på ting som vaskes på 60-90 grader kan jeg leve med, men jeans vaskes på et mye mildere program. Skaff deg dine egne. 

Anonymkode: 7939b...a40

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg kunne likt dette. Liker selv å ha på trange jeans når jeg kliner med typen og følelsen av å presse underlivet mot hans. Liker også at han beføler meg mellom bena mens jeg har på litt stive bukser. Så jeans mot jeans hadde vært tennende for meg hvertfall. At jeg (nedentil) kunne vært den som gnikker liksom. Jeg kan også komme på denne måten, selv om ikke buksene i seg selv tenner meg.

Anonymkode: fb5fc...9f7

Det var deilig å se andre damer som kunne like dette. Bør jeg fortelle det til kjæresten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...