AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #1 Skrevet 25. september 2022 Hva anbefaler dere kan være en fin feiring på 30 årsdag? Bor i liten leilighet litt utenfor Oslo så hjemmefest er nok uaktuelt. Tips til gode restauranter i Oslo? Eller bestille drikkebord ute? Vil kun invitere nærmeste venninner så blir nok ikke flere enn 6-7 stk (hvis alle dukker opp da). Kom gjerne med egne erfaringer Anonymkode: a8b41...8ef
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #2 Skrevet 25. september 2022 Hva med å leie hytte på fjellet? Stå på ski eller andre vinteraktiviteter. Bålkos med vin ute. Lage god mat. Enten kan du spandere hyttetur eller så kan du foreslå hytte som feiring og at alle spleiser (i stedet for gaver). Kommer an på hvordan det er vanlig å gjøre det i din gjeng. Anonymkode: 67400...9a0
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #3 Skrevet 25. september 2022 Vet ikke hva du har av budsjett, men jeg ville gått for ikke for dyr mat og heller kjøpe noen flasker vin til maten. Så når dere går videre på byen, kan jo folk betale for dem selv.. Dinner er classy sted- god mat og ikke for dyrt. Anonymkode: 82fc6...7bd
Maestro Skrevet 25. september 2022 #4 Skrevet 25. september 2022 Jeg blir 30 før jul. Men vi blir 22 stk inkl søsken med samboere. Har stort nettverk og treffer alle vennene mine😊🧡 så blir et rimelig lokale med lett servering da. Men var kun venninner ifjor hos meg, da var vi 7 stk. Hadde mat og kake, og spilte brettspill og hadde det koselig. Men finne en fin plass og spise sammen? 😊 Eller lage mat hos noen av dere, ha vin og en tur på byen om det er stemning for det? 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå