Gå til innhold

Er det smertefullt å fjerne kjønnshormoner med laser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det smertefullt mens det pågår stråling?

Hvordan kjennes det ut? Er det en stikkende, brennende følelse? Litt som når man bruker laser på å fjerne tatovering? 

Hvordan kjennes det ut etterpå? Blir du hoven og sår?

Hvor mange behandlinger må til?

Hvem har best kompetanse å gjøre sånne ting? Hudleger?

Hva er minus med å gjøre dette?

Er så lei av kjønnshår!!

K49

Anonymkode: 253c6...3f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble overskriften her feil? Skulle det egenglig vært «fjerne hår med kaser»? Det kan gjøre litt vondt. Stikkende følelse, litt som et nålestikk. Men overkommelig og verdt det.

Fjerning av hormoner med laser har jeg ikke hørt om.

Anonymkode: c8dc4...ccd

Skrevet

Kjønnshår  ble til kjønnshormoner.. men tydelig du forstod hva det ble spurt om!

Skrevet

Jeg gjør det i utlandet, men det gjør ikke vondt så lenge de bruker nok cooling gel. Mot slutten er geléen ofte ikke kald lenger, men de tar da på litt mer. Den vonde stikkende følelsen føler man bare når de ikke bruker nok gel med andre ord! Mine behandlere tar på mer med det samme jeg føler et eneste ubehagelig stikk. 

Anonymkode: 7753f...91a

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Jeg gjør det i utlandet, men det gjør ikke vondt så lenge de bruker nok cooling gel. Mot slutten er geléen ofte ikke kald lenger, men de tar da på litt mer. Den vonde stikkende følelsen føler man bare når de ikke bruker nok gel med andre ord! Mine behandlere tar på mer med det samme jeg føler et eneste ubehagelig stikk. 

Hvor mange ganger måtte du ta behandling? Og hvor lang tid hver gang?

Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor mange ganger måtte du ta behandling? Og hvor lang tid hver gang?

Hver måned i seks mndr, altså seks behandlinger. Deretter tok jeg en behandling hvert halvår, men nå opprettholder jeg ved kun én behandling i året maks. Av og til går jeg mye lengre, for det er så lite og tynt det bittelille som kommer. Jeg er så og si fullstendig hårfri, alltid mykt og godt og ser friskt ut. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...