India Skrevet 29. november 2005 #1 Del Skrevet 29. november 2005 Når skal man spise i forhold til når man trener? bestemt tidspunkt før og etter? hva gjør du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rav Skrevet 29. november 2005 #2 Del Skrevet 29. november 2005 Det spørs på hva du trener. Når jeg trener styrke spiser jeg som regel bare frokost først (med proteiner og karbohydrater), etterpå 1-2 bananer og mer proteiner. Et skikkelig måltid i rimelig tid etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rav Skrevet 29. november 2005 #3 Del Skrevet 29. november 2005 EH, sorry, ser jeg svarte på feil ting. Jeg svarte på hva, du spurte når! Vel, måltidet før styrke spiser jeg en halvtime - time før, ettersom hva som passer best. Banan + proteiner umiddelbart etterpå, og måltidet innen en time etter. Når det gjelder jogging/løping, så liker jeg best å ha spist et par timer i forkant, da med endel karbs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #4 Del Skrevet 29. november 2005 En times tid i forveien. SÅ slipper jeg leverhogg. Hvertfall om jeg løper. Er ikke så nøye når jeg sykler eller går på ski f.eks. Etterpå er det som regel middagstid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #5 Del Skrevet 29. november 2005 Jeg trener ofte om morgenen. Da spiser jeg ofte ingenting før trening-drikker vann med litt eplecider i kanskje? Spiser innen 30 min etterpå. Det kan være lurt å holde seg unna melkeprodukter før trening.Ha nok fett,karbs og proteiner etter trening-ikke så lenge som mer enn 1 time etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå