AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #1 Skrevet 25. september 2022 Jeg bare lurer på det her. Det er sikkert individuelle svar på hva som er greit i et forhold og ikke. Personlig er jeg ikke noe fan av det, rett og slett fordi jeg bekymrer i overkant mye, og føler ikke man har behov for å være sent ute når man allerede er i et forhold, samboerskap. Hva mener dere? Anonymkode: f45e2...fcb
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 Populært innlegg #2 Skrevet 25. september 2022 Så den eneste grunnen til at du noensinne var ute til kl. 05 hadde med sex å gjøre? Okei, da har vi hatt ulike utelivsopplevelser. Anonymkode: 37f79...bf1 40 10
Maestro Skrevet 25. september 2022 #3 Skrevet 25. september 2022 Jeg har vært et par ganger på fest til morgningen med venner da jeg var samboer. Flytta fra han da jeg var 24 så var ikke gamle jenta når vi flytta sammen. Men da var det fordi jeg hadde det gøy med venner og at klokka løp i fra meg. Ene kvelden skulle han hente meg, men ila natta hadde han sovna. Fikk ikke tak i han og fant sjåfør og kom meg hjem selv. Dusten hadde jo og låst døra 🤦😤 Et stk full og trøtt kvinnfolk som dunka på soveromsvinduet for og få liv slik at jeg kunne komme meg inn. Den kvelden hadde jeg ikke med nøkkel selv.🤦 Men hadde jeg hatt samboer nå, så vet jeg faktisk ikke. Aldri likt og bestemme over andre og ikke likt og bli bestemt over heller. Så lenge jeg og han ikke gjør noe galt, men koser oss med venner og har det gøy 😊 har ikke barn heller, så nyter friheten der jeg (og den gang kommer) han kan gjøre sånn. Ting blir tidsnok alvorlig en dag. 6
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #4 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Så den eneste grunnen til at du noensinne var ute til kl. 05 hadde med sex å gjøre? Okei, da har vi hatt ulike utelivsopplevelser. Anonymkode: 37f79...bf1 Nei. Jeg er faktisk veldig sjeldent oppe til kl 05, og de eneste gangene jeg har vært oppe til kl 05 var når jeg studerte Anonymkode: f45e2...fcb
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #5 Skrevet 25. september 2022 Vi har en gjensidig avtale om at nachspiel ikke er ok. At man går hjem når byen stenger. Anonymkode: d54a1...a1b 2 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #6 Skrevet 25. september 2022 Javisst! Jeg har da flere ganger vært ute med venner hele natta. Aldri om min mann ville sagt noe på det. Han er aldri ute, men om han vil sier jeg værsågod 😊 Anonymkode: 07940...6e5 12
Maestro Skrevet 25. september 2022 #7 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Vi har en gjensidig avtale om at nachspiel ikke er ok. At man går hjem når byen stenger. Anonymkode: d54a1...a1b Ikke at det er noe galt med festing videre etter byen - om man er 20. 😂 Men hvorfor er det ikke ok? Skjønner jo on man har barn og sånn, at man ikke kommer hjem og er full samt stinker fyll. Har blitt sinna en gang på en kjæreste i ungdomsårene. Jeg bodde hos han i kortere perioder når hans foreldre var i leiligheten sin i syden land. Og en av gangene, var jeg sjuk og han ble invitert ut. Ikke spurte om han skulle kjøre meg hjem, ikke spurte om jeg trengte noe på butikken da han skulle kjøpe øl. Var store broren som kjefta på han, da spurte han om jeg skulle ha noe - under tvil. Så stakk han ut, klokka 05 fikk jeg melding at han og en gjeng han møtte på byen var på narsj på et hotellrom med flertallet var jenter. Da ble jeg sint og syntes ikke at det var gøy. Tror han var tilbake sånn i 8 tiden på kvisten. 😤 Hadde han og kompiser stukket til en av de, helt greit. Men vi slo opp en stund senere, så han var usikker på oss og sånn. Ikke greit for det om. 🤦 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #8 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei. Jeg er faktisk veldig sjeldent oppe til kl 05, og de eneste gangene jeg har vært oppe til kl 05 var når jeg studerte Anonymkode: f45e2...fcb Og dermed antar du at ingen er oppe til 05 uten at det er sex-relatert? Eller? Hvorfor skulle det ikke være ok i et samboerskap? Hva er du redd for? Har du en upålitelig kjæreste du mistenker for å være utro? Anonymkode: 37f79...bf1 12
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #9 Skrevet 25. september 2022 Ja, det kunne både jeg og mannen finne på tidlig i forholdet. Ofte var vi jo sammen, da. Men innimellom hver for oss. Vi var begge av typen som bare skulle "litt til" når vi hadde det gøy ute. Dabbet imidlertid av med alderen, nå hender det en veldig sjelden gang at jeg ikke er hjemme før i 1-2 tiden etter en venninnekveld eller julebord. Jeg ser ikke helt den store forskjellen på å være i et forhold og ikke når det kommer til dette? Så lenge det ikke går ut over avtaler eller forpliktelser på hjemmebane. Anonymkode: 826a4...1c2 5
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #10 Skrevet 25. september 2022 Ja! Det er greit. Hvorfor skulle man laget restriksjoner på hvor lenge man "får lov" å være ute? Få innetider av samboer, altså Nei usj, det kunne jeg ikke levd med. Veldig kontrollerende og usexy. Hvis man er på fest til kl 5 har man det antakelig bare utrolig gøy, og det er viktig for god mental og fysisk helse. Hvis man vil være utro er det lettest mellom klokka 8 og 16 er min erfaring, og det har uansett ingenting med h or lenge man er på fest å gjøre. Anonymkode: 33612...109 10
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #11 Skrevet 25. september 2022 Hvorfor skulle ikke det være greit? Selv om man er samboer så kan jo nachspiel være gøy. Men jeg syns det er viktig at man gir beskjed om man ser at man ikke kommer hjem kl 02 om man først avtalte det, slik at den hjemme ikke bekymrer seg for at noe gale har skjedd. Anonymkode: ebf92...b98 6
Anonymbruker*** Skrevet 25. september 2022 #12 Skrevet 25. september 2022 Det synes jeg så absolutt skal være greit. Så lenge man sier ifra og det ikke går utover andre avtaler man har på hjemmebane. Jeg tenker det heller er viktig å velge en livspartner som har verdier og prioriteringer som matcher sine egne. Personlig så vil jeg ikke ha noen regler om innetid, men jeg vil uansett ikke bo med noen som fester til langt på natt hver helg heller. Men en sjelden gang kan man la seg rive med og dra festen ut til neste morgen. De gangene det har blitt så sent for meg har de siste timene blitt brukt på å sitte å prate med en liten gjeng eller lignende. 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #13 Skrevet 25. september 2022 Ja, så lenge det er varslet. Men det skal ikke skje hver helg (en gang i året kanskje). Vi har barn da. Anonymkode: e9945...0dc 1
Embla Othea Skrevet 25. september 2022 #14 Skrevet 25. september 2022 Så lenge man har sagt ifra på forhånd. 2
pingeling Skrevet 25. september 2022 #15 Skrevet 25. september 2022 Ja så lenge det ikke evt. ødelegger for andre planer man har. Visst man feks skal noe sammen som familie neste dag. Må være kjipt å være i sosiale lag. Hygge seg veldig, også måtte gå hjem fordi man har fått innetid kun basert på at man ikke burde være ute til fem uten annen rasjonell grunn. Kunne aldri vært i et så restriktivt forhold hvor man har så behov for kontroll eller manglende tillitt. Ikke det at det skjer ofte, men er noe med prinsippet. 5
MissIndependent45 Skrevet 25. september 2022 #16 Skrevet 25. september 2022 Ja hvorfor ikke? Det er da ikke plutselig forbudt å ha det gøy når man flytter sammen med noen. 3 1
Blått Skrevet 25. september 2022 #17 Skrevet 25. september 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg bare lurer på det her. Det er sikkert individuelle svar på hva som er greit i et forhold og ikke. Personlig er jeg ikke noe fan av det, rett og slett fordi jeg bekymrer i overkant mye, og føler ikke man har behov for å være sent ute når man allerede er i et forhold, samboerskap. Hva mener dere? Anonymkode: f45e2...fcb Selv så er jeg singel, men jeg kjenner flere i 30- og 40-årene som er stadig ute til kl 5 uten at det er et problem. :) 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #18 Skrevet 25. september 2022 Så lenge han sier ifra hvor han er så er det greit. Men vil ikke at det skal skje så ofte for det ødelegger jo hele dagen etterpå. Anonymkode: e2e64...a29 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #19 Skrevet 25. september 2022 Embla Othea skrev (31 minutter siden): Så lenge man har sagt ifra på forhånd. Man kan jo ikke vite på forhånd om festen blir så morsom at den varer til fem… men man blr selvsagt sende en melding underveis når man ser det blir så sent. Og det kan ikke gå ut over planer man evt har lagt for neste dag sammen. Anonymkode: c8740...9ce 5
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #20 Skrevet 25. september 2022 Nei, og jeg ville aldri vært sammen med noen som hadde det behovet i det hele tatt. Hverken tidlig eller sent. Anonymkode: ca460...653 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå