AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #1 Skrevet 25. september 2022 Baby er 11 uker gammel. Vi har Bugaboo Fox 2. Når vi går tur ute i byen, så er baby rolig i kanskje 10 minutter før hun blir misfornøyd og begynner å gråte. Jeg har sjekket av hele "lista" - hun er tørr, mett, passe varm, jeg har gjort det lunt og godt i vogna med hennes egen dyne, vi har med en av favoritt-lekene hennes, har prøvd å ha kalesjen både nede og oppe osv. Hun pleier ikke å være grinete til vanlig så det er "noe" hun ikke liker med vogna. Men dersom vi går inne på et kjøpesenter, så kan hun holde ut i flere timer. Da er hun til og med blid og fornøyd. Vi har konkludert med at hun rett og slett syns at vogna rister for mye når vi går utendørs. Er det noen som har opplevd lignende og som har tips til hva vi kan gjøre? Hadde vært fint å slippe og kjøpe helt ny vogn. Vurderer å bytte til sittedelen når hun blir 4 måneder siden den kan justeres til liggende stilling - innbiller meg at det kanskje hjelper at hun kommer litt mer opp og kan kikke mer. Men samtidig så hjelper det jo ikke på ristinga så er redd det ikke hjelper uansett. Hilsen desperat 😅 Anonymkode: 112a2...5eb
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #2 Skrevet 25. september 2022 Kan ha vondt noen steder da. Ører, stille reflux, osv. Anonymkode: 6d82a...048
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #3 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan ha vondt noen steder da. Ører, stille reflux, osv. Anonymkode: 6d82a...048 Har vært innom tanken, men tviler litt. Hun har ingen problemer med å ligge ned andre steder, og som nevnt så syns hun det er helt fint å ligge i vogna når vi går innendørs. - ts Anonymkode: 112a2...5eb
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #4 Skrevet 25. september 2022 Bygg godt rundt så ungen ikke "rister" så mye selv. Jeg har easygrow sitteunderlag som jeg bruker i liggedelen, i tillegg til bilstolpose. Anonymkode: b803d...477 1
Anonym6789 Skrevet 25. september 2022 #5 Skrevet 25. september 2022 Kan det være fordi det er mer å se på på et kjøpesenter? Lys, farger osv i taket
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #6 Skrevet 26. september 2022 Vi har Fox 3, og opplever ikke at den ristet så mye, men kanskje min bare likte det. Når det er sagt så elsket min også kjøpesenter, uansett om det var i bilstolen på vognunderstellet, eller vogna. Det er lys i taket, masse kontraster, summende lyd fra mennesker og alt mulig. Kunne ligge lenge å kikke, og sovnet som en stein. Anonymkode: ea3f4...c5e
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #7 Skrevet 26. september 2022 Hva slags underlag har du i vogna? Prøv med å legge diverse støtdempende lag. Vi hadde for eksempel saueskinn og så tykk dunpose(fikk baby på vinter). Nå kan man jo bruke pose, men en kan og legge en dyne under+teppe. Anonymkode: d8f6d...3f9
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #8 Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi har Fox 3, og opplever ikke at den ristet så mye, men kanskje min bare likte det. Når det er sagt så elsket min også kjøpesenter, uansett om det var i bilstolen på vognunderstellet, eller vogna. Det er lys i taket, masse kontraster, summende lyd fra mennesker og alt mulig. Kunne ligge lenge å kikke, og sovnet som en stein. Anonymkode: ea3f4...c5e Ja, kanskje det er det at hun rett og slett bare liker seg på kjøpesenter. I så fall vil det sikkert hjelpe å bytte til sittedelen når vi kommer så langt - da ser hun mer så da blir det kanskje mer interessant å være ute. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva slags underlag har du i vogna? Prøv med å legge diverse støtdempende lag. Vi hadde for eksempel saueskinn og så tykk dunpose(fikk baby på vinter). Nå kan man jo bruke pose, men en kan og legge en dyne under+teppe. Anonymkode: d8f6d...3f9 Jeg har prøvd å bruke dyna hennes som underlag + laget en sengeslange helt øverst i bagen slik at hun har det godt og tett rundt hodet. Har også hatt en tynnere vognpose oppå dyna igjen - ingenting av dette hjalp nevneverdig. Men har en saueskinnspose som jeg kan prøve 👍 Takk for tips! - ts Anonymkode: 112a2...5eb
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #9 Skrevet 26. september 2022 Min yngste liker/likte best å bli trillet på (nylagt) asfalt. De to eldste har foretrukket brostein med masse risting. Babyer er rett og slett forskjellige, akkurat som vi voksne. Anonymkode: 893c0...fd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå