Gå til innhold

Dere som er utro, tenker dere på partner og barn mens dere er sammen med elskeren/elskerinnen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller før eller etter? 

Svært nysgjerrig på hva som tenkes og hvordan det føles. For jeg vet med meg selv at jeg aldri hadde klart å se mannen i øynene igjen, ikke barna heller for den saks skyld. Jeg hadde blitt spist opp av dårlig samvittighet og følt meg som verdens verste person som ikke var verdt at noen der hjemme venter på meg, er glad i meg og stoler på meg. 

Men jeg regner på en måte med at dere ikke tenker så mye på dem hjemme? Eller hvordan er det? 

Anonymkode: ced40...734

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke vært utro men har blitt bedratt fordi kjæresten var kåt (fortalte han), selv om det var nok sex å få hjemme.

Da jeg spurte om han tenkte på meg eller hadde dårlig samvittighet de ukene utroskapen pågikk, sa han at han ikke tenkte på meg og fikk ikke dårlig samvittighet før noen uker etterpå!

Han var ruset på spenning og oppmerksomhet, og "våknet" ikke opp før dama han knullet ikke var interessert lengre og affæren var over, og da kom den dårlige samvittigheten.

Han holdt det skjult i over 1 år før jeg oppdaget det og konfronterte han.

Da var han lettet over å ha blitt avslørt, fordi det var så forferdelig for han å holde det skjult, sa han.

Han var lei seg noen dager, la seg paddeflatt og angret og ble som en ny mann, men så trodde han at alt var bra fordi jeg ikke sa noe mer.

Hadde bestemt meg for å fortsette forholdet, men det var vanskelig når den utroe ikke forstod at jeg trengte tid for å komme over utroskapen, og hadde behov for å snakke mye om det.

Anonymkode: ee5ad...67b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg har ikke vært utro men har blitt bedratt fordi kjæresten var kåt (fortalte han), selv om det var nok sex å få hjemme.

Da jeg spurte om han tenkte på meg eller hadde dårlig samvittighet de ukene utroskapen pågikk, sa han at han ikke tenkte på meg og fikk ikke dårlig samvittighet før noen uker etterpå!

Han var ruset på spenning og oppmerksomhet, og "våknet" ikke opp før dama han knullet ikke var interessert lengre og affæren var over, og da kom den dårlige samvittigheten.

Han holdt det skjult i over 1 år før jeg oppdaget det og konfronterte han.

Da var han lettet over å ha blitt avslørt, fordi det var så forferdelig for han å holde det skjult, sa han.

Han var lei seg noen dager, la seg paddeflatt og angret og ble som en ny mann, men så trodde han at alt var bra fordi jeg ikke sa noe mer.

Hadde bestemt meg for å fortsette forholdet, men det var vanskelig når den utroe ikke forstod at jeg trengte tid for å komme over utroskapen, og hadde behov for å snakke mye om det.

Skjønner det er vanskelig når du ikke får det du behøver av han, så da er/blir han en eks?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skjønner det er vanskelig når du ikke får det du behøver av han, så da er/blir han en eks?

Han gravde sin egen grav og blir en ex desverre etter 13 år.

Skrevet

De fleste driter i partner og barn hjemme, når de er utro. Kanskje en og annen kvinne. Men ikke menn. 

Anonymkode: 66c68...244

Skrevet

De som er utro har mindre empati så de fleste tenker nok ikke engang over kone og barn og når de kommer hjem er det lett å late som ingenting fordi de mangler empati. 

Har en eks som sa til elskerinnen at han skulle ut å ta en røyk, ringte meg å fortalte om det han sa til meg var jobbreise,  sa han elsket meg og ikke kunne vente med å komme hjem. Gikk inn igjen til henne og lurte oss begge. 

Samme mann var jeg også med på en av disse jobbreisene for vi skulle feire årsdagen vår på hotell. Dette var i hennes i by og før vi dro til flyplassen på vei hjem lagde han så mye drama og styr, utløste en krangel og stakk av mens jeg satt igjen.  Da gikk han å møtte elskerinnen på andre siden av flyplassen for å kysse hun hadet, kom tilbake til der jeg satt og sa at han bare måtte lufte seg og unnskyldte seg for krangelen han satt igang 🤷‍♀️

Han holdt nok på sånn mange ganger men dette er to av de episodene jeg og elskerinnen snakket om når vi fant ut av hverandre lenge etterpå.

Anonymkode: cb626...1d0

Skrevet

Tenker ikke på ham nei. 

Anonymkode: 5d4be...e17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...