Gå til innhold

Kan en lege forelske seg i kun en sykepleier? Eller vil de foretrekke noen med like høy utdanning som dem selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet?

Anonymkode: f7370...b0f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man forelsker seg vanligvis  mennesker, ikke i yrker.

Anonymkode: 736d6...b4e

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Det kan vel tenkes :) 

Skrevet

For et rart spørsmål 

Anonymkode: 26915...9db

Skrevet (endret)

Nei, dessverre...  Leger er helt speiselle sååååååånn sett...  De er fysisk&mentalt ikke i stand til å forelske seg i andre med "mindre" utdannelse...  Sæd times, I knÅw - men sånn er det bare... 

Endret av AnonymBruker 42
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Lege kan forelske seg i en person med hvilket som helst yrke, til og med en som er arbeidsledig :) 

Anonymkode: 3c7fe...cde

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Menn = Idag naturlig nok ofte kvinnelige leger, men også for eksempel sykepleiere.

Kvinner = Idag naturlig nok ofte mannlige leger, eller andre menn med samme utdannelse nivå som dem selv.

PS. Er alt annet enn skjebnen eller tilfeldighet som bestemmer hvem man blir sammen med. Utdanning og sosioøkonomisk status er mye viktigere.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Lege kan forelske seg i en person med hvilket som helst yrke, til og med en som er arbeidsledig :) 

Til og med en - gisp - pasient!!!! :daane:

Anonymkode: ce086...ddf

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Teoretisk kan dem det....

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Til og med en - gisp - pasient!!!! :daane:

Anonymkode: ce086...ddf

Svært lite sannsynlig. Er kun noen få rotne egg som vil gjøre slikt.

Skrevet
Fremmed fugl skrev (4 minutter siden):

Svært lite sannsynlig. Er kun noen få rotne egg som vil gjøre slikt.

Tror de kan miste lisensen? 

Skrevet

Mannlig lege kan forelske seg i sykepleier. Kvinnelig lege krever nok noe på lege-nivå. 

Anonymkode: f96bb...726

• Nyttig 2
Skrevet
Motelvibes skrev (18 minutter siden):

Tror de kan miste lisensen? 

Det er ikke andre enn de rotne eggene som påvirkes av det, er for normale leger bare helt fjernt å tenke på en pasient som et romantisk objekt. Helt fjernt.

Skrevet

De legene jeg kjenner er forelsket i/sammen med/gift med mennesker i mange ulike yrker. Men faktisk ikke sykepleiere. 

Skrevet

Jobber som sykepleier i OUS og kan bekrefte at lege-sykepleier er en SVÆRT vanlig kombo ja!

Anonymkode: 12886...0a0

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jobber som sykepleier i OUS og kan bekrefte at lege-sykepleier er en SVÆRT vanlig kombo ja!

Anonymkode: 12886...0a0

Nå nevnte en her om hvordan det har seg hvis det er snakk om en kvinnelig heteroseksuell lege. Er det like naturlig for de å forelske seg i en mannlig sykepleier? Du som jobber "in the bis" - hva har du oppservert?

Anonymkode: c4d49...bf3

Skrevet

Min fastlege er gift med en sykepleier. Og på avdelingen jeg jobber på er flere sykepleiere gift med leger.

Skrevet

Jeg er gift med en snekker jeg 😀

Anonymkode: 03c94...004

Skrevet

En jeg kjenner er mannlig helsefagarbeider og er forlovet med ei sykepleier og har snart 3 barn sammen.😊 Han skulle ta sykepleien selv men fant ut at han trivdes som helsefagarbeider og jobba kun nattevakter fra etter læretiden og til barn no 2 kom. Tjente jo kjempe godt. 😊

Nå var det ikke lege vs sykepleier menn😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Noen som vet?

Anonymkode: f7370...b0f

🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄

Anonymkode: 438fe...082

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...