AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #1 Skrevet 24. september 2022 En uke siden nå... Han klår masse på date og gir komplimenter på hvor godt jeg ser ut og praten går lett. Trodde han likte meg men nå føler jeg meg bare dum 😞 Siste han sa var at han hadde hatt en kjempefin kveld og at vi snakkes snart, så kysset han meg. Ikke interessert? Anonymkode: 5ded8...e73
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #2 Skrevet 24. september 2022 Hva med å sende ham en mld selv? Anonymkode: 8e8fe...982 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #3 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva med å sende ham en mld selv? Anonymkode: 8e8fe...982 Jeg sa til han når vi sa hadet at jeg likte han og håper vi snakkes snart så han burde sende meld først siden han fikk den bekreftelsen? Anonymkode: 5ded8...e73
exictence Skrevet 24. september 2022 #4 Skrevet 24. september 2022 Hadde sendt han en melding og foreslått et treff til. At jeg kunne tenke meg å bli mer kjent med deg. Hvis jeg var interessert 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #5 Skrevet 24. september 2022 for en frekk mann. Anonymkode: 3067a...a1f
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #6 Skrevet 24. september 2022 Tror ikke han er interessert. Han sa det han trodde du ville høre. Men send han ei melding så du kan komme videre Anonymkode: 20743...363
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #7 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): En uke siden nå... Han klår masse på date og gir komplimenter på hvor godt jeg ser ut og praten går lett. Trodde han likte meg men nå føler jeg meg bare dum 😞 Siste han sa var at han hadde hatt en kjempefin kveld og at vi snakkes snart, så kysset han meg. Ikke interessert? Anonymkode: 5ded8...e73 Sikkert en kjekk kar som ligget med en ny hver kveld siden date. Anonymkode: 76c66...af7
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #8 Skrevet 25. september 2022 Snakkes snart… noe de bare slenger ut for å fremstå hyggelig. Betyr ingenting som du ser da han ikke har sendt mld på ei uke. Så er man i gang da som kvinne og må mase for å få litt oppmerksomhet så nei det gidder ikke jeg lengre har lært etter noen år i dating gamet at er en mann interessert så trenger du ikke overtenke 1 millimeter. Dette hadde jeg tatt som ikke interessert. Anonymkode: 7042b...5af 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå