AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #1 Skrevet 24. september 2022 Har akkurat kommet på at jeg aldri har møtt en mann som vrir opp kjøkkenkluten SKIKKELIG. Det finnes også de av mannfolkene som aldri bruker kjøkkenklut, men de er en saga for god til å være sann for å si det sånn. Hva og hvordan er deres kjøkkenklutregime i forholdet? Anonymkode: 3331d...c4d 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #2 Skrevet 24. september 2022 Hos oss er det han som kjefter på meg når jeg lar kjøkkenkluten ligge i en ball på kanten av vasken, for da blir den så fort sur. Den må vris godt opp og henges på kroken over vasken. Anonymkode: 8f769...56a
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #3 Skrevet 24. september 2022 Vi deler 50/50 av kjøkkentjenestetiden. Bare så synd at jeg likevel må lage 5 av 7 måltider hver uke, fordi han bruker 3 timer på en middag. Anonymkode: 032d7...72f
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #4 Skrevet 25. september 2022 Kvinner styres av følelser og tror de har overnaturlige krefter (intuisjon). Menn styres av gjennomtenkt logikk. Anonymkode: 16c38...1ef 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #5 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kvinner styres av følelser og tror de har overnaturlige krefter (intuisjon). Menn styres av gjennomtenkt logikk. Anonymkode: 16c38...1ef Menn kaller følelsene sine logikk Anonymkode: f8875...efc 8 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #6 Skrevet 25. september 2022 Han vrir opp, bretter kluten, og henger den over krana etter hver bruk. Hver kveld tar han den med til vaskerommet, henger den til tørk, og henter med ny klut og kjøkkenhandkle. Jeg gjør det samme, men mye sjeldnere da han har hovedansvaret for å holde kjøkkenet rent. Anonymkode: 1b94f...72b
flusa Skrevet 25. september 2022 #7 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har akkurat kommet på at jeg aldri har møtt en mann som vrir opp kjøkkenkluten SKIKKELIG. Det finnes også de av mannfolkene som aldri bruker kjøkkenklut, men de er en saga for god til å være sann for å si det sånn. Hva og hvordan er deres kjøkkenklutregime i forholdet? Anonymkode: 3331d...c4d Mannen min vrir opp kluten,han😅 Han er den som oftest legger både ddn og kjøkkenhåndkle til vask,og legger fram nytt.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #8 Skrevet 25. september 2022 Samboeren min klemmer bare ut vannet av kluten mens den er i en ball. Bekymrer meg ikke for sure kluter da han mener at kjøkkenkluter er engangs. Jepp. Men han er god til å rydde, rydder mye mer enn meg. Har mye mer intuisjon enn meg også og vi er minst like følsomme. Anonymkode: ee83c...372
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #9 Skrevet 25. september 2022 Til dere som har en mann som bytter kjøkkenklut HVER dag. Gjorde han dette før dere flyttet sammen og? Anonymkode: 3331d...c4d
Tiuren Skrevet 25. september 2022 #10 Skrevet 25. september 2022 Ble litt overraket nå, var jeg gift med en mann i maaange år? Er jeg egentlig homofil eller født i feil kropp siden jeg var den som hadde best (ikke perfekte) rutiner på dette? 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #11 Skrevet 25. september 2022 Tiuren skrev (19 minutter siden): Ble litt overraket nå, var jeg gift med en mann i maaange år? Er jeg egentlig homofil eller født i feil kropp siden jeg var den som hadde best (ikke perfekte) rutiner på dette? Regner med du klarte å vri opp kluten så den ikke lå som en klissvåt svamp ved vasken? Det er dette jeg lurer på. Anonymkode: 3331d...c4d
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #12 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Til dere som har en mann som bytter kjøkkenklut HVER dag. Gjorde han dette før dere flyttet sammen og? Anonymkode: 3331d...c4d Da vi traff hverandre bodde vi i hvert vårt studentkollektiv, og kjøkkenet så ut deretter.. Da vi kjøpte eget og vi begynte å bry oss mer om tingene våre, så tok han opp denne vanen, da det var slik han har vokst opp med. Da vi både lager mye mat, baker (ja, han og), og så videre, er den kluten virkelig ikke ren lenger på slutten av dagen. Anonymkode: 1b94f...72b
Tiuren Skrevet 25. september 2022 #13 Skrevet 25. september 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Regner med du klarte å vri opp kluten så den ikke lå som en klissvåt svamp ved vasken? Det er dette jeg lurer på. Anonymkode: 3331d...c4d Jepp, jeg var vel generelt mest "huslig" i det forholdet. Så da var jeg ifølge HI født i feil kropp....
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #14 Skrevet 25. september 2022 Tiuren skrev (38 minutter siden): Jepp, jeg var vel generelt mest "huslig" i det forholdet. Så da var jeg ifølge HI født i feil kropp.... ok. Så først nå at du var en mann. Du skriver at du hadde ikke perfekte rutiner på dette, regner med det betyr at du ikke bryr deg om hvilken grad av vannmengde som er igjen i kjøkkenkluten etter bruk. Har egentlig bare observert kokker på Tv som har godt håndlag med kluten som det kalles, når det kommer til menn. Anonymkode: 3331d...c4d
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #15 Skrevet 25. september 2022 Tiuren skrev (2 timer siden): Ble litt overraket nå, var jeg gift med en mann i maaange år? Er jeg egentlig homofil eller født i feil kropp siden jeg var den som hadde best (ikke perfekte) rutiner på dette? Neida, slapp av, du er bare på KG 😑 Her inne er alle kvinner perfekte og alle menn er de ultimate dasser. Anonymkode: c522e...1a5 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #16 Skrevet 25. september 2022 Det var faktisk en dansk mann som familien møtte på ferie, som lærte meg å først skylle kluten i kaldt vann og deretter vri den godt opp, en gang da jeg var liten. Videre var det pappaen til en venninne som lærte meg å la vannet stå på når vi pusser tenner, slik at ikke vasken skal tette seg av tannkrem. Det at dere damer her inne enten velger dere griser til kjærester eller overkjører mannen så mye at han til slutt blir en gris, det er deres egen feil. Det at dere forsøker å få det til å virke som om alle menn er slik, det hjelper ikke. Det er en slags mestringsstrategi dere bruker for å forsvare deres egne preferanser i menn. Anonymkode: c522e...1a5 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #17 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det var faktisk en dansk mann som familien møtte på ferie, som lærte meg å først skylle kluten i kaldt vann og deretter vri den godt opp, en gang da jeg var liten. Videre var det pappaen til en venninne som lærte meg å la vannet stå på når vi pusser tenner, slik at ikke vasken skal tette seg av tannkrem. Det at dere damer her inne enten velger dere griser til kjærester eller overkjører mannen så mye at han til slutt blir en gris, det er deres egen feil. Det at dere forsøker å få det til å virke som om alle menn er slik, det hjelper ikke. Det er en slags mestringsstrategi dere bruker for å forsvare deres egne preferanser i menn. Anonymkode: c522e...1a5 Herlig! Fordi det er sant! Anonymkode: 3331d...c4d
Gjest Agent smith Skrevet 25. september 2022 #18 Skrevet 25. september 2022 Jeg vrir kluten for å si det sånn
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #19 Skrevet 25. september 2022 Masse små og store forskjeller som i skal feire. Kjærlighet oppstår i spenningen som fins mellom forskjeller. Anonymkode: fa896...cd6
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #20 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Kvinner styres av følelser og tror de har overnaturlige krefter (intuisjon). Menn styres av gjennomtenkt logikk. Anonymkode: 16c38...1ef Du vet at sinne også er en følelse? Mange menn som styres av blant annet den følelsen. Anonymkode: 8f769...56a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå