Gå til innhold

Dere hytteeiere.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye ga du for hytta når du kjøpte eller bygde den?

Hvor gammel var du da du fikk deg hytte?

Hvilken bil kjører du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1,6 mill (uten strøm og vann men nydelig beliggenhet)

30 når jeg kjøpte, og jeg kjører en 2014 Mazda.. 

• Liker 1
Skrevet

Vi kjøpte for 1,640 mill mener jeg det var.

Vi var 31 og 33 år.

Vi kjører Volvo V70, tror det er en 2012-modell. Eller 2011. Husker ikke helt.

Skrevet

Bygde hytta selv (min samboer pluss en stor dugnadsgjeng). Kostnaden kom på rundt 6-700 000. Tok opp lån på 400 000, og fått hytta takster til rundt 1,7 mill.

Jeg var 30 år.

Kjører en Polestar 2

Skrevet

Jeg var 41. Det var en ruin av en hytte  der vi måtte hugge oss fram til hytta. Det var så overgrodd, Den lå ute til 1 million men vi fikk den for 700 000. Den var full av mugg og vi måtte rive veldig mye. Vi betalte vel egentlig for eiendommen. Så brukte vi mange år, blod, svette og tårer og en god del penger på å bygge den opp igjen. 

Den er nydelig nå. Det lå en perle under alt ugresset og rasket som skremte vekk veldig mange kjøpere. Heldigvis. 

BMW gran tourer. Har god plass til hunden og ting vi har med oss til hyttetur :)  Hvor kommer bilen inn i bildet her?

• Liker 1
Skrevet

Vi gav ca 1,5 millioner. Det var en hytte uten tilkobling til strøm og vann, men ganske ny og godt utstyrt. 

Jeg var 39 da vi kjøpte hytta.

Jeg kjører en VW id3, 2020-modell.

Det er ikke så mange svar her i tråden å basere seg på, men jeg må likevel si jeg ble overrasket over hvor unge dere andre hytteeiere er. Med unntak av ett eneste vennepar som sitter skikkelig godt i det, og som ble hytteeiere som 35-åringer, var vi først blant våre venner og kjente med å skaffe oss hytte. 

Anonymkode: acf93...e22

Skrevet

3.3mill (44 år)

Hadde en billigere hytte før til under millionen, var 38 da vi kjøpte denne

Anonymkode: 34cc7...37d

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

3.3mill (44 år)

Hadde en billigere hytte før til under millionen, var 38 da vi kjøpte denne

Kjører Ford Mustang

Skrevet

3,5 mill, bygde selv. Kjører Audi e-tron. 42 år. 

Anonymkode: 950ed...9ee

Skrevet

Hva har bilen med hytta å gjøre? 😅

Arvet hytta da jeg var rundt 35-ish. Har ikke takst på den, men tipper eiendommen er verd rundt 1-2 mill.

• Liker 1
Skrevet

Vi har hytte som vi kjøpte da vi var noen og førti. Kjører tolv år gammel Skoda.

Anonymkode: 7585d...ab0

Skrevet

Hytteeiendommen tror jeg vi fikk for 1,4 millioner, men selve hytta må vi rive og bygge ny. Det har vi per nå ikke økonomi til, så vi sparer opp mens vi rydder opp eiendommen og gjør klart ril bygging. Vi har brukt rundt 100-200 000 på å sette i stand andre bygninger på eiendommen.

Vi var 28 og 27 da vi kjøpte. 

Vi eier en Nissan Leaf, men får låne en elektrisk Skoda eller en annen eldre bil når vi trenger henger.

Anonymkode: 74a5d...2cd

Skrevet

Hytte til 1,8 med vann og strøm. Vi var 40. Kjører en  volvo v70 fra 2014 tror jeg den er i fra.

Anonymkode: e7057...1fe

Skrevet

Kjøpte hytta for 450000,- I dag er taksten 1,6 mill. Var 21 da jeg kjøpte den

Kjører en Range Rover, 2019-modell 

Anonymkode: e2885...50e

Skrevet

Var passert 40, og kjøpte hytte til 800 000. Gammel bil også. Her står alt i stil 😆

Anonymkode: 22cfe...579

Skrevet

Jeg og mannen betalte 1,2 millioner for vår hytte for 13 år siden. Da var jeg 27 og han 33. 
Vi kjører Ford Mondeo og Toyota Rav4. 

Anonymkode: 19225...1ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...