Nelle Skrevet 29. november 2005 #1 Skrevet 29. november 2005 (endret) Erotikknett er på lufta igjen, med sine glimrende triks om "hvordan forføre en kvinne og få henne til sengs": "Ikke knus hånden hennes med kraftig massasje, stryk og kos den forsiktig, det er uansett bare ett tids spørsmål før hun begynner å assosiere fingerkosen med en helt annen type kos." "Kyss forsiktig fingertuppene hennes, fortsett med håndflaten." "La henne drømme seg bort, la henne sitte i sine egne tanker, bare se på henne med ett trygt blikk samtidig som du smiler og viser at du setter pris på henne." "Bøy deg rolig frem mot henne og kyss henne forsiktig i pannen." "Rolig, uten å presse henne lar du leppene dine finne hennes. Ett ømt kyss, merk deg hennes reaksjon og fortsett med å la tungespissen din gli ertende over leppene hennes." Jeg blir helt MATT av dette vrøvlet!! Nok en gang fremstilles vi kvinner som skjøre porselensdukker som må behandles varsomt, mykt, trygt og forsiktig for å få lyst på elskov med peiskos og stearinlys - gjerne på et silkelaken overstrødd med roseblader. Fy faen! Nå tror jeg nesten jeg må henvende meg direkte til kilden og fortelle hva jeg mener! Endret 29. november 2005 av Nelle
Gjest TomKrus Skrevet 29. november 2005 #2 Skrevet 29. november 2005 Ser for meg gutta angrer på at de skrev lista i hånflaten sin når svetten kommer. "Forsiktig i tannen?"
Nelle Skrevet 29. november 2005 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2005 Det mest paradoksale av alt er jo at kvinnen på illustrasjonsfotoet er kledd som en playboymodell - med rød tversoversløyfe, sorte strømper, sort og rødt undertøy med rødt strømpebånd. Fy faen!!!
Nelle Skrevet 29. november 2005 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2005 Her er forøvrig mitt drømmeforspill: Still deg bak meg, gjerne mens jeg vasker opp, pusser tenner eller liknende. Hold rundt meg, bøy hodet ditt ned og kyss meg på halsen/nakken. Hvisk i øret mitt med sexy stemme at du har lyst på fitta mi. Press kroppen din inntil meg så jeg kjenner den harde pikken din mot rompa mi (eller korsryggen, om du er veldig høy). Stryk meg over brystene, og lek med brystvortene. Vips! Der har du meg -klar som faen i løpet av få strakser. Ser du på meg med trygt blikk, stryker meg ømt og forsiktig, snakker med varsom stemme -da vil jeg etter all sannsynlighet tro du har jævlig dårlig samvittighet for ett eller annet (noe som slett ikke tenner meg).
Nelle Skrevet 29. november 2005 Forfatter #7 Skrevet 29. november 2005 Men hva er Erotikknett? ← KG Magasinet I KG Magasinet. Har stått en del artikler der i det siste hentet fra erotikknett.no, blant annet om "hva vi kvinner liker".
Rav Skrevet 29. november 2005 #8 Skrevet 29. november 2005 KG Magasinet I KG Magasinet. Har stått en del artikler der i det siste hentet fra erotikknett.no, blant annet om "hva vi kvinner liker". ← Ah. Det er alltid like fascinerende å lese slike lister over hva kvinner liker. For kvinner reagerer jo helt likt hele bunchen, så klart. Leste noe annet en gang, om å ta med roser på første date, osv osv. Denne erotikkguiden var jo også snasen. God underholdning, da.
Arkana Skrevet 29. november 2005 #9 Skrevet 29. november 2005 Enig. Leste dette her på KG og vrøvl var absolutt et ord som kom i tankene mine. Må si jeg også reagerte på de mange skrivefeilene i artikkelen, dusinvis av og-å-feil og orddelingssfeil, det gav artikkelen et skikkelig useriøst preg. Utrolig at voksne mennesker kan skrive så dårlig norsk, særlig når det skal legges ut på nettet.
Gjest gjest1 Skrevet 29. november 2005 #10 Skrevet 29. november 2005 Trikset er å unngå å slikke hånden hennes som en hund, de fleste kvinner tenner nemlig ikke på dyresex. Dette var nok et nyttig tips, en real oppvekker.
Rav Skrevet 29. november 2005 #11 Skrevet 29. november 2005 Dette var nok et nyttig tips, en real oppvekker. ← Slikke hånden, faktisk.
Gjest TomKrus Skrevet 29. november 2005 #12 Skrevet 29. november 2005 Dette var nok et nyttig tips, en real oppvekker. ← Tja, med tanke på ditt avatarvalg var det vel intet dumt tips...
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #13 Skrevet 29. november 2005 Jeg reagerer mest på at det blir så utrolig platt, intetsigende og fantasiløst og i det hele tatt - hvorfor komme med "oppskrift" på sånt? Hva med å spørre partneren hva h*n liker i stedet? Og skal man liksom gjøre likedan hver gang og gå etter punktlisten? Nei huff... Disse erotikknettartiklene har virkelig bidratt til å senke nivået på KG helt generelt synes jeg!! Virker fryktelig useriøst og dårlig!
Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 29. november 2005 #14 Skrevet 29. november 2005 Forklaringen på at skriveriene ikke svarer til forventningene er nok at forfatterne sannsynligvis vet at venner og familie leser hva de skriver, spesielt tett opptil jul, med nært forestående familieselskaper, gjelder det å ligge lavt...men dette gjelder selvsagt hele året, for Norge er et pitte-lite land skjønner dere. Resultatet blir som alle ser, feige og urealstiske artikler som ligner på en slags disney-erotikk. Jeg krysser fingre for Mattson!
Rav Skrevet 29. november 2005 #15 Skrevet 29. november 2005 Forklaringen på at skriveriene ikke svarer til forventningene er nok at forfatterne sannsynligvis vet at venner og familie leser hva de skriver, spesielt tett opptil jul, med nært forestående familieselskaper, gjelder det å ligge lavt... ← Jeg tror liksom ikke det hadde utgjort den helt store forskjellen for bestemor om jeg hadde skrevet en artikkel om å bli tatt mykt og ømt fremfor hardt i fart...
Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 29. november 2005 #16 Skrevet 29. november 2005 Nei, men er du som skriver da? Leser bestemora di erotikknett? Bare lurte litt på akkurat dette...
Rav Skrevet 29. november 2005 #17 Skrevet 29. november 2005 Nei, men er du som skriver da? Leser bestemora di erotikknett? Bare lurte litt på akkurat dette... ← Jeg antar at det samme gjelder den som skriver det. Når det gjelder bestemor så var det det som også var mitt poeng - det var da du som dro frem at "venner og familie" hadde påvirkning på skrivestilen. Med tanke på min bestemor, så har jeg ikke spurt henne om hun leser på erotikknett.
Gjest Hege Skrevet 29. november 2005 #18 Skrevet 29. november 2005 Hvorfor ikke skrive for oss dere da?
Gjest TomKrus Skrevet 29. november 2005 #19 Skrevet 29. november 2005 Hvorfor ikke skrive for oss dere da? ← Hva faen er det vi holder på med, da
Gjest gjest1 Skrevet 29. november 2005 #20 Skrevet 29. november 2005 Fysj for fiskesprøyt og sjømannsvise! Jeg liker å bli denget på ræva og at håndjern graver inn i håndleddene mine og lager merker og svir til neste dag! IKKE NOE FORSIKTIGHET! Er det rart gutter ikke tør å være litt brutale? Om jeg blir strøket forsiktig her og der tar jeg tak i hendene og tvinger neglene til å skrape meg For jeg er EKKEL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå