AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #1 Del Skrevet 24. september 2022 er det flere som har sparebank1 og som har fått utbetalt av forsikringen etter at barnet får hjelpestønad grunnet adhd? Hvis barnet har behov for ekstra tilsyn og pleie i dagliglivet, kan foreldrene få hjelpestønad fra NAV. Mottas støtte fra NAV, vil barneforsikringen gi en utvidet støtte i tillegg. Maks pengestøtte er 222.954 kroner (tilsvarer to ganger folketrygdens grunnbeløp) per år i maks 5 år. Dette står på sparebank1 Anonymkode: f5172...21b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #2 Del Skrevet 24. september 2022 Ingen ? Anonymkode: f5172...21b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #3 Del Skrevet 24. september 2022 Trodde ikke adhd kvalifiserte til utbetaling? Anonymkode: e48d1...71e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #4 Del Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Trodde ikke adhd kvalifiserte til utbetaling? Anonymkode: e48d1...71e Les hva som står i HI. Det kommer an på om man har innvilget hjelpestønad. Hvis en mottar støtte fra nav vil forsikringen gi en utvidet støtte. Anonymkode: f5172...21b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 25. september 2022 #5 Del Skrevet 25. september 2022 Eneste jeg vet at med adhd kan man få stønad til klær og sko. Om det er viss alder vet jeg ikke. Har adhd selv og vet nada om stønader og sånn 🤦 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #6 Del Skrevet 25. september 2022 Maestro skrev (7 timer siden): Eneste jeg vet at med adhd kan man få stønad til klær og sko. Om det er viss alder vet jeg ikke. Har adhd selv og vet nada om stønader og sånn 🤦 Det er nav. Jeg snakker om forsikring Anonymkode: f5172...21b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #7 Del Skrevet 25. september 2022 Ja. Du legger inn sak på forsikringen, legg ved bilde av vedtaket fra nav Anonymkode: edaba...36b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #8 Del Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ja. Du legger inn sak på forsikringen, legg ved bilde av vedtaket fra nav Anonymkode: edaba...36b Det har jeg gjort. Forsikringa sa dette går i orden, men det er 4 ukes behandlingstid. Er bare nyskjerrig på om vi får det innvilget og om det er andre som har fått Anonymkode: f5172...21b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #9 Del Skrevet 25. september 2022 Dette visste jeg ikke om. Skal gjøres asap. Anonymkode: e48d1...71e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå