Gå til innhold

Usikker På daten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å date en fyr. Vi har truffet hverandre to helger, og vi skriver en del på snap. Han vil gjerne treffe meg og planlegger å treffe meg lenger frem også, så han liker meg jo. Men han gir aldri komplimenter. Han sender bilder av seg hvor jeg sier han er fin osv, men han har kun sagt det én gang til meg, og så har han spurt når jeg skal begynne å trene.

Det er fint at han liker meg og vil treffes, og han er flink til å kysse, kose, holde hånd osv. Men jeg blir usikker nå jeg så og si aldri får et kompliment. Er dette et dårlig tegn? Liker han ikke mitt utseende? Eller er det normalt blant mange menn?

Anonymkode: f1b39...92b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han holder nok litt tilbake i begynnelsen for å ikke virke cheeky 

Anonymkode: bf8c0...75d

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han holder nok litt tilbake i begynnelsen for å ikke virke cheeky 

Anonymkode: bf8c0...75d

Ja du har nok rett i at han holder tilbake, men han kunne da gitt noe, et lite kompliment i ny og ne? 

Skrevet

Faktisk ikke all menn som tenker så langt. Altså, jo, de tenker at dama ser fin ut, men tenker ikke at de "bør" si det. Det kommer nok mer etterhvert. Husk at handling er viktigere enn ord, når det kommer til tegn på interesse. Fortsett å gi han komplimenter, kanskje det går opp for han etterhvert.

Anonymkode: cdd29...720

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Faktisk ikke all menn som tenker så langt. Altså, jo, de tenker at dama ser fin ut, men tenker ikke at de "bør" si det. Det kommer nok mer etterhvert. Husk at handling er viktigere enn ord, når det kommer til tegn på interesse. Fortsett å gi han komplimenter, kanskje det går opp for han etterhvert.

Ja jet håper det 😊

• Hjerte 1
Skrevet

Bare å møte å se 😊 litt rart at han spør deg om når du skal begynne å trene da. Møtt noen som spurte meg om det samme. Er ikke feit eller tynn å er aktiv på tur å joggetur vær dag men men ikke noe annet. Fikk beskjed om at det var bra jeg tok være på psyken det var bare dumt jeg ikke tok være på kroppen 😂

Anonymkode: d1208...04c

Skrevet

Fikk ikke med meg det med treningen. Teit å si. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Bare å møte å se 😊 litt rart at han spør deg om når du skal begynne å trene da. Møtt noen som spurte meg om det samme. Er ikke feit eller tynn å er aktiv på tur å joggetur vær dag men men ikke noe annet. Fikk beskjed om at det var bra jeg tok være på psyken det var bare dumt jeg ikke tok være på kroppen 😂

Ja vi har snakket om trening, og jeg trente en del før, men har ikke trent på noen måneder. Han har nettopp startet opp selv. Så ikke så alvorlig at han spurte om det. Men når han ikke gir komplimenter og aldri sier jeg er fin, så får jo det treningsspørsmålet litt mer betydning 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja vi har snakket om trening, og jeg trente en del før, men har ikke trent på noen måneder. Han har nettopp startet opp selv. Så ikke så alvorlig at han spurte om det. Men når han ikke gir komplimenter og aldri sier jeg er fin, så får jo det treningsspørsmålet litt mer betydning 😅

Ganske rart ja 😮 men menn et menn du merker jo fort om han er overfladisk eller jordnær. At han er litt tregere en du forventet trenger ikke bety noe 😊 ikke alle som gir så mye komplimenter. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ganske rart ja 😮 men menn et menn du merker jo fort om han er overfladisk eller jordnær. At han er litt tregere en du forventet trenger ikke bety noe 😊 ikke alle som gir så mye komplimenter. 

Håper bare han blir litt flinkere utenat jeg må si noe 😅

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Håper bare han blir litt flinkere utenat jeg må si noe 😅

Husk iallfall å takke han tydelig når han først gir deg komplimenter, da skal du se han vil gjøre det mer :) 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Husk iallfall å takke han tydelig når han først gir deg komplimenter, da skal du se han vil gjøre det mer :) 

Det skal jeg 😊

• Hjerte 1
Skrevet

Å spørre daten når hun skal begynne å trene, er fryktelig nedlatende. Dette kommer han til å ta opp senere også, og kan fort bli en dealbreaker. Du bør ikke fortsette med denne fyren.

Anonymkode: 15671...958

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...