Gå til innhold

Trykker du "liker"på alle FB helsinger til bursdagen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å sende Gratulasjonshilsner på FB tilvenner, og kjente  blitt en slags  tradisjon, og forøvri en grei  måte å holde seg oppdatert på når venner, og kjente har bursdager.

Hva synes du om denne tradisjonen, og  legger du sjølv vekt på å trykke "liker" på de hilsner du får ?

Følger du igjennytelser å sende hilsner til dem du selv har fått hilsner fra  ?

Anonymkode: 46318...0a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Å sende Gratulasjonshilsner på FB tilvenner, og kjente  blitt en slags  tradisjon, og forøvri en grei  måte å holde seg oppdatert på når venner, og kjente har bursdager.

Hva synes du om denne tradisjonen, og  legger du sjølv vekt på å trykke "liker" på de hilsner du får ?

Følger du igjennytelser å sende hilsner til dem du selv har fått hilsner fra  ?

Nei, takker alle samlet til slutt. Ellers må man jo sitte hele dagen og følge med. Og noterer selvsagt ikke hvem som gratulerer og ikke, det er tilfeldig om man får med seg hvem som har bursdag. 

Anonymkode: 9d5b1...a10

Skrevet

Ja :) Jeg syns det er koselig å lese hilsner på FB på slutten av bursdagen min. Og da trykker jeg liker på dem. Fordi jeg liker det, og det kanskje er hyggelig for den som skrev å se at jeg har sett (det syns jeg selv).

• Liker 10
Skrevet

Jeg trykker liker på hver og en for da får jeg med meg hvem som har sendt meg gratulasjon. Selv gratulerer jeg folk når jeg treffer dem eller på sms eller messenger. Jeg gratulerer bare de jeg normalt har et tett forhold til . 

Anonymkode: 7d316...a62

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker å kommentere og takke for hver hilsen, skulle bare mangle når folk bruker tiden sin på å gratulere meg😊 Jeg får ikke hundrevis av gratulasjoner da, får rundt 35-40 på Facebook. Og ja, jeg gratulerer selvsagt tilbake når de har bursdag. 

Anonymkode: e10fc...64e

• Liker 7
Skrevet

Nei. Jeg har sperret veggen for kommentarer og fjernet fødselsdatoen. Jeg tenker at gratulasjoner på veggen etter facebook har bedt deg om å skrive blir så falskt og upersonlig.

Jeg svarer selvsagt alle som tar seg bryet med å lete frem profilbildet og skriver noe under det. Da har de tross alt husket det helt på egenhånd.

Jeg setter mest pris på en melding eller telefon fra de som egentlig bryr seg.

Anonymkode: 6ec86...362

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest AprilRyan
Skrevet

Ja, og skriver takk til alle, men jeg får ikke hundrevis av gratulasjoner og har få venner på lista.

Skjønner at de som har 1000 venner og får 200 gratulasjoner ikke liker alle eller skriver noe til alle da.

Skrevet

Jeg takker alle. Om folk gidder huske meg og gratulere meg så kan jeg virkelig takke 

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, TheHairyToothfairy said:

Jeg takker alle. Om folk gidder huske meg og gratulere meg så kan jeg virkelig takke 

De husker deg ikke, de ser det står du har bursdag eller at andre gratulerer deg. 

• Liker 3
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei. Jeg har sperret veggen for kommentarer og fjernet fødselsdatoen. Jeg tenker at gratulasjoner på veggen etter facebook har bedt deg om å skrive blir så falskt og upersonlig.

Jeg svarer selvsagt alle som tar seg bryet med å lete frem profilbildet og skriver noe under det. Da har de tross alt husket det helt på egenhånd.

Jeg setter mest pris på en melding eller telefon fra de som egentlig bryr seg.

Anonymkode: 6ec86...362

Så du er så spesiell at du må ha personlige oppkall eller beskjeder. Eller er kanskje bare folk som ringer på døren din og gratulerer, som er deg verdig. Usj, slik en holdning. 

Anonymkode: f9c4f...780

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De husker deg ikke, de ser det står du har bursdag eller at andre gratulerer deg. 

Driter jo jeg i, la meg leve i min lille lykkesky, ditt pessimistiske vesen 😞 

• Liker 2
Skrevet
Just now, TheHairyToothfairy said:

Driter jo jeg i, la meg leve i min lille lykkesky, ditt pessimistiske vesen 😞 

Unnskyld, gratulerer med dagen, når enn den nå er. 😅

• Hjerte 1
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (1 time siden):

De husker deg ikke. Facebook foreller dem du har bursdag. Sorry. 

Anonymkode: e5919...fc7

• Nyttig 1
Skrevet

Har ikke bursdagen min på facebook så jeg slipper å bli husket. 😄 Ikke trykker jeg liker eller skriver noe på veggen til folk heller. Sender en privat melding på messenger eller mobil når jeg gratulerer folk jeg kjenner. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

De husker deg ikke. Facebook foreller dem du har bursdag. Sorry. 

Anonymkode: e5919...fc7

Mulig dine venner er sånn med deg, men mine ringer og sender alt mulig rart. Jeg har kule venner serru. Ædi bædi!

Skrevet

Jeg takker og svarer hver enkelt. Det er en gang i året, det har jeg tid til :) 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så du er så spesiell at du må ha personlige oppkall eller beskjeder. Eller er kanskje bare folk som ringer på døren din og gratulerer, som er deg verdig. Usj, slik en holdning. 

Anonymkode: f9c4f...780

Hva er feil med det? Det er ikke alle som ønsker oppmerksomhet på sin fødselsdag, og hvertfall ikke på Facebook.

Gratulerer, gmd, grattis, hurra.. Gratulasjoner du skriver i hui og hast fordi at Facebook har minnet deg på at Kari, Nils og Per har bursdag i dag - Hurraaa 🎉

Dét er upersonlig det! Det personlige er folk som HUSKER deg! Sender ei koselig mld, ringer, eller kommer på besøk.

HippHipp hurraaaa!!🎂🎉

• Liker 2
Skrevet

Ja, jeg trykker 'liker' på hilsninger jeg får på bursdagen min. Skriver også 'Tusen takk'

Det jeg IKKE gjør, er å like mine egne statuser.... 😆

Skrevet

TS

Eg sender alltid en "Gratulasjonshilsen" til slekt og venner /  bekjente på FB såfremt eg husker det, og ein blir minnet om det.  Trykker også "liker" på samtlige som eit ledd i å vise tilbakemelding .

Vet om  mange som verdisetter denne form   for oppmerksamhet igjennom sosiale medier, og  noen velger å sende hilsner igjennom SMS

Tidligere var det vanleg å sende julekort v/ Juletider, men den tradisjonen har forlengst dødd ut, og noen velger å sende bursdagkort m/ årstall.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...