Gå til innhold

Hvor kjøper dere scrubs (arbeidsklær)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg skal begynne å jobbe på sykehus om litt under en måned og jeg trenger scrubs! Vil helst ha sånne scrubs som på bilde og ikke de vanlige A4 scrubsene, så hvis noen vet hvor man kan bestille på nett (eller dra til butikk rundt Oslo-Asker-Drammen området) så plis fortell meg!

Tusen takk på forhånd:)49BCDE32-7FA5-4484-B06D-90CA030A4484.thumb.jpeg.b4d76c2018e7fe57983c0c4b7bc75a50.jpeg

Anonymkode: 7af64...32a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får jo ikke gå med dine egne på sykehus. 

Anonymkode: f58bf...b79

• Liker 7
Skrevet

Sykepleierforeningen. 

Men du får ikke gå med egne klær på jobb, man går med arbeidsklær man får tildelt på jobb. 

Anonymkode: c73a1...b6a

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hei

Jeg skal begynne å jobbe på sykehus om litt under en måned og jeg trenger scrubs! Vil helst ha sånne scrubs som på bilde og ikke de vanlige A4 scrubsene, så hvis noen vet hvor man kan bestille på nett (eller dra til butikk rundt Oslo-Asker-Drammen området) så plis fortell meg!

Tusen takk på forhånd:)49BCDE32-7FA5-4484-B06D-90CA030A4484.thumb.jpeg.b4d76c2018e7fe57983c0c4b7bc75a50.jpeg

For det første heter det ikke scrubs på norsk, og for det andre får du bare lov til å bruke arbeidsstedets klær når du skal jobbe på sykehus. Du må nok dessverre droppe moten på jobb.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Studerer i utlandet og er litt andre regler der ser jeg😅 Vi får ikke tildelt klær der så vi må kjøpe egent

Skrevet

Det var jo et dårlig forsøk på trolling vil jeg si. Men i tilfelle du faktisk tror at du kan gå i din egen uniform på sykehus, så kan jeg bare informere om at det kan du ikke, du må bruke tøy fra fellesvaskeriet. 

Anonymkode: de27d...a0d

• Liker 4
Skrevet

Ts her!

Ser jeg skulle spesifisert det med at jeg studerer i utlandet og at vi trenger eget tøy der, veldig forskjellig fra Norge og det visste jeg ikke.

Men forklarer hvorfor jeg ikke finner noen butikker/nettsider der de selger det i Norge siden man får arbeidsklær fra sykehuset.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det var jo et dårlig forsøk på trolling vil jeg si. Men i tilfelle du faktisk tror at du kan gå i din egen uniform på sykehus, så kan jeg bare informere om at det kan du ikke, du må bruke tøy fra fellesvaskeriet. 

Anonymkode: de27d...a0d

Trolling?? Ok..

Skrevet

Ja, her må man bruke sykehusets eget tøy. Så du må nok sjekke utenlandske sider.

Skrevet

Color4care, Healthworkers og Praxis er norske nettbutikker som selger klær til bruk i helse og omsorg.

Anonymkode: 079db...592

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...