Gå til innhold

Er det turn-off om hun bruker hånden underveis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså at hun bruker egen hånd på klitoris for å oppnå orgasme. Kommer nesten i mål uten, men siste kneiken liksom...

Anonymkode: 2dc29...bb5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei

Anonymkode: e4f2f...955

• Liker 6
Skrevet

Følger 

Anonymkode: 4023e...757

Skrevet

Alle menn jeg har vært sammen med har likt når jeg bruker hendene på meg selv. Singel nå, men ville ikke tenkt tanken på at en mann ville syntes det var turn-off. Er det ikke deilig med en kvinne som får orgasme? 

Anonymkode: 40139...121

• Liker 12
Skrevet

Er det turn off at mannen må ha bevegelse på tissen for å få orgasme? 

Eller burde de kunne få de bare av å la tissen ligge stille? 

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Skrevet

Svært umoden og selvopptatt mann isåfall, om han ikke takler det, og mener kvinnen ikke skal få orgasme, fordi han ikke tåler at hun trenger et par fingre på klitoris i tillegg til hans penis. Tviler ikke på at så tåpelige menn finnes, men tror de er i et veldig mindretall. 

Anonymkode: 1f9ea...4c6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Min sier han liker det veldig godt 🙂

Anonymkode: 96717...57a

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Altså at hun bruker egen hånd på klitoris for å oppnå orgasme. Kommer nesten i mål uten, men siste kneiken liksom...

Kvinnelig orgasme uten stimuli av klitoris, blir som en mann skulle fått orgasme kun ved å klemme seg på pungen.

Det finnes noen få som klarer det, men det er ikke det vanligste for å si det forsiktig.

Anonymkode: f6684...41b

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Menn som ikke tåler at kvinner stimulerer seg selv er ikke modne nok for sex 

Anonymkode: 4b689...818

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Kjør på… turn on!

• Liker 1
Skrevet

Ikke 100% optimalt, men er greit nok om det er det som må til.

Skrevet

Alle menn jeg har vært med syns det er turnon og såklart stimulerer jeg meg selv når ikke mannen gjør det så jeg også kan få orgasme!!!! men jeg liker best når de tar styringen og anerkjenner kvinnelig orgasme og er den som fingrer klitten min mens vi puler 

Anonymkode: ac221...e7f

• Liker 6
Skrevet

Det er + i margen fra meg ihvertfall

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Alle menn jeg har vært med syns det er turnon og såklart stimulerer jeg meg selv når ikke mannen gjør det så jeg også kan få orgasme!!!! men jeg liker best når de tar styringen og anerkjenner kvinnelig orgasme og er den som fingrer klitten min mens vi puler 

Så det fungerer når de gjør det for deg også?

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

men jeg liker best når de tar styringen og anerkjenner kvinnelig orgasme og er den som fingrer klitten min mens vi puler 

Vit at jeg har prøvd. Men med de jeg har ligget med, har det vært fysisk vanskelig å få til. Hvis hun ligger på magen, kan jeg til nød få en god stilling. Men jeg kan jo ta styringen, og be henne fingre seg selv?

Anonymkode: 4cc6d...3e3

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så det fungerer når de gjør det for deg også?

Ja :) En "ekte mann/elsker" gjør det, men ikke alle så da må man gjøre det selv. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vit at jeg har prøvd. Men med de jeg har ligget med, har det vært fysisk vanskelig å få til. Hvis hun ligger på magen, kan jeg til nød få en god stilling. Men jeg kan jo ta styringen, og be henne fingre seg selv?

Anonymkode: 4cc6d...3e3

Det går veldig bra hvis mannen står på knærne, damen ligger på rygg og enten med et ben opp på skulderen hans og han bruker den andre hånden enn den som holdes rundt benet hennes på klitten, eller om hun ligger med begge bena trekt opp og ut til siden i omvendt froskestilling sånn at underlivet popper litt opp. Da har mannen klar bane for å legge håndflaten på venusberget og stimulere klitten med tommelen mens han puler henne :)

Det går også i en slags doggy, og i skje som er den beste stillingen i mine øyne for da treffer penis g punktet bra også🥰

• Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja :) En "ekte mann/elsker" gjør det, men ikke alle så da må man gjøre det selv. 

Ok, tenkte om de treffer riktig på en måte. Eller de kan vel ikke få det til akkurat som du gjør det selv naturligvis, men ganske bra?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ok, tenkte om de treffer riktig på en måte. Eller de kan vel ikke få det til akkurat som du gjør det selv naturligvis, men ganske bra?

Ja når de bruker tommelen treffer de på riktig måte fra pulevinkel 

Andre fingre blir vanskelig å få til fra hans vinkel, og lettere å finne vei om man ligger ved siden av hverandre eller han mellom bena i slikkestilling

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...