AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #1 Skrevet 24. september 2022 Har seg sånn at jeg er sammen med en jente, vi er begge i starten av 20 årene, hun er min første på alle vis, mens hun har hatt forhold før. Og jeg har bitt meg merke i noen uromomenter som jeg kanskje ikke helt liker. Forholdet til nå har stort sett bare vært fryd og gammen (vært sammen i 9 mnd) og vi er veldig flinke på og fortelle hverandre hvor glade vi er i hverandre, men for en stund siden så var hun på en venninetur, og etter det så har det nesten snudd helt. Ingen sex på en måned, virker nesten irritert over at jeg er til, og er generellt stille og innesluttet hvis jeg spør om det er noe, jeg vet ikke om det skjedde noe på turen eller hva. Hjelp meg. Anonymkode: 28e0a...58e 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #2 Skrevet 24. september 2022 Det er nok dessverre umulig for noen av oss her å vite hva som er galt eller hva du konkret burde gjøre uten mer informasjon. Om dette har pågått i noen uker, bør du definitivt ta det opp med henne. Stålsett deg og tving fram en samtale. Ikke gi deg før du får henne i tale. Pass selvsagt også på å ikke være dømmende eller negativ. Vis empati og hensyn. Du aner jo tross alt ikke hva det er, så ta det for gitt at det er like vanskelig eller vanskeligere for henne som det er for deg. Kommunikasjon i et forhold er helt alfa omega, og vanskelige ting blir ikke bedre eller lettere å snakke om dersom man utsetter dem. Lykke til! Anonymkode: 53fb8...a7f 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #3 Skrevet 24. september 2022 Bor dere sammen? Det å si at man er glad i hverandre ofte, er ikke nok. Man må kunne kommunisere når man er kjærester, fortelle hvordan man tenker, hva man føler, hvilke behov har man i forholdet? Hva ønsker man av hverandre? Kommunikasjon er nøkkelen til et parforhold, man er nødt til å kunne snakke sammen. Samboeren min og meg har vært sammen i 3 år, når vi var nyforelsket sa vi at vi var glad i hverandre og elsker hverandre, hele tiden - vi trenger ikke si det like ofte nå. Men vi har alltid vært flinke til å kommunisere, uavhengig hva - og vi snakker sammen om alt, vi kjenner hverandre dypt og veileder hverandre, løfter hverandre opp.. Anonymkode: 4c7ea...89e 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #4 Skrevet 24. september 2022 Tipper at det er etter diskusjoner med venninnene. Diskutert noe som har gjort at hun har kommet i tvil om deg/ mistet interessen. Tror ikke hun har møtt en annen hun vil ha. Det krever mer enn en helg Anonymkode: be317...921
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #5 Skrevet 24. september 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Bor dere sammen? Det å si at man er glad i hverandre ofte, er ikke nok. Man må kunne kommunisere når man er kjærester, fortelle hvordan man tenker, hva man føler, hvilke behov har man i forholdet? Hva ønsker man av hverandre? Kommunikasjon er nøkkelen til et parforhold, man er nødt til å kunne snakke sammen. Samboeren min og meg har vært sammen i 3 år, når vi var nyforelsket sa vi at vi var glad i hverandre og elsker hverandre, hele tiden - vi trenger ikke si det like ofte nå. Men vi har alltid vært flinke til å kommunisere, uavhengig hva - og vi snakker sammen om alt, vi kjenner hverandre dypt og veileder hverandre, løfter hverandre opp.. Anonymkode: 4c7ea...89e Vi bor ikke sammen nei, men vi er veldig flinke på og være sammen, og finne på ting sammen bare oss to. Anonymkode: 28e0a...58e
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #6 Skrevet 24. september 2022 Du må nesten spørre henne. Kan være alt fra at hun falt for en annen til at hun opplevde et overgrep. Fri gjetting, til du snakker skikkelig med henne. Anonymkode: 56853...80e 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #7 Skrevet 24. september 2022 Snakk med henne. Vi kan ikke vite hva det er, men slik du beskriver så høres det nesten ut som hun har gjerne ligget med en som hun møtte på venninneturen? Om det isåfall er tilfelle så må du tenke over hva du vil videre om du kan tilgi henne hvis hun vil det, eller om dere går hver til deres. Du høres ut som en fantastisk fyr, hun er heldig som har deg. Anonymkode: def86...ccc
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #8 Skrevet 25. september 2022 Hun har vært utro. Dump! Anonymkode: e5fbe...d35
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #9 Skrevet 25. september 2022 Vet du noe om hvordan hun blir på høsten? Får hun mindre energi, liv og lyst? Anonymkode: d126c...ab9
flusa Skrevet 25. september 2022 #10 Skrevet 25. september 2022 Kan hun være gravid ? Hormonene løper løpsk når man bærer på et barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå