Gå til innhold

Reflekser / refleksbånd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøper man egentlig reflekser? Og har noen prøvd slike refleksbånd som skal strykes på bobletøy? Hvor kjøpes det, og holder det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanlige refleksvester og refleksbånd kan hvertfall kjøpes i sportsbutikker.

Skrevet

Mener de har det på husflider o.l.

Skrevet

apotek, bokhandlere og sportsbutikker selger også ofte reflekser.

Skrevet

Nå selger de jo myke reflekser i morsomme motiver flere steder. Sist jeg så var på ica...

Skrevet

For noen år tilbake ble det delt ut gratis reflekser over alt. Er det helt slutt på dette nå?

Skrevet

Gratis reflekser som reklameartikler finnes det sikkert fortsatt?

Skrevet
Gratis reflekser som reklameartikler finnes det sikkert fortsatt?

Hvor da? Kontakter man firma etc? (Nå er det ikke sånn at jeg ikke har råd til refleks, men bare lurte litt...) Har tidligere fått på stands på kjøpesentre etc

Skrevet (endret)

Trafikkstasjoner kanskje?

Her

Endret av vixen
Skrevet

Skriv ett brev eller en mail til Trygg Trafikk ang. reflekser, så får dere mange reflekser/refleksting helt gratis i posten. Det gjorde eg i fjor vinter, og fikk en stor konvolutt fra Trygg Trafikk med refleksting helt gratis

Skrevet
Skriv ett brev eller en mail til Trygg Trafikk ang. reflekser, så får dere mange reflekser/refleksting helt gratis i posten. Det gjorde eg i fjor vinter, og fikk en stor konvolutt fra Trygg Trafikk med refleksting helt gratis

Så lurt!!!!

Skrevet

Da jeg var hos veivesenet og tok teoriprøven for noen uker siden hadde de store kurver med gratis refelkser der.

Skrevet

Det har jeg gjort på mail men det ser dårlig ut med svar da. :(

Skrevet

Hos Trygg Trafikk kan man bestille kjempedyre reflekspakker, bare :forvirret:

Skrevet

Jepp, jeg fikk negativt svar om refleksbrikker til barna på min avd. i barnehagen i allefall.

Noen som vet om en side der en kan spørre fint om å få noen brikker?

Skrevet

Hva med forsikringsselskaper? Vi fikk nettopp en pakke fra If med både refleksvest, reflekser og et sånt refleksbånd for å "slå" rundt armen.

Regner med at andre forsikringsselskaper også deler ut reflekser nå som det er vintermørke kvelder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...