AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #21 Skrevet 25. september 2022 Kan man få begynnerlønn på 700.000 med bare en bachelor? Anonymkode: 22dec...b7d
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #22 Skrevet 25. september 2022 Det "fine" er at alle som ansettes slik har prøvetid, han vil neppe vare ut prøvetiden om han ikke har den erfaringen han påberopte seg - ris til egen bak siden han sannsynligvis også vil bli en de snakker om mellom firma etterhvert.. Jeg hadde latt han seile sin egen sjø.. Anonymkode: 3465c...b40
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #23 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): ALLE pynter litt på CVen. De som ikke gjør det, får jobb gjennom nepotisme, eller er arbeidsledige. Anonymkode: ebcf8...04c AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er bare sprøyt. Anonymkode: 45c3f...a73 Vet om mange som har pyntet litt. Da er det snakk om å tette igjen hull på cven. F.eks om de har vært arbeidsledig et år el. Anonymkode: 6efbd...27c
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #24 Skrevet 25. september 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Kan man få begynnerlønn på 700.000 med bare en bachelor? Anonymkode: 22dec...b7d Han har løyet på seg relevant arbeidserfaring, da slipper han jo å starte med begynnerlønn. Anonymkode: 30169...505
Fru Uperfekt Skrevet 25. september 2022 #25 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Han er nyutdannet ingeniør. Med 0 arbeidserfaring. Han ligger også under gjennomsnittet når det gjelder karakterer. Han lyget om sine arbeidserfaring og referanser og var veldig flink til å tro på hans løgner og fikk dermed en god jobb i en internasjonalbedrift som nyutdannet med bachelorgrad og lønn tilsvarende 700 000,- . Han fikk også flere jobbtilbud og selv de som var utdannet innen HR og personalledelse klarte ikke å ta han. Jeg kjenner han veldig godt for han er en barndoms kompis også leste jeg gjennom kontrakten hans. Jeg er ekstremt sjokkert er det mulig?! Anonymkode: 91ed5...599 Om du er 100% sikker så gi beskjed om svindelen
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #26 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Han er nyutdannet ingeniør. Med 0 arbeidserfaring. Han ligger også under gjennomsnittet når det gjelder karakterer. Han lyget om sine arbeidserfaring og referanser og var veldig flink til å tro på hans løgner og fikk dermed en god jobb i en internasjonalbedrift som nyutdannet med bachelorgrad og lønn tilsvarende 700 000,- . Han fikk også flere jobbtilbud og selv de som var utdannet innen HR og personalledelse klarte ikke å ta han. Jeg kjenner han veldig godt for han er en barndoms kompis også leste jeg gjennom kontrakten hans. Jeg er ekstremt sjokkert er det mulig?! Anonymkode: 91ed5...599 Er man ingeniør med bachelor? Hva er det han har løyet om da? Anonymkode: c6992...842
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå