Gå til innhold

Kompisen min fikk god jobb med god lønn bare av å lyve på CV!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man få begynnerlønn på 700.000 med bare en bachelor? :huh:

Anonymkode: 22dec...b7d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det "fine" er at alle som ansettes slik har prøvetid, han vil neppe vare ut prøvetiden om han ikke har den erfaringen han påberopte seg - ris til egen bak siden han sannsynligvis også vil bli en de snakker om mellom firma etterhvert.. Jeg hadde latt han seile sin egen sjø.. 

Anonymkode: 3465c...b40

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

ALLE pynter litt på CVen. De som ikke gjør det, får jobb gjennom nepotisme, eller er arbeidsledige.

Anonymkode: ebcf8...04c

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er bare sprøyt. 

Anonymkode: 45c3f...a73

Vet om mange som har pyntet litt. Da er det snakk om å tette igjen hull på cven. F.eks om de har vært arbeidsledig et år el. 

Anonymkode: 6efbd...27c

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan man få begynnerlønn på 700.000 med bare en bachelor? :huh:

Anonymkode: 22dec...b7d

Han har løyet på seg relevant arbeidserfaring, da slipper han jo å starte med begynnerlønn.

Anonymkode: 30169...505

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Han er nyutdannet ingeniør. Med 0 arbeidserfaring. Han ligger også under gjennomsnittet når det gjelder karakterer. Han lyget om sine arbeidserfaring og referanser og var veldig flink til å tro på hans løgner og fikk dermed en god jobb i en internasjonalbedrift som nyutdannet med bachelorgrad og lønn tilsvarende 700 000,- . Han fikk også flere jobbtilbud og selv de som var utdannet innen HR og personalledelse klarte ikke å ta han.  

Jeg kjenner han veldig godt for han er en barndoms kompis også leste jeg gjennom kontrakten hans. 

Jeg er ekstremt sjokkert er det mulig?!

Anonymkode: 91ed5...599

Om du er 100% sikker så gi beskjed om svindelen

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Han er nyutdannet ingeniør. Med 0 arbeidserfaring. Han ligger også under gjennomsnittet når det gjelder karakterer. Han lyget om sine arbeidserfaring og referanser og var veldig flink til å tro på hans løgner og fikk dermed en god jobb i en internasjonalbedrift som nyutdannet med bachelorgrad og lønn tilsvarende 700 000,- . Han fikk også flere jobbtilbud og selv de som var utdannet innen HR og personalledelse klarte ikke å ta han.  

Jeg kjenner han veldig godt for han er en barndoms kompis også leste jeg gjennom kontrakten hans. 

Jeg er ekstremt sjokkert er det mulig?!

Anonymkode: 91ed5...599

Er man ingeniør med bachelor?

Hva er det han har løyet om da?

Anonymkode: c6992...842

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...